Ráno bylo pro všechny hektické. Nikdo pořádně nestíhal, neustále se křičelo přes jednoho a nikdo pořádně ani netušil kdy se bude odjíždět. No a ani profesorka to pořádně neměla pod kontrolou. Hermiona se na to už nemohla dívat a tak se rozhodla ji pomoci. Mohla by ji v tom nechat, aby se vymáchala ve svých problémech za to, že ji jako parťáka dala právě hadího prince. Jenže pak si uvědomila, jak pošetilé a hloupé to je. Přeci jenom, tohle byla šílenost za šíleností.
Když se tedy všichni studenti dosyta najedli a věděli, že mají sbaleno opravdu všechno, vyšli z hotelu a vydali se přeplněnými ulicemi k nedalekému nádraží King Cross. Draco kráčel jako poslední a po svém boku měl svou parťačku, která byla nezvykle potichu. A on možná i tušil proč byl tak tichá a především sakra zvláštní. Vlastně si toho všiml hned ráno kdy se objevila ve vstupní hale a dívala se jaký zmatek a chaos panoval mezi studenty ale i profesorkou. Neměl však odvahu se zeptat co se to s ní děje a proč najednou drží tu svou nezastavitelnou pusu.
Nakonec prošli zabezpečením mezi mudly a ocitli se na nádraží devět a tři čtvrtě. Bradavický express už na ně čekal a netrvalo dlouho než usedli do jednoho z volných kupé. Jak bylo známo, až do Bradavického hradu se svým parťákem. Což mu samozřejmě nevadilo, ale co mu vadilo tak byl ten fakt, že Hermiona Grangerová, dívka která neustále mluvila. Byla ticho. A to sakra jakou dobu než se vážně naštvat. ,,Co ti přelétlo přes nos Grangerová? Za celé ráno si neprohodila ani jedno jediné slovo. Kde se stala chyba?'' vyrušil ji z přemýšlení a ona musela několikrát zamrkat očima, aby si uvědomila, že už není ve svých myšlenkách.
,,Jenom jsem nad něčím přemýšlela.''
,,Celou dobou?'' opatrně přikývla a opět se podívala z okna ven na nekonečně zelenou krajinu Velké Británie, kterou tak bezpodmínečně milovala a obdivovala. ,,O čem si přemýšlela?'' opatrně se zeptal a jak bylo vidět, vylekalo to oba. Nikdo by netušil, že by se zrovna on mohl o něco takového zajímat, ale bylo to tak.
ČTEŠ
Mudlovina / DRAMIONE
FanfictionNebylo by vtipné kdyby Hermiona jako parťáka při školním výletu dostala Draca Malfoye? No jasně že jo! Tak si ukažme jak to bude fungovat, když se nejchytřejší čarodějka své doby ocitne v rodném městě za společnosti nafoukaného zmijozela. Krátký př...