Pov.Sonia
4 miesiące później...
Dwa miesiące temu zerwałam z moim byłym czyli Maksem, a pięć dni później Aleks zapytał mnie o to czy nie zostanę jego dziewczyną... Ja oczywiście się zgodziłam i do teraz jesteśmy razem. Przyznam że nie wiem po co tak zwlekałam z tym aby zgodzić się na to aby być jego dziewczyną... Z Aleksem jest mi bardzo dobrze on troszczy się o mnie, zabiera mnie na randki, kupuje mi różne prezenty itp.
Dzisiaj wraz z Aleksem postanowiłam że pójdziemy razem na plażę i zrobimy sobie taki mini piknik.
Aleks wziął koszyk z jedzeniem i piciem, a ja wzięłam torbę w której był koc, dwa talerze oraz dwie poduszki.
Gdy byliśmy już na miejscu Aleks położył koszyk na piasku, podszedł do mnie i wziął ode mnie torbę po czym wyjął z niej koc który od razu rozłożył na piasku, a na ten koc położył dwie poduszki oraz koszyk z jedzeniem.
-Ale ten zachód słońca jest piękny-Powiedziałam to siadając na poduszce
-Ale ładniejsza od niego jesteś ty-Aleks mówiąc to przybliżył się do mnie po czym złączył nasze usta w namiętny pocałunek...
***
Kochani no niestety to już koniec przygody Soni i Aleksa. Jak tam wasze wrażenia?
Dziękuję każdej osobie która dała gwiazdkę pod każdym rozdziałem.
Zapraszam was do sprawdzenia innych książek mojego autorstwa. <333
CZYTASZ
Fukaj // Dom Diabła
De TodoOpowieść o dwójce znajomych którzy znają się od dziecka... Czy coś po między nimi będzie? Czytaj a się dowiesz :)