Koltuğunda oturmak için rahat bir pozisyon bulduğunda derin bir iç çekersin. Televizyonunda oynayan bir romantik-komedi filmi, sehpanda hazır yemek ve yanında neredeyse boş bir kutu bira, böyle bir gece için mükemmel bir hazırlık, randevunuzun gelmediği bir gece. Yine de, genellikle böyle bir gece geçirme şeklin bu değil. Bu gece için bir hiç uğruna çaba harcadığın için bile kızgınsın.
Yapacağını düşündüğün şey Hyunjin ve Seungmin'den parti yapmalarını istemek. Ancak dairene adımını attığın an, geceyi yalnız, günün yorgunluğunu atarak geçirme ihtiyacı hissettin. Pek çok şey için, işinizde, birini beklemekten ve o kişiye karşı hissetmemeniz gereken duygulardan yorgun.
Bedeninizi ve zihninizi rahatlatmaya çalışıyorsun, ancak zihniniz endişelenmeyi hiç bırakmıyor gibi.. Öfkeden hayal kırıklığına ve endişeye kadar çeşitli duygular hissediyorsun. Ve her yandığında telefonunuza bakmamak için elinizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorsun, yalnızca bildirimin ondan gelmediği için hayal kırıklığına uğradın. Dokuzuncu kez içini çekerek telefonunuzu sessiz moda alıp kanepenin diğer tarafına atıyorsun. Bir daha asla Minho'ya mesaj atmayacaktın. Daha önce okunmamış mesajlar ve cevapsız aramalar da ondan net bir mesajdır. O görünmeyecek. Sadece hayalet oldun.
Kapı ziliniz çaldığında filmin müziğini söylemenin ortasındaydın. Onu görmezden gelmeyi seçtin ama sonra tanıdık bir ses duydun, "Y/N! Lütfen bizim için kapıyı aç" Hyunjin sızlanıyor ve Seungmin'in de kapının arkasında olduğunu varsaydın. Açmaya tereddüt ettin, her zaman zaten uyuyormuş gibi yapabilirdin. "Şarkı söylediğini duydum! Hâlâ uyanıksın" diye bağırdı Hyunjin, sana onları içeri almaktan başka bir seçenek bırakmadan. İsteksizce kapına doğru yürüyorsun, ardına kadar açıyorsun, Hyunjin'i azarlamaya hazırsın. Biraz sarhoş, çıplak suratlı görünmen ve zaten uyku kıyafetlerini giymen umrunda değildi. Ve belki de yapmalıydın, Minho orada, sana özür dilercesine gülümsüyor.
--------
Tarih: 10.06.21
Umarım bu kitap tutar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗧𝗵𝗲 𝗦𝗲𝘁 𝗨𝗽
FanfictionÇocukluk düşmanı olan Lee Minho ve Y/n, Minho'nun ve Y/n'nin en yakın arkadaşları Seungmin ve Hyunjin'i ikna etmesi sonucunda randevuya çıkma kararı alırlar.