/2/

526 28 0
                                    

Cesta vlakem probíhala zcela klidně a nikdo nic neříkal. Hermiona si po celou cestu do Londýna četla jednu z knih a její blonďatý parťák si pročítal noviny, jindy zas koukal jenom tak z okna a chvilku zase spal. Jakmile vlak zastavil, studenti se začali odebírat ze svých kupé a hnědovláska se smutně usmála, když viděla jak si to někteří z jejich přátel kráčí s úsměvem na rtech. Jasně, proč by se neusmívali, když mají dobrého parťáka? Naštěstí tu není Ron a ani Harry, oba dva by ztropili scénu kdyby věděli s kým je ve dvojici. 
Popadla svůj batoh a kráčela hned za svým parťákem kde se seřadili k dalším studentům. Bylo krásně, duben jak vyšitý. Sluníčko hřálo, vzduchem se pohyboval jemný vánek a všichni se usmívali. Tedy, až na Hermionu a Draca. 
,,Teď se půjdeme ubytovat do jednoho z hotelů, stejno pohlavní dvojice májí společný pokoj, ostatní zvlášť.'' v tu chvíli si Hermiona oddychla. Mít společný pokoj s tímhle hadím princem by vážně nezvládla. Musela by ho nejspíše proklít, aby se cítila dobře a především bezpečně.
Studenti kráčeli za profesorkou Foxovou, která se převlékla do civilního oblečení tak jako její žáci a společně kráčeli Londýnskými ulicemi až před nedaleký hotel. Všichni si povídali, smáli se a na jejich tváři se objevoval úsměv. Proč by oni měli být mrzutí kvůli tomu, že musí víkendovou exkurzi trávit ve dvojici když nikdo z nich neměl jako partnera Draca Malfoye? 
Hnědovlasá čarodějka se zastavila před hotelem jako poslední a přeci jenom s maličkým úsměvem na rtech se usmála. Třeba by to nakonec nemuselo být tak špatná a náročné. A pokud na ni bude jednoznačně protivný, prokleje ho do pekel a zpět. Vždyť na to má určitě právo. 
Otočila se ke svému parťákovi ve snaze rozluštit z jeho tváře alespoň nějaký kousek emoce, ale když spatřila jak ohrnuje nos nad velkou budovu s několika patry, musela si povzdechnout. Tohle bude sakra náročný víkend.

Mudlovina / DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat