Merhabalar yine ben geldim 💕
Her ne kadar istediğim oy ve yorumlar gelmesede ben dayanamıyorum ve yeniden bölümle geliyorum sizlere ancak biraz daha anlayış istiyorum ben binlerce kelime yazarken, bir iki kelime yazmak sizden bir şeyler eksiltmez arkadaşlar 🙈
Bölüm Şarkıları:
Atiye=Salla
Atiye=Ya Habibi
2005 İzmir Balçova Lisesi
"Senden hoşlanıyor biliyorsun."
"Evet bende ona karşı boş sayılmam zaten. Yakışıklı sempatik ayrıca çok uyumlu."
"Gülfem! Onunla bir ilişkiniz olmayacak anladın mı?"
"Buda nereden çıktı neden olmasın ki?"
"Çünkü ben öyle istiyorum."
"Ne zamandan beri senin isteklerini yerine getiriyorum? Cenk beni seviyor bende ondan hoşlanıyorum bu seni ilgilendirmez anladın mı."
"Gülfem! Sen ve Cenk diye bişey olmayacak bunu o kafana sok!"
"Sırf sizden uzaklaşmasın diye yapıyorsun bunu değil mi? Diğerleri de biliyor mu bu yaptığını. Yada asıl soru, ya Cenk'e söylersem bir daha sizinle takılır mı sanıyorsun."
"Sence sana mı inanır yoksa bana mı? Biz yıllardır dostuz. Beni sınama Gülfem bu okulda öyle bir yayarım ki adını nasıl biri olduğunu ne iş yaptığını değil Balçova tüm İzmir seni konuşur. "
"Dostluk anlayışına hayran kaldım gerçekten. Şimdilik dediğin gibi olsun bakalım ama er yada geç ortaya çıkar bu yaptıkların o zaman neler olacağını keyifle izliyor olacağım!"
Genç kız boş sınıftan çıkarken koridorun camından bahçeye bakınca onları gördü hep beraber oturmuş sohbet ediyorlardı. Cenk bir bilseydi olacakları o zamanda bu kadar güvenir miydi ona. Dost dediği adamın kendisi için kazdığı kuyuya gözü kapalı gider miydi o zaman? Çok beklemeden kantine indi ve yanına gelmesini bekledi. Söyleyeceklerini dahi ezberletmişti. Sırf kendi gerçekleri saçılmasın diye ortaya oynadı bu oyunu ve kırdı genç bir adamı.
2019 Yeni Bir Cana Merhaba!
Yağmur şiddetini arttırarak yağmaya devam ederken gecenin uğultusuna tekrar bir çığlık karıştı. Özge sıkı sıkı tuttuğu elleri bir yandan sakinleştirmek adına söylediği sözleri dışında vücudu arabanın dışında başı ise kadının bacak arasında olan Ateş'e baktı. Ateş durumun ciddiyeti ile derin bir nefes alıp yerinde doğruldu.
"Özge bak doğum başlamış bebeği çevirmem gerek yoksa ikisinide kaybedeceğiz."
"Ateş bak ben daha önce yapmadım sen yap lütfen."
Bir eli ile saçlarını karıştırıp yağmur altında bir iki adım atarak etrafa baktı zifiri karanlığı bölen tek ışık bozuk arabanın yanan dörtlüleri idi. Hemen bişeyler yapmalı bir çözüm bulmalıydı. Tekrar başını uzattı arabanın içine ve kasılmaktan terleyen kadına bakıp konuştu.
"Özge ben jinekoloğum kadın doğum uzmanı değilim! Kendine gel hemen bu kadının sana ihtiyacı var anlasana."
"Hiç yapmadım diyorum Ateş!"
Ateş ona bakınca titreyen gözleri kısık çıkan sesi ile korktuğunu anlamış oldu. Bu işlemi bir kere ebe yaparken görmüş ancak hiç denememişti. Bebeği çevirmeyi başlarsa dahi bu şartlar altında yapılan doğum çok riskli olacaktı. Denemekten başka şansı olmadığı için tekrar arabanın içine uzattı başını ellerini artık ıkınmaktan yorulan kadının karnına koyup bir iki kere okşadı bunu yapmasının nedeni bebeğin konumunu tam olarak anlamak istemesiydi. Elini bir yere bastırınca kadından güçlü bir inleme gelmiş ve Özge sanki transtan çıkar gibi konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK TARAFI
HumorAşka yenilmiş bir genç adam ve evlilikten soğutmak için elinden geleni yapan bir tayfa. Bu 5 kafadarın komik hikayesine ortak olmaya ne dersiniz 😏