6.Bölüm (Sana Kimse Karışamaz)

3.6K 298 400
                                    

Merhaba can okurlarım yine ben geldim 💕

Bu hafta zor oldu ama yine de bitti bölüm 😉

Bölüm şarkısı : Ebru Yaşar =Seