4.BÖLÜM (EH İŞTE! )

4.1K 294 640
                                    

Selam yine ben geldim 💕

Geçen bölümde gelen kızımız merak edilmiş ve Cihan'ı zorlayacağı düşünülüyor bakalım nasıl bir süreç var önlerinde🤭

Bu bölüm isimleri ile karakterlerime hayat veren iki canıma gelsin 💕💕

Bernackl55 ve canım Kankiştom 😘 AyferTakran sizi seviyorum 🤟

Bernackl55 ve canım Kankiştom 😘 AyferTakran sizi seviyorum 🤟

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Larissa Ayfer Limborn

Bölüm şarkısı :Sıla-Ozan Doğulu =Alain Delon

Cihan gizemli güzelin arkasından Cafe 35'e girince kadın bir anda arkasını dönüp ona baktı.

"Ne o bay ego beni mi takip ediyorsunuz?"

Cihan bay ego benzetmesine gülümsemiş ve mutfaktan çıkan Cenk'e el sallamıştı. Cenk gördükleri ile hızla onlara doğru yaklaşmış ve kadının önünde durup konuşmaya başlamıştı.

"Bayan Larissa hoşgeldiniz. Cihan sen de hoşgeldin. Tanıştınız mı?"

İkiside aynı anda birbirine döndü. Cihan bu kadını neden tanımalıydı tamam güzeldi, kahretsin tamam çok fazla güzeldi ama hepsi buydu işte. Larissa ise tek kaşını kaldırıp baktı karşısındaki adama.

" Cenk bey kapıda karşılaştık biz beyefendi ile ancak neden tanışmamız gerektiğini anlayamadım."

"Akşam ki yemek organizasyonu ile alakalı ufak bir pürüz çıktı da Cihan bey o konuda yardımcı olacak bize."

"Yemeğe sadece 5 saat var ve pürüz mü çıktı? Siz iyi misiniz Cenk bey ben buraya çok önemli misafirler getireceğimi söyledim ne pürüzü? Kim bu adam şef nerde onunla görüşmem lazım! "

Cihan sanki kendisi orada yokmuş gibi konuşan pardon tartışan ikiliye hitaben seslendi.

"Pardon rahatsız ediyorum ancak benim hakkımda konuşuyorsunuz. Ben bu geceki şefiniz Cihan... "

Larissa biraz daha dikkatli bakınca kaşları havalandı ve sözünü bitirmesine izin vermeden söze girdi.

"Cihan Saygın! Uluslararası mutfak prövizörü!"

Bu kez Cihan gülümsedi.

"Evet benim, peki ya siz hanımefendi isim neydi?"

"Larissa Ayfer Limborn!"

Şaşırma sırası bu kez Cihan'a geçmişti işte. Bu o muydu gerçekten. Daha yaşlı olduğunu düşünmüştü. Aklındaki herşeyi bir çantaya tıkıp uzaklara fırlatmıştı bile. Evli olan kadınlarla asla olmamıştı olmazdıda.

ERKEK TARAFI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin