5

176 19 0
                                    


"Τόσο πολυ τα είχε χάσει? "
"Ναι. Πήρε και ο ναμτζουν τηλέφωνο και τον πήρε σηκωτό. "
"Ωραία η πρωτη πραξη έγινε παμε στην δευτερη "
"Η οποία ποια είναι? "
"Θα χακαρω τις κάμερες τους και στο δωμάτιο του τζανκουκ θα βγαίνουν  ολογραμματα της Μίνας. Αυτός θα πιστευει οτι ειναι αληθινά... Θα από τρελαθεί. Στις κάμερες δεν θα δείχνουν τίποτα. Εγώ θα το φτιάξω. Και έτσι οι υπόλοιποι θα καταλάβουν ότι αποτρελαθηκε..... "
"Μοχθηρο . Μου αρέσει.... "
"Και πως θα τις χακάρεις? "
"Στο μάθημα σήμερα μας είπαν σχετικά το πως μπορουμε να μπουμε σε καποιου άλλου υπολογιστή. "
"Και ποτε θα το κάνεις? "
"Όταν όλοι θα πανε για υπνο. Τότε ο Ρμ δεν θα κοιτάει τις κάμερες από το κέντρο ελέγχου.... Τα ολογραμματα θα τα βλέπει μόνο ο jungkook . Τα έχω προγραματισει να είναι φανερά μονο στα μάτια του... "
"Και έτσι οι υπόλοιποι θα το βγάλουν τρελό"
"Τι ώρα κοιμουνται? "
"Τι ώρα είναι? "
"Συνήθως τρεις -τέσσερις"
"Και θα μείνουμε μέχρι τότε? "
"Ναι. Όποτε φέρε τρια monster. "
" Τέλεια "
...........
Περιμέναμε ποτε θα κοιμηθούν.
"Ωραία τώρα αρχίζουμε την δουλειά"
Η Younlee πήρε το λαπτοπ της και έγραφε διάφορους αλγόριθμους κάτι κωδικούς. Μετά από λίγο πατησε το enter  .
"Ναι μπήκα"
"Τώρα έχεις προσβαση στις κάμερες? "
"Ναι παντου"
"Ωραία για δείξε μας τι κάνουν οι δολοφόνοι"
Μας έδειξε τι κάνουν. Ο σουγκα κοιμόταν το ίδιο και ο jhope. Ο Ρμ μιλουσε στο τηλ. Ο Jimin κοιμόταν με την κοπέλα του ο βι έβλεπε τηλεόραση. Τέσσερις το πρωι? Α καλά.
Και μετά είδα τον jungkook.... Δεν κοιμόταν. Καθόταν στον καναπέ και έπινε... Κάθε φορά που γινόταν στο σπίτι ερχόμουν κοντά του και του έδινα το πιο γλυκό φιλί. Μου έλεγε ποσο με αγαπάει παιζαμε διάφορα. Γελάγαμε. Μου τραγουδούσε τόσο γλυκά κάθε βράδυ και με ο υπνος με μαζί του. Αλλά όλα χαλασαν. Χαλασαν μια για παντα.....
Τον έβλεπα να κοιταει κάτι. Σε έναν πίνακα..... Υπήρχε μια φωτογραφία μου τότε και μια τώρα. Έτσι όπως είμαι..
"Εσυ Εσμεραλδα έχεις πολλα κοινά χαρακτηριστικα με την Μίνα.... Λες και είστε ... Αδερφές.... Αλλά δεν γίνεται. Η Μίνα δεν έχει κανέναν και τίποτα.... "
Ρε αντε μου στο διαλο μαλάκα...
Κοίταξα την Younlee.
"Στείλε τώρα το ολόγραμμα.. "
"Έγινε"
Πατησε κάτι κουμπιά και αμέσως ακουστηκε κάτι
"Jungkook? "
Γυρισε και είδε το ολόγραμμα μου
"Εμείς μπορουμε να το δουμε αλλά αυτός μπορεί να το αγγίξει λες και είναι αληθινό"
"Mina? "
"Jungkook? Jungkook! "
Είπε η Μίνα και  τον αγκάλιασε
"Ζεις? Μα πως? "
"Ηρθα να δω ότι μετάνιωσες... Δεν ζω"
"Μα εγώ σε βλεπω... "
"Jungkook ο κλασικός jungkook...... "
Προχώρησε προς το πινακα. Κοίταξε την φωτογραφία μου
"Αυτή ποια ειναι?  Βρήκες καινούρια.... Κατάλαβα..... "
"Οχι αγάπη μου δεν τα έφτιαξα με καμια. Δεν είμαι με καμία "
Είπε και ήρθε κοντά της... Αυτή απομακρύνθηκε....
"Δεν φτάνει όλο αυτό με έβγαλες και τρελή.... Μα πως μπόρεσες? "
"Εχω μετανιώσει μωρό μου"
"Μην με λες έτσι! "
Είπε το ολόγραμμα μου και κοίταξε από το παραθυρο...
