19.Bölüm (Oğlan Bizim Kız Bizim )

965 95 78
                                    

Aşk bülbülü konmuşsa bir kere göğüs kafesine ne dikenli güller ne zehirli sarmaşıklar söküp atamaz onu yerinden!

Bölüm Şarkısı: Barış Manço=İşte Hendek İşte Deve


Adam gibi adamları sevin malı mülkünden önce başka şeylere bakmayı bilin. Bir adamın önce  sesinde huzur, bakışlarında sıcaklık, ellerinde şefkat olsun. Mükemmel olsun demiyorum ama sevmekten önce saygılı olsun, size saygı duysun. Yanınıza yakıştığı gibi yakışsın yakınlarınıza da.
Ne bileyim işte güven versin size. Sizi kaybetmekten korktuğu kadar korksun sizi incitmekten. Ve gücünü sadece sizi korumak için kullansın size zarar vermek için değil. Ona uzaktan her baktığınızda yaralarınızı değil, yüreğinizi de sevdiğini hissettirsin. Ve üstünden yıllar geçse bile "İyi ki seni sevmişim be adam." diyebilin.

Ben nasıl bir iyilik yaptım ki Rabbim seni karşıma çıkardı iyi ki iyi ki çıkardı diyebileceğiniz adamları sevin.
Öyle adamları sevin ki celladınız değil yol arkadaşınız olsun.

Düğünden iki hafta sonra

"Deva bak söz verdin geleceğim dedin."

Elindeki telefona bakıp ofladı ve dinlemeye devam etti.

"İzin almaya çalışacağım dedim gelirim demedim Berna."

"Berna kızım neredesin gel hadi bak Mavi içli köftelere başlıyor."

Aşağıdan duyduğu ses ile Berna yanaklarını şişirip ofladı ve telefondan gelen sese odaklandı.

"Hadi hadi annem çağırıyor git misafirlerin için yemek yap sen."

"Çok kötüsün Deva böyle bir günde yanımda olmayacaksın ya bunu hiç unutmayacağım."

"Ben de seni seviyorum kardeşim. Hadi göreve çıkacağım kapatıyorum."

Cevap bile veremeden yüzüne kapanan telefona baktı kaşlarını çatarak.

"Berna dedim hadi kızım gelsene buraya ne yapıyorsun sen yukarıda."

"Offf geliyorum anne ya."

Bir haftadır Adana'ya gelmişlerdi. Başta babası ile konuşup Aras'tan ve evlilik isteklerinden konuşup onay almıştı Berna ve sonunda yarın akşam için misafirler kabul edilmişti. Annesinin söylendiğini duyup çıktı odadan.

Merdivenlerden inip mutfağa gelince Mavi'nin yere oturmuş annesinin yoğurduğu bulgurlu harcı oyup içini doldurduğunu gördü. Hemen yanına otururken Mavi'nin sesi ile ona döndü.

"Ne oldu yine suratın mahkeme duvarı olmuş."

"Deva göreve gidiyor gelemeyecek."

"Altı üstü bir isteme Berna ne olmuş yani düğüne gelir."

"Mavi Allah aşkına ya abim isteme töreninde olmayacak diyorum sen düğün diyorsun Özgür senin için geldiğinde bende böyle umarsız takılacağım göreceksin."

Cümlesini bitirir bitirmez karnına yediği dirsek ile 'Ah' diye bağırıp börek yapan annesi ve Mavi'nin annesinin dikkatini çekti.
Mavi kaşlarını çatmış ona bakarken gülümsemeye çalışıp işine döndü.

" Böğrümü deldin be vicdansız sabuha. "

" Annem duyacak sen hala Özgür falan diyorsun babam bir duysa sevgilim olduğunu senden önce oturmam gerekecek o masaya."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ERKEK TARAFI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin