Selam ben geldim 🙈
Bayram sonrası biraz gülelim istedim bakalım bizim tayfa ne alemde.
Bu bölüm 14kelebek ve betullbayramm1234 ithafen yazılmıştır. Sınav sonrası moral olsun diye 😘😘 sınava girmiş olan herkese başarılar dilerim 🙏🏻
Bölüm şarkısı : Sezen Aksu =İzmir Kızı
Evet bölüme geçebilirsiniz 🤭
2005 :Hep Beraber Son Yaz
"Cenk hadi abi öğlen oldu kızlar bekliyor!"
"Tamam Özgür geliyorum. Babam arabayı yıkamadan gitme dedi ne yapayım."
Bazı zamanlar vardır ki insan basit anların kıymetini sonradan anlar. Cenk için o yazın anlamı hep farklı olmuştur. Bu 5 genç adam üniversite tercihleri öncesi son yazlarını beraber geçiriyordu. Hepsi farklı şehirlere açılmak isterken Cenk İzmir'de kalacaktı çünkü annesi burda kalması için baskı uyguluyordu. Anlayacaktı nedenini zaman geçecek ve anlayacaktı. Sonunda işlerini bitirip kendisini bekleyen Özgür'e baktı.
"Hadi gidebiliriz nerde buluşacağız?"
"Cihan havuzu ayarlamış kızlar da oraya gelecek."
"Desene mevzu var yine."
"Mevzusuz günümüz mü var lan?"
"Baştan anlaşalım Özgür 2 saat sadece sonra kızları şutlayın abi kafamızı dinleyelim ya."
"Cenk amma da tatava yaptın birader tamam lan biraz takılalım gidecekler. Sen ne söylecektin bize onu söyle hadi?"
"Herkesle beraber öğrenirsin abicim hadi."
Kapalı yüzme havuzuna geldiklerinde direk içeri girdiler. Aras köşede tek takılırken Cihan ve Ateş havuzun içinde iki kızla şakalaşıyordu.
"Selam millet biz geldik!"
Ateş onları farkedince kızın kulağına birşeyler söyleyip gülerek çıktı havuzdan gidip Cenk'e sarıldı ıslak haliyle.
Cenk yüzünü buruşturup sinirle konuştu."Ulan yapma işte şunu, hoşlanmıyorum yahu üstüm başım su oldu lan!"
Ateş yanağından bir makas alarak gülümsedi.
"Ah kıyamam ben sana gel bebeğim kuruturuz seni içerde istersen."
Cihan'da havuzdan çıkıp yanlarına gelince gülerek konuştu.
"Oğlum havuza gelmişsin su oldum diye yakınıyorsun sende. Hadi söyle artık ne diyeceksen iki gündür bir gizemli hareketler."
Cenk nasıl söyleyeceğini bilmeden başını kaşıdı. Aras da ondaki garipliği sezmiş ve yanlarına ulaşmıştı. 3 kız havuz içinde kendi başlarına takılıyorlardı.
Cenk çok uzatmadan söylemeye karar verdi.
" Beyler şöyle oturalım mı? "
Aras'ın az önce kalktığı şezlonglara doğru yürümeye başladı 5 genç. Hepsinin aklında aynı şey dönüyordu şuan. Cenk ne söyleyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK TARAFI
HumorAşka yenilmiş bir genç adam ve evlilikten soğutmak için elinden geleni yapan bir tayfa. Bu 5 kafadarın komik hikayesine ortak olmaya ne dersiniz 😏