"Αμα όντως με αγαπουσες γτ μου έκανες τόσο κακό? Ήθελα την ησυχία μου.... Έτσι και αλλιώς δεν είχα κανέναν για να μείνω μαζί του.. Θα άρχιζα μια καινουρια ζωή με κανέναν. Θα ήμουν χαρούμενη. Θα είχα την δουλεια μου το σπιτικό μου . Θα πεθαινα με αρμονία αφου δω για τελευταία φορά τα εγγόνια μου..... Και τώρα όλα καταστράφηκαν.... "
"Ασε με να επανορθώσω.. "
"Πως? Τώρα είναι πολυ αργά.... "
Έκανε μια παυση και τον κοίταξε
"Δεν σου ειπα ποτε αυτό..... Εκείνη την ημέρα που σε επιασα με την πουτανα στο κλάμπ ήθελα να σου δείξω και κάτι άλλο......... Ήμουν έγκυος.. "
Καυτά δάκρυα άρχιζαν να κυλούν από τα μάτια μου ασταμάτητα... Η γιουνα με αγκάλιασε
"Σςςς όλα πανε καλά.... "
Σώπασα και συνέχιζα να βλέπω από την κάμερα...
"Ήμουν έγκυος.... Και το έχασα με όλα αυτά τα φρικιαστικα πράγματα... "
"Είχες το παιδι μου? "
"Το είχα και το έχασα εξαιτίας σου.... "
"Οχι οχι οχι δεν ήσουν. Μην λες ψέματα σε μένα"
"Πιστευεις πως οι εμετοί ήταν από το θέαμα που με ανάγκασες να βλέπω. Οχι. Ήμουν δυο μηνών έγκυος ηλίθιε..."
Αυτός έκατσε στο καναπέ και τραβουσε τα μαλλιά του
Το ολόγραμμα έκατσε απέναντι του.
"Και θα πεθάνεις jungkook.θα πεθανεις απο την τυψεις.. Ή αλλιώς θα μείνεις στην ψυχιατρική κλινική που με έβαλες για το υπόλοιπο της ζωης σου.... "
Την κοιταξε με ένα στενάχωρο αλλά κρυο βλέμμα
Τότε την πηρε απο το λαιμό
"Τι περιμένεις ξανασκοτωσε με. Το δωμάτιο μου στην κλινική σε περιμενει.. "
Την άφησε και την κοίταξε
Αυτή τον πήρε απο το πιγουνι...
"Και όλα αυτά ένα τίποτα κυριε Jeon σωστά? "
Είπε με ένα πονηρο χαμόγελο....
Του έδωσε ένα απαλό φιλί και το ολόγραμμα εξαφανίστηκε....
Αυτός ήταν οργισμένος...
"Αααα"
Πέταξε τα πάντα κάτω και έσπασαν...
"Γαμωτο Μίνα γαμωτο... "
Η Younlee έκλεισε το λάπτοπ 
Σηκώθηκα και κοίταξα τον ουρανό από το παραθυρο...
"Πρέπει να τα κάνουμε όλα γρήγορα.. Αρχίζει και με υποψιάζεται. "
"Ηρέμησε καρδουλα μου όλα είναι υπό έλεγχο"
"Ναι.αυτος πιστευει οτι εισαι συγγενης της.. "
"Τι θα κάνεις τώρα? "
"Θα γίνω φίλη με τον εχθρό μην ξεχνάς..... Η ψευτικη εμπιστοσύνη που δίνω στους άλλους είναι πολυτιμη..... "
"Μαλακωσες σε μια φάση όταν είδες εκείνον"
"Μην ξεχνάς ότι έχω ακόμη συναισθήματα για εκεινον. Δεν ξέρω αμα ειναι αγάπη ή μίσος"
"Και να τον αγαπάς το κατανοούμε. Πληγώθηκες από τον άνθρωπο σου... "
"Αλλά ας μην μας πιανουν οι συναισθηματισμοι πρεπει να παρω αυτή την εκδίκηση... "
"Και όταν την παρεις ? "
"Θα φανερωσω εμένα και μετά θα φύγω για πάντα. Και εσείς θα κάνετε τις ανηξερες. Θα κάψετε ότι στοιχείο έχουμε κάνει . Ακόμη και τον υπολογιστή σου. Και θα παρεις τον δικό μου.... "
"Δλδ θα γίνουν όλα για το τίποτα? "
"Δεν είναι για το τίποτα γιουνα. Θα τον βασανισω θα τον κάνω να νιώσει πως ένιωθα. Θα μάθει πραγματικά τι παει να πει εκδίκηση".......

𝑅𝑒𝑣𝑒𝑛𝑔𝑒 (𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓳𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴 𝓯𝓯)Where stories live. Discover now