14

153 20 0
                                    


Μετά από 7 ώρες
"Φτάσαμε στα συνορα.. Που παμε τώρα Mina? "
Με ρωτησε η Yuna
"Ο αρχηγός θα ενημερώσει την αστυνομία της Κορέας. Ξέρει ποιοι είναι οι προδότες. Όποτε θα παει αμέσως στον αρχηγό του τμήματος... "
"Και μετά? "
"Θα έρθουν μαζί μας στο σπίτι των κακοποιών... "
"Λες να έχει σκοτώσει την Lisa? "
"Οχι Yuna δεν την σκότωσε. Την άφησε στο υπόγειο κάτω"
Γουρλωσα τα μάτια μου...
"Πρέπει να παμε αμέσως... "
"Ήρεμα ντετεκτιβ. Μην ξεχνάς είναι εκεί και αυτοί. Υπομονή και όλα θα γίνουν"
Φτάσαμε γρήγορα στο τμήμα. Εμείς βάλαμε τις κουκούλες μας και μπήκαμε μέσα
Τότε είδα μεσα τον Γιουτα..... Εγώ φορουσα γυαλιά ηλίου και κουκούλα και δεν με κατάλαβε.... Εκανα σήμα στα κορίτσια να πανε μαζί με τον αρχηγο και έμεινα με τον Γιουτα
Περπάτησα δίπλα του και του ψυθιρισα
"Φυγε όσο γρήγορα μπορείς. Και μην ενημερώσεις τίποτα και κανέναν για το δικό σου καλό"
Αυτος με κοίταξε αμέσως
"Εσμεραλδα? Εννοώ Μίνα? "
"Ασε το όνομα μου και φυγε απο την Κορέα.... Κινδυνευεις.... Πάρε αυτά τα λεφτά και πηγαινε στο αεροδρόμιο ******. Εκεί έχω κλεισει πτηση για την Ιαπωνία.... Και αυτό είναι το τηλέφωνο μου. Πάρε με όταν φτάσεις. Θέλω να βεβαιωθώ ότι είσαι καλά".
" Μα? Μετά απο όλα αυτά που σου έχω κάνει με εμπιστευεσαι? "
"Για κάποιον λόγο ναι. Τότε γιατί να κάνω παρεα με σένα αφου ήξερα ότι είχες παρε δώσε με τον jungkook... Πήγαινε και προσεχε.. "
Αμέσως με αγκάλιασε
"Στο χρωστάω.... "
"Θα σου πω πως θα μου το ξεπληρώσεις. Δεν είναι κάτι. Μια κατηγορία... "
Είπα με ένα χαμόγελο
"Κατέβα. Μερικοί αστυνομικοί δικοί μας σε περιμενουν στο αμάξι. Βάλε κουκουλα μην σε δει κανείς"
Έβαλε κουκουλα και πηγε στην έξοδο. Με κοίταξε
"Σε ευχαριστώ.. "
"Θα τα πουμε nakamoto Yuta"
Είπα και έφυγε..
Πήγα στο αρχηγείο και είδα να συζητουν οι δυο αρχηγοί
"Αυτό που λες mentir είναι πολυ βαρυ... Είναι η παγκοσμια μπάντα της Κορέας. Να κρύβονται αυτοί πισω απο όλα?! "
Τότε εγώ επέβαλλα
"Μην σας φαίνεται τόσο απίστευτο αρχηγέ"
"Ποια είσαι εσυ για να το πεις αυτό? "
"Ονομάζομαι Lee Esmeralda αλλά το κανονικό όνομα μου είναι Kim Mina... " Σας ακουγεται γνωστό? "
Με κοίταξε άναυδος
"Εσυ εισαι πεθαμενη? "
"Δεν πεθανα ποτε . Σκηνοθέτησα τον θάνατο μου ώστε να φυγω απο την φυλακή που έκανε για εμενα το ίδιο το αγόρι.... Μπορεί να πιστευετε οτι ειμαι μια κοπέλα ψυχικά αναταραχης. Πιστέψτε με.. Δεν είμαι... Αλλά ο κυριος Jeon jungkook με έκανε...." Έβγαλα φωτογραφίες που είχα μέσα στο σακβαγιαζ.. Του έδειχνα το μέρος που με έβαλε και με βασανουσε με το χειροτερο τρόπο... Και του βάλαμε να παιξει το βιντεο σχετικά για την Λισα αλλά και για τον χαμό του νοσοκομείου της Ταϊλάνδης
"Εκατοντάδες παιδια πεθαναν χάρης αυτους. Πρέπει να πληρώσουν... "
"Πολυ καλα. Με πεισατε.... Είμαστε στο πλευρό σας... "
"Υπέροχα Hong . "
Είπε ο αρχηγός μας και έδωσε χέρι με τον κυριο Hong...
"Ποτε αρχίζουμε? "
"Θα σου πούμε το σχέδιο και μετά αρχίζουμε"
Η younlee έβγαλε ένα χάρτη για το σπιτι των BTS και το ξεχωριστο σπίτι του jungkook. Δείξαμε πως θα παμε ως ομάδες.. Την στιγμή που θα μπουμε στα σπίτια τους στην τηλεόραση θα δείχνουν ότι αυτοί είναι καταροην δολοφόνοι....
Εγώ θα παω στο σπίτι του jungkook μαζι με τον Ryan και μερικους άλλους αστυνομικους... Η younlee θα είναι στην επίθεση μαζί με τους αρχηγούς και η Yuna θα παει στην καταπακτή υπόγεια για να δει ποιοι υπάρχουν στα βασανιστήρια...
Τότε μπήκα στο αυτοκίνητο μαζί με τον Ryan...
Αυτός έβαλε το χέρι στον ώμο μου
"Αμα πεθανω θα ήθελα να σου πω πως ήταν τιμή μου να παλευω δίπλα σε εσένα".
Μου είπε σοβαρά
Τον αγκάλιασα και γελασα
" Δεν θα πεθάνει κανεις ηλίθιε. Απλά μπορεί να φαμε καμια σφαίρα.. "

𝑅𝑒𝑣𝑒𝑛𝑔𝑒 (𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓳𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴 𝓯𝓯)Where stories live. Discover now