Profesorka Foxová jim dala pro dnešní den volno s tím, že na exkurzi se vydají až zítra ráno takže se nikdo neměl motat po ulicích a čekal co se vlastně bude dít. Což se Hermioně ulevilo. Alespoň nebude muset čelit hned tomu blonďatému stvoření.
Posadila na se postel a musela zaskuhrat, když zjistila, že je naprostvo tvrdá a její záda budou trpět. Celý víkend. V rychlosti si vybalila těch pár věcí, skočila si do sprchy a poté ulehla do postele. Chtěla mít tenhle den už za sebou.
Probudilo ji až silné bouchání na dveře a sprostý hlas patřící muži. Schovala si hlavu pod polštář a snažila se ten rámus ignorovat, ale když uslyšela jak se dveře otevírají. Rychle vyskočila na své nohy. Dívala se do tváře Draca Malfoye jak je téměř rudý vzteky a nemá daleko k tomu, aby neproklel všechny. Až poté si uvědomila, že stojí naproti němu jen v obyčejném tílku a šortkách. Rychlostí téměř kulového blesku skočila opět do postele a pořádně se přikryla.
,,Co tu sakra pohledáváš.''
,,Ta obrovská krabice ne a ne se vypnout!''
,,A co já s tím?''
,,Jsi můj parťák tak mi to můžeš laskavě vypnout!''
,,Studium mudlů máme jakou dobu a ty nevíš jak se vypíná televize?'' jeho zkroucená tvář v nechápající grimasu stála opravdu za to. Musela se rozesmát na celý pokoj, ne-li na celé patro. A až Draco silně prásknul dveřmi, přestala. ,,Fajn, pomůžu ti.'' pořádně se zabalila do deky a nechala se vést těch pár metrů do vedlejšího pokoje.
Jakmile vešla dovnitř, musela zalapat po dechu. Vládl tu chaos a nepořádek. Věci byli rozházené všude kde se dalo, televize hrála, lampičky svítily, káva z maličkého kávovaru byla rozlitá po stole ale i koberci. Pro mladou čarodějku to byl šok.
,,To si stihl za těch pár hodin?''
,,Když tu nic nefunguje jak má a skřítkové nikde nejsou?''
,,Jsi v hotelu. Na obsluhu si musíš zavolat.''
,,Zavolat?'' dobře, tentokrát se Hermiona rozesmála vážně od srdce. Ten jeho pohled, nechápajícího štěněte ji dostal téměř do kolen.
Když ale viděla jeho naštvaný výraz, uklidnila se a přešla k nočnímu stolu kde si poklidně hověl ovladač od televize. Stačilo jedno jednoduché klinutí a televize se vypla. Což bylo pro Draca zcela něco nečekaného a leknutím poskočil. Hermiona se chtěla zasmát, opravu jo. Ale pro jistotu toho nechala, svůj život měla stále ráda.
Než odešla zpět do svého pokoje upozornila, že by si měl pokoj uklidit a že tohle nikdo jiný za něj neudělá. Přičemž mu nezapomněla připomenout, že kouzla jsou zcela zakázaná.
ČTEŠ
Mudlovina / DRAMIONE
FanfictionNebylo by vtipné kdyby Hermiona jako parťáka při školním výletu dostala Draca Malfoye? No jasně že jo! Tak si ukažme jak to bude fungovat, když se nejchytřejší čarodějka své doby ocitne v rodném městě za společnosti nafoukaného zmijozela. Krátký př...