18.Bölüm (Biz Varız!)

1.2K 136 84
                                    

Dostluk;
Umulmayacak kadar yakın,
Unutulmayacak kadar derin ve sadece ender insanlarla yaşanacak kadar özeldir...

Bir teşekkür sunmak istiyorum🤭 Bölüm içindeki afişler için lazuribozo180886'a çok teşekkür ederim emeğine yüreğine sağlık canım 💕

Bölüm Şarkısı:Gripin=Arkadaş

Yorum ve oylarınızı bekliyorum 💕
Beni takip etmiyorsanız kullanıcı adım araftaacangunes takip edin 🍀

Keyifli okumalar diliyorum ☀️

Bana sorarsanız tek başına yaşanan tam mutluluk diye bir şey yoktur bu hayatta. Yani nasıl desem herkesin kendine göre bir derdi vardır. Kime sorsan hep bişeyler yarım, hep bişeyler eksiktir. Hani demiş ya adam, 'kiminin ekmeği bayattır, kimininse pırlantası ufak'. Bana da sorsanız yarım bir battaniye gibidir hayat. Üstünü çekersin, ayakların üşür;ayaklarını çekersin, kolların üşür. Ne tarafı çekersen çek, hep bir tarafın açıkta kalır. Yalnız geçmez bu hayat. Derdini paylaşan dost gerekir hayatını paylaşacak bir eş gerekir. İnsanlar dışarıdan gördüğü gibi yargılar seni her daim. Hep bir yafta yapıştırırlar omuzlarına.

'Sen güçlüsün bunu mu aşamayacaksın' yerine 'her zaman güçlü olmak zorunda değilsin düşersen de beraber kalkarız' cümlesindeki samimiyet gerek bazen. Dostların senin ulaşamayacağın yerlere yeten ellerin, yolun yarısında yorulduğunda seni hedefe taşıyan ayakların olurlar. Gün gelir saatlerce konuştuğun gün gelir tek kelime etmeden seni anlayan olurlar. Yalnızım dediğin zamanlarda dahi arkanda durup seni ayağa kaldırırlar. Bir insana dostum demek kolaydır asıl mesele dostluğu sürdürüp uzun vadede de yan yana olabilmektir.

Yeri gelir annen olurlar yeri gelir baban. Bazen sırrını paylaştığın bazen ise yaran. Dostlar hem en büyük artım bazen ise eksik kalan yanın olurlar. Kimsem yok dediğin zamanlarda sana kimse olur kalabalıktan kaçmak istediğinde sana liman olurlar. Yalnız olduğunu düşündüğün zaman bile aslında çok kakabalıksındır.

Kimsesiz olmak senin suçun değildir ancak kimsesiz yaşamak senin eksiğin. Kapıları kapatmak sana bir şey kazandırmaz. Aşk ve dostluk ticaret değildir. Ben seni sevdim sende beni sev gözüyle bakmak hüsran getirir. Sadece yürekten sevenler her haline katlanandır. Bazen aynı anne babadan olmasa dahi kardeşlerin olurlar. Kan bağı değil can bağıyla bağlanırlar.

Tüm hazırlıklar yapılırken hiç aklına gelmeyen bir gerçekle yüzleşirsin. Mutlusundur aslında ama içinde bir yerde minicik bir yara acıtır canını bazen. Başkasının mutluluğu ile sevinirken acabalar sarar etrafını. Düşünürsün sonra ben olsam nasıl olurdu acaba?

Yıllarca hiç aklından geçmeyen ancak içten içe hissettiğin korku sarar dört bir yanını. Aras için hayat onu hep zor yanıyla karşılamıştı. 12 yaşında bir çocuk için çok ağır şeylere şahit olmuş çok derin yaralar almıştı. Babaannesi olmasa belki çok daha farklı çok daha kötü biri olup çıkacaktı. Babasının ölümü ile sarsılmıştı ancak asıl darbeyi annesinden almıştı. Yıllar sonra karşısına geçip para istemişti tüm anılarını hayatını içinde kalan son bir damla umudu parayla oğluna satmıştı. Çok darbe yemişti ama hep dik durmaya çalışmıştı. Düşsede kalkmış acı çeksede gizlemişti.

Onu ağlarken gören tek kadın hayatına olmayacak yerden dokunmuş buzlarla çevrili kalbine bir damla ateş salmıştı. Güvenmeyen asi adamı kendine ilmek ilmek işleyip aşık etmişti.

ERKEK TARAFI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin