2

255 32 2
                                    


Το επόμενο πρωι
Σηκώθηκα κλασικά από τους εφιάλτες μου για να ελέγξω τα πραγματα ..... Ανέβασα τα μαλλιά μου έναν κοτσο και πηγα στο μπάνιο... Πως αντέχεις όλα αυτα mina? Τώρα δεν με λένε mina. Με λένε Esmeralda....... Ιου. Τώρα ποιος θα έβαζε το παιδι του Esmeralda?
Εκανα την κλασική μου ρουτίνα και έβαλα αυτα τα ρουχα
Πήρα την τσάντα μου  τα κλασικα μου πραγματα που χρειάζομαι και βγήκα από το σπίτι. Κλείδωσα και μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο μου...
Άνοιξα το ραδιόφωνο με τις πρωινες ειδήσεις και έβαλα μπρος.
Τώρα πρεπει να παρω καφε για μένα και τα κορίτσια και μετά να παω έξω από το σπιτι τους να τις παρω για να παμε στην σχολή... Τέλεια...
Πήγα και πηρα του καφέδες και περιμενα έξω από το σπιτι της γιουνα. Κορναρα
"εντάξει εντάξει μας κουφανες μωρή! "
Είπε η Yuna
Κατέβηκαν και οι δυο. Άνοιξα το παραθυρο μου
"πως και οι δυο μαζί? "
"κοιμηθηκα σε εκείνη εχτες. Ξέχασα τα κλειδια μου στο σπιτι"
"ωραία ελάτε"
Μπήκαν μέσα
"-οι καφέδες? "
"-εδώ "
Η καθεμία πήρε το δικό της και τότε άκουσα κάτι από το ραδιόφωνο
"Εχτες το βράδυ σημειώθηκαν 7 μαζικές δολοφονίες .. Οι συμορια των κατά σειρά δολοφόνων ξαναχτυπά φέρνοντας μας κανένα στοιχείο. Η αστυνομία δεν μπορεί να καταλάβει ποιος κάνει αυτές τις ενέργειες.. Μπορεί να είναι οι οποιοδήποτε.... "
"Ο jungkook"
"Και όχι μόνο"
" Τι εννοείς? "
Κοίταξα την Younlee.
"Σας εχω νέα. Πάμε όμως πρωτα στην σχολή και θα τα πουμε εκεί"
Συνέχισα την οδήγηση και μετά από Λιγο φτάσαμε στην σχολή
Μπήκαμε μεσα και πηγαμε κατευθείαν στην τάξη.
Αγόρια και κορίτσια κάθονταν σε θρανία...
-"ου γιουνα! "
Ένα αγόρι αγκάλιασε την γιουνα... Με κοίταξε
"-καινουρια εδώ? "
"-ναι... "
Είπα με ένα αδιαφορο υφος
Δεν θέλω να πληρωσει κανένας άλλος για εμένα. Αρκετά είδα και άντεξα...

Flashback
Μπήκα μέσα στο μπαρ που συχναζε και τον είδα να φιλάει μια του δρόμου. Η καρδιά μου ράγισε στα δυο. Μα πως μπόρεσε? Οχι Μίνα κράτα τα δάκρυα σου...
Μα αυριο είχαμε την δευτερη επέτειο μας......
Τότε κατάλαβε την παρουσία μου
"-τι κάνεις εδώ? "
Είπε οργισμένος
"-γτ την φίλησες? Με ξέχασες κιόλας?."
"-απλά δεν ήταν τίποτα.... Ένα φιλί ήταν"
"-α τόσο απλό δηλαδή? "
Πήγα σε ένα ραντομ αγόρι και τον φιλησα μπροστά στον jungkook.
"-τι λες τζανκουκ  ένα τίποτα ε? Και όλα ήταν για το τίποτα? "

Με πήρε δυνατά από το μπράτσο και με έβγαλε το μπαρ
"καλυτερα να φυγεις αμα θες να κάνεις σκηνή. Πήγαινε σπίτι και θα τα πουμε εκεί"
*-δεν κατάλαβες. Εγώ μαλακες δεν τα φτιάχνω οκαυ? Τελειώσαμε οριστικά..."
Έβγαλα απότομα το χέρι από εκείνον και αρχιζα να περπατάω..
*-οχι δεν τελειώσαμε"
Έβαλε κάτι σε ένα πανακι και το έβαλε στο προσωπο μου. Αμέσως έχασα τις αισθήσεις μου......
........
Ξυπνησα και είδα καθόμουν επάνω του. Αυτός χάιδευε γλυκά το μαλλί μου
Σηκώθηκα αμέσως και πηγα κοντά στο παραθυρο
"-ουτε δεν θες να με αγγίξεις. Μάλιστα..... "
"-τι είναι όλα αυτα? Γτ είμαι εδώ? Θέλω να πάω σπίτι... "
"-σου αρέσει να μένεις εδώ"
Θέλω να φυγω απο το σπίτι....
"-θα πάω σπίτι τώρα"
"-δεν μπορείς"
"-jungkook αυτό είναι απαγωγή. Δεν μπορείς να το κανεις σε μένα. Θέλω  α παω σπιτι"
"-δεν μπορείς. "
Φαίνεται τόσο τρομακτικος... Γτ με πληγώνει τόσο πολυ? Τι του έκανα? Εγώ πρεπει να είμαι θυμωμένη μαζί του...
Αμέσως σηκώθηκε και άρχισε να περπαταει απειλητικά προς τα εμένα..
"-γτ τον φίλησες Μίνα? "
"-το ξερω δεν έπρεπε να το κάνω αυτό . Και εσυ όμως το έκανες"
Η φωνή μου έσπασε στο τέλος..
"-ήταν για μια δουλειά. Ξέρεις ποσο σε αγαπω οπότε γτ το έκανες αυτό σε μένα? "
"-θέλω να παω σπιτι"
"-δεν μπορείς"
"-ολοι θα μάθουμε ότι λείπω. Θα με ψάχνουν  για αυτό είναι καλυτερο να με αφήσεις... "
"-ποιος θα ψάξει για εσένα Μίνα? Παράτησες την οικογένεια σου για μένα. Έχεις εναν φίλο που δεν δίνει δεκαρα για εσένα. Κανεις δεν καταλάβει την απουσία σου... "
"-στο κλαμπ εκεί οι άνθρωποι θα ενημερωσουν τα παντα...... Έτσι και αλλιώς άφησε με έχουμε τελειωσει. Ότι έγινε μεταξυ μας τώρα είναι στο παρελθον . Δεν έχει πια σημασία "
Είπα και πηγα στην πορτα αυτός αμέσως με πηρε κοντά του.
"-εχει σημασια"
Είπε και με φίλησε  δυνατά
Αντιστάθηκα
"-τι προσπαθεις να κανεις ? "
"-ααα ααα"
Είπε με θυμό
"-δεν έπρεπε να το κάνεις  αυτό τώρα δεν μπορώ να είμαι μαλακός με σένα. Πρέπει να σε τιμωρήσω...... "
Άρχιζε και έσερνε σε ένα σκοτεινό δωμάτιο.
"-τζανκουκ σε παρακαλω ασε με. Που με πας ? "
Με πήγε σε ένα δωμάτιο. Μια κατεστραμένη τουαλέτα . Παντου υπήρχε αίμα. Τόσο φρικιαστικη...
End of the flashback

𝑅𝑒𝑣𝑒𝑛𝑔𝑒 (𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓳𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴 𝓯𝓯)Where stories live. Discover now