28.

296 36 8
                                    

Večer v pět hodin přesně jsme s mámou zvonili u vchodových dveří rodiny Tomlinsonů. Já si oblékl tu nejlepší košili a nejlepší kalhoty, které doma mám. Máma zvolila jednoduché šaty, které měla schované pro zvláštní příležitosti. Moc často je nenosila a když si je vzala dnes, byl jsem za to rád. Záleží jí na tom asi víc než mně. 

Za dveřmi se rozezněly spěšné kroky. 

„Ahoj, Harry! Dobrý den paní Styles." Louis stál mezi dveřmi a opět vypadal neodolatelně. Proč pořád nosí kšandy? To je snad nějaká provokace? Ale sluší mu to, o tom žádná. 

„Ahoj, Lou." nechal jsem ho, aby podal ruku mámě. 

„Prosím, tykej mi. Jsem Anne." 

„Dobře, Anne." Louis se na ni usmál a stáhl po pevném stisku ruku zpět. Teď přišla řada na mě. Objal jsem svého přítele a políbil ho. Ale jen rychle, protože tu pořád stála máma. 

„Pojďte dál." vyzval nás. Zuli jsme si boty a vydali se za Louim do jejich obrovského domu. Jen jsem žasl. Oproti našemu malému bytečku to byl hotový palác. 

Posadili jsme se v jídelně ke stolu, který byl perfektně prostřený. Nikdo tu ale nebyl. Žádní rodiče, nic. Louis řekl, že pro ně doběhne, jestli chvilku vydržíme. Samozřejmě jsme souhlasili. 

„Tak co? Líbí se ti, mami?" špitl jsem stydlivě.

„Vypadá skvěle. A určitě bude hodný. Jsem ráda, že si s ním šťastný." 

„To tedy jsem." Do jídelny najednou vešly tři osoby. Louiho a jeho otce už jsem znal, ale mámu ještě ne. Vypadala vážně mile. 

„Mami, tati, tohle je Anne a Harry. Anne, Harry, to jsou mí rodiče." hned jsem se s nimi šel přivítat a představit se Louiho mámě. 

„Dobrý den, jsem Harry." 

„Harry, prosím, tykej mi. Přeci jen si teď část rodiny. Jmenuji se Johannah." přijal jsem její ruku a stiskl jí v té své. S rukou otce Louise jsem si jen s pozdravem potřásl. Nenabídl mi tykání a nevypadal moc šťastně, že jsme tady. Nebo spíš celkově, že jsme s Louim spolu. 

Otočil jsem se na mámu a úsměv mi z tváře opadl. Byla bílá jako stěna a vykuleně koukala na rodiče Louiho. 

„Mami, co se stalo?" přispěchal jsem k ní a něžně s ní zatřásl. Její oči se zaplnily slzami a já vůbec nic nechápal. 

„Promiň mi to, miláčku." zmateně jsem se otočil na Louiho, který vůbec netušil, co by se mohlo dít. Jeho rodiče ale asi věděli. Koukali s pootevřenými ústy na mě a mou mámu. Co se to tu ksakru dělo?

Přemýšlím, jestli vydat ještě jeden díl, když mám dnes s ostatními obviously straight ten svátek (tedy alespoň si myslím, že ho mám dnes :D abych k vám byla upřímná, což tu být můžu, nevím, jestli mám svátek na druhý den pride month, nebo na třetí. Stále jsem se nezvládla zařadit, ale myslím, že na druhý. Berte to jako takový menší coming out 😅).

Na druhou stranu byl včera den dětí a nevyšlo víc kapitol... Možná proto, že je mi 16 a za dítě se už nepovažuju-

Každopádně se mi stejně budete snažit ukecat o další, co?

But Mommy, I Love him (LS, CZ) ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat