Ξυπνάω το επόμενο πρωι και ένιωθα όλο μου το σώμα να με ποναει...... Αυτός είχε πολυ όρεξη..... Αλλά εντάξει δεν λεω ήταν ωραία....
Από την λίγη δύναμη προσπαθουσα να σηκωθώ αλλά μάταια... Ξαναεπεφτα κάτω.... Άκουγα ένα γέλιο και κοίταξα τον jungkook"Σταματα να γελάς ποναω.... "
Αυτός γέλασε πιο δυνατά.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι αλλά έπεσα κάτω γιατι δεν ένιωθα τα ποδια...
Άκουσε αυτό γκαπ και ήρθε γρήγορα
Τότε με σήκωσε και με άφησε ξανά στο κρεβάτι..."Jungkook τώρα δεν μπορώ να περπατησωωωωωω"
Είπα με ένα παραπονιαρικο βλέμμα.... Αυτός ήρθε κοντά μου και με αγκάλιασε
"Όμως όταν φώναζες το όνομα μου δεν σε ένδιεφερε το μετά".
Άρχιζα να τον χτυπάω στο μπράτσο
" Είσαι πολυ βλαμμένος "
Αυτός γελουσε
"Ελα μωρε μια πλακα σου κάνω.....
" Ναι ρε ωραία πλακα"Είπα και γυρισα απο την άλλη πλευρα για να κοιμηθώ.....
"Εει θα κοιμηθείς? "
"Ναι.... "
Αυτός έβαλε γυρω απο την κοιλιά μου το χέρι του και την χάιδευε.. Ξανά γυρισα προς τα εκείνον και του έδωσα ένα γλυκό φιλί στη μύτη..... Αυτός γέλασε γλυκουλικα και εγώ χαμογέλασα. Είχε μείνει να με κοιτάει....
"Τι έπαθες? "
"Δεν πιστευα ότι θα ήσουν ωραία και με το ξανθό...... "
Είπε και έφτιαξε λίγο τις κατεστραμμένες αφέλειες....
"Σε παρακαλω μινα μην φύγεις.... "
"Υποσχεσου μου ότι δεν θα ξαναγίνουν αυτά που έγιναν. "
"Έχεις τον λογο μου.... "
"Ωραία γτ αμα γίνουν ξανά δεν θα με ξαναδείς ποτε σου..... "
Είπα και σηκώθηκα από το κρεβατι. Περπατουσα κανονικά και πονουσα πολυ αλλά συγκρατιεμαι..... Άνοιξα την πορτα του μπαλκονιου και κοίταξα τον ουρανό...... Ένιωσα ένα χέρι στον ώμο μου......
"Θα βρέξει.... "
Είπε και εγώ κοιτουσα τον ουρανό
"Ναι ο καιρός είναι χάλια..... "Μπήκαμε μέσα και ο jungkook πήγε να αλλάξει.... Εγώ τώρα τι θα βάλω?
Μπήκε μέσα και ήταν μόνο με την φόρμα . Δεν φορουσε μπλουζα φλεξαροντας τον γυμνασμενο του θώρακα.."Εγώ τι να βάλω? Ρουχα δεν έχω εδώ."
"Εχω κατι παλια σου ρουχα. Πήγαινε δες τα.. "
YOU ARE READING
𝑅𝑒𝑣𝑒𝑛𝑔𝑒 (𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓳𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴 𝓯𝓯)
FanfictionLee Esmeralda 23 ετών. Φευγει απο το σπίτι και εξαφανίζεται για 4 χρόνια και μετά επιστρέφει πισω στην Κορέα...παιρνει αποτροφια για το τελευταίο έτος στο πανεπιστημιο της Séoul. Εκεί γνωρίζει διαφορά άτομα αλλά το παρελθον ακόμη την στοιχειώνει...