Hejka mam na imię Sonia Wyszkoska bardziej znana jako Somiczka. Mam 17 lat no 24 grudnia będę kończyła 18 lat. Interesuje się muzyką lecz jej nie robię, wole jej słuchać. Mam 9 rodzeństwa. Mój tata choruje na białaczkę. Kiedyś interesował mnie balet. Uwielbiam tańczyć.
Od roku jestem w ekipie 777. Jest mega czasami nawet zapominam o tym że mam zaburzenia zdrowotne. Tja kiedyś chciałam być jak jedna sławna modelka ale mi nie wyszło i wpadłam w anoreksje walczę z nią od 15 roku życia. Wspiera mnie przy tym moja rodzina i moi znajomi za co jestem im wdzięczna.
Od urodzenia mieszkam w Szczecinie, ale jakiś czas temu przeprowadziłam się z moim starszym bratem do Warszawy. Czasami przyjeżdżam do Szczecina, w tedy cały czas poświęcam mojej rodzinie. Tęsknie za niektórymi osobami w tym za jednym chłopakiem z którym za czasów podstawówki i gimnazjum miałam świetny kontakt. Z tego co wiem działa teraz pod pseudonimem Fukaj . Ciekawe co u niego słychać. Słyszałam kilka jego piosenek, od czasu szkoły bardzo się zmienił.
Wracajmy do mnie. W szkole zawsze miałam i w sumie dalej mam bardzo dobre wyniki z nauki.
Może teraz wam opowiem o moim wyglądzie. Mam jasno-śnieżne, długie, grube, proste włosy, moje oczy są koloru brązowego, a moja twarz jest chuda tak samo jak ja sama. Mam mały, drobny nos oraz ciemne brwi.
***
Także to jest główna bohaterka Sonia.
CZYTASZ
Fukaj // Dom Diabła
RandomOpowieść o dwójce znajomych którzy znają się od dziecka... Czy coś po między nimi będzie? Czytaj a się dowiesz :)