Merhaba yine ben geldim 💕
Söz verdiğim gibi yeni bölümle burdayım hatta bir gün erken geldim 🤭İlk bölümle ilgili kısa bir yorum rica etsem. Sizce devam etmelimiyim?
Çok uzatmadan bölüme geçebiliriz🎐🎐
Bölüm şarkısı: Sezen Aksu = Onu Alma Beni Al
Büyük Mizansen
Herkes masadaki zarflara bakarken Ateş birden kahkaha atmaya başladı. Hatta öyle bir gülüyordu ki diğerleri de ona katılmıştı tüm çalışanlar o masaya dönmüş kafade oturan diğer müşteriler onlara hayretle bakıyordu. Cenk bu kadar komik olanın ne olduğunu merak etti. Sonunda Ateş gülüşlerinin arasında konuştu.
"Sen evleniyorsun öyle mi? Duydunuz mu lan evleniyormuş. Ulan bir an gerçek sandım aklım çıktı."
Aras da ona katılıp Cenk'in omzuna bir tane geçirdi.
"Cenk görüşmeyeli şaka anlayışın değişmiş. Ulan tamam anladık özledin bizi ama bu ne be."
"Aras sen bile şaşırdın ya demek cidden güzel şaka ha. Yanlız kabul edelim büyük mizansen. Ulan sen gülmezsin bile be. Bide zarf falan ayarlamış adama bak ya. "
Özgür'ün sesiyle ona döndü Cenk. Gerçekten şaka yaptığını mı düşünüyorlardı. Kendi kendine konuştu.
"Kolay olmayacağını biliyordum zaten."
Bu kez elindeki zarfı açan Cihan uzun süre zarfın içindekine baktı ve söze girdi.
"Sen ciddisin değil mi? Günce kim neden haberimiz olmadı?"
Cenk sakince karşısında oturan adama baktı. Cihan olaylara her zaman mantıklı yaklaşır düşünmeden konuşmazdı. Durumun ciddiyetinin farkındaydı.
"Beyler şaka değil evleniyorum ben. Hemde tam 20 gün sonra!"
Masada elde tutulur bir gerginlik oluştu. Özgür sinirle ayağa kalkıp Cenk'in karşısına dikildi.
"Ne demek lan evleniyorum! Ne oldu o büyük sözümüze?"
"Özgür sakin ol millet bize bakıyor."
Ateş'in uyarısına kadar bağırdığının farkında bile değildi aslında. Sesini kısıp tekrar konuştu.
"Ulan bu sözü sen istedin diye verdik biz. 3 yıl daha bekleseydin ya."
Cenk de artık susamamış ve konuşmuştu.
"Sanki evliliğe çok meraklıydın ya. Bu söz olmasa ne olacaktı her çiçekten bal alırım havasında değil misin?"
"Sanki sen farklıydın ne oldu şimdi."
Cenk konuşan Aras'a döndü.
"Değildim evet bende siz gibiydim hatta belki daha beter."
"Eee o zaman nerden çıktı bu evlilik Cenk?"
"Ateş aşık oldum!"
Masadakiler birbirine bakıp anlamaya çalıştı. Aşk diye bir şey yoktu. Aşk onlara göre ergenlerin yaşadığı duygu patlamasıydı. Yada hergece takıldıkları kızlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK TARAFI
HumorAşka yenilmiş bir genç adam ve evlilikten soğutmak için elinden geleni yapan bir tayfa. Bu 5 kafadarın komik hikayesine ortak olmaya ne dersiniz 😏