Všude se to hemžilo lidmi a jejich hlasy se míchaly v jeden jediný. Což blonďáka sakra rozčilovalo. Kdyby mohl, všem by rozbil ciferník. Nikdo nevěděl kde je správné vychování!
Stáli nějakou dlouho frontu na jakousi atrakci, která z dálky vypadala fakt strašidelně. Byla to obrovské kolo a z něj trčilo několik průhledných místnosti. No nejhorší na tom všem byl ten fakt, že se to vše točilo ještě dokonala! No Grangerová na něj naléhala, že tímhle musí zakončit jejich společný den. A když ona nechtěla zavřít tu pusu, neustále mluvila, žvatlala a prosila. Měl ji zkrátka a jednoduše za celý den dost takže na její škemrání nakonec přikývl.
Muž v opravdu divném oblečení otevřel malou stříbrnou branku a ukázal směr kabinky. Grangerová téměř do ní vběhla, za to Draco se sakra loudal. Tenhle nápad se mu vůbec ale vůbec nezamlouval. Jaký normální kouzelník se dobrovolně vrhne do takové šaškárny? Jo, Hermiona Grangerová. Údajně nejchytřejší čarodějka své doby.
Nedobrovolně tedy nastoupil do prosklené místnosti, která vypadala téměř, ale opravdu jenom téměř, jako lidské oko. Dveře se za nimi opatrně zavřeli a on se musel sakra rychle nadechnout. Nebylo mu dobře.
Sledoval jak se ta kudrnatá čarodějka přitiskla na sklo a čeká na svůj vysněný výhled. Místnost se dala do pohybu, Draco téměř vyjekl strachem, ale rychle si uvědomil, že by měl mlčet, když uvidět ten posměšný výraz v její narůžovělé tváři. Grangerová měla akorát z něj srandu a to se mu nelíbilo. Spolkl veškerý svůj strach, ego i povýšenost a udělal těch několik kroků směrem k ní. Měl co dělat, vážně byl vyděšený, protože tohle neznal a nikdy by ho nenapadlo, že tady skončí. Ale i přes to nenechal na své tváři nic znát. Tvářil se jako vždy naprosto ledově a klidně. Jakoby ho nic nemohlo rozhodit. Vlastně si to myslela i Hermiona. Jen do té doby než vystoupali úplně na vrcholek a celá konstrukce se nezastavila. Draco vykřikl leknutím a Hermiona propukla v neuvěřitelný záchvat smíchu. Musela si utírat oči od slz a břicho ji bolelo od toho hlasitého smíchu. Jenže Dracovi to zas tak vtipné nebylo. Spíš se cítil uražený. ,,Nebuď jak malý a bav se Malfoyi. Tohle bylo vážně vtipný.''
,,Ha, ha, ha Grangerová. Vážně vtipný.''
ČTEŠ
Mudlovina / DRAMIONE
FanfictionNebylo by vtipné kdyby Hermiona jako parťáka při školním výletu dostala Draca Malfoye? No jasně že jo! Tak si ukažme jak to bude fungovat, když se nejchytřejší čarodějka své doby ocitne v rodném městě za společnosti nafoukaného zmijozela. Krátký př...