8

194 17 5
                                    





--------

"Hadi oyun oynayalım?" öneride bulundun.

"Ne oyunu?" Minho sordu. 

"Bilmiyorum. Yaklaşan tuhaf sessizliğin üstesinden gelmemize yardımcı olacağını düşündüm" dedin, başınla salladı, dudaklarında bir gülümseme belirdi. 

"O zaman oyunu ben önerebilir miyim?" sana bakıyordu, izin isten gözlerle. 

"Tamam. Bakalım. Aklında ne var?" duruşunu düzelterek sordun.

"İki şeyden birini seç," dedi.

"Tamam."

"Indie mi pop mu?"

"Indie Pop?" çekinmeden söyledin. Sana bakıyordu ve bir şey söylemeden önce, "Tamam. Tamam. Indie" dedin.

"Köpekler mi, kediler mi?" 

"İkisi de" diye yanıtladın. Seçim yapmadan tekrar cevap verdiğini fark ederek Minho'ya köpek yavrusu gibi bakıyorsun. Gülümsemesini göstermemek için elinden geleni yapıyor. 

"Tamam. Üzgünüm. İkisi arasında seçim yapamam," diye savundun kendini. Sana gülüyor ve kalbine bir şey asılıyor gibi hissettin. 

"Kahve mi bira mı?" 

"B-", o zaten sana bakarken, "her ikisi" cevabını vermeni beklerken sen ona tekrar bakarsın. "Bira" dedin, başını sallayarak, "Kesinlikle bira, şu anki gibi," diye yanıtladın. 

"Geçmiş mi, şimdi mi?"

Soru seni hazırlıksız yakaladı. Kesinlikle sorunun ne olduğundan daha fazlasını ima ediyor. Derin bir nefes aldın, "Ben-", onun beklenti dolu yüzüne bakıyorsun.

Geçmişteki Minho'yu sevmiyordun ama şimdiki Minho, sana hissetmemen gereken şeyleri hissettiriyor.

"Şuan" o sana gülümserken sen ona gülümsüyorsun.

Ve bir kez daha, zihniniz sizi uyandırmaya, geçmişte olanları size hatırlatmaya çalışırken kalbiniz atıyor. 

"İlk buluşma mı, ikinci buluşma mı?"

"Hangi ikinci randevu?" onu kızdırmak için böyle söyledin.

"İkinci bir randevu için bu yeterli mi?" diye sordu, gerginlik ile.

Dudaklarında bir sırıtışla "Belki üçüncü randevu," diye yanıtladın. 






Tarih: 10.06.21

Kimse okumuyor sanırım

𝗧𝗵𝗲 𝗦𝗲𝘁 𝗨𝗽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin