Sabah alarmın rahatsız edici sesiyle uyanmak kadar kötü bir şey var mıydı şu hayatta acaba? Ah tabi ki de var… Belalı bir okul…
Okulu hangi ahmak dersler için sever hep merak etmişimdir. Okulu tek sevme sebebim arkadaşlarım ve yapılan etkinliklerdi.
Biraz daha düşüncelere dalıp uyumamak için yerimden kalktım ve ayaklarımı sürüyerek kendi odamdaki banyoya gittim.
Dün bütün gece ağladığım için gözlerimin altı şişmişti ve berbat gözüküyordum. Elimi, yüzümü yıkadım ve üzerimi değiştirmek için tekrar odaya geçtim. Yatağımın karşısında olan kıyafet odasının kapağını açtım içinden bir kot şort ve salaş bir kırmızı t-shirt çıkarttım. Üzerimi hızlıca değiştirdikten sonra sarı saçımı da ördüm ve sol omzumdan attım. Gözlerime eyeliner çekip mavi rengini ortaya çıkardım, şeftali rengi parlatıcımı da sürdüm ve damla güneş gözlüklerimi takıp aşağıya indim.
Cüzdanımı ve telefonumu çantama attıktan sonra mutfağa annemin yanına gittim, Safiye teyze bizim yardımcımızdı onunla birlikte kahvaltı hazırlıyorlardı.
“Günaydın annem ve Safiş ” dedim ve annemin yanağına küçük bir öpücük kondurdum.
“Günaydın Güncecim.” dedi Safiye teyze ama annem yüzüme bile bakmamıştı…
“Anlaşılan dün eve geç geldiğim için birileri bana kızmış.” dedim
“En azından haber verebilirdin değil mi? Seni çok merak ettik neredeyse polise haber verecektik… Telefonunu da bilerek almamışsın Safiye bana dün olanlardan bahsetti. Sorun ne Günce neden böyle davranıyosun bu aralar?”
Safiş’e ters ters baktım o da ellerini iki yanında yukarıya kaldırıp benim suçum yok bakışları attı.
“Sorun falan yok sadece yalnız kalıp düşünmeye ihtiyacım vardı.”
“Öyle mi küçük hanım,peki ne sorunun vardı Ardayla basit bir sorunun vardı Ardayla basit bir tartışmadan dolayı mı oldu yani bunlar?”
“Yapma anne,Arda suçsuz gibi konuşma,onun neler yaptığını sende bende iyi biliyoruz. Bir kere de benim tarafımda ol ya sadece bir kere!”
Annem cevap vermeyince daha çok üstüne gittim.
“Niye hep onun tarafındasın Arda suçluyken bile onu savunuyorsun. Sırf Arda ve egoistlikleri yüzünden geliyor bunlar başımıza. O kız ölebilirdi anne Arda onu öldürebilirdi peki ne için sahip olamadığı uçkuru için. Sence o kız böyle bir ölümü hak eder miydi? Sen benim bir erkek uğruna böyle olmamı ister miydin? dedim mutfaktan çıkıp çantamı aldım ve kırmızı converslerimi giydim. Sonra anneme son bir kez bakıp kapıyı sertçe çekip gittim.
Okula kadar yürüyerek gitmeyi düşünüyordum fakat yanımda siyah bir Range Rover'ın durmasıyla o düşüncem yok oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtına
Teen FictionGözlerimi açtığımda karşımda hiç tanımadığım birini bulmak beni fazlasıyla şaşırtmıştı. “Sen kimsin?” diye sordum. “Senin kurtarıcın.” dedi sırıtarak. Aslında fazlasıyla yakışıklıydı ve bir an gerçek olup olmadığını sorguladım. Gözleri maviydi ve sa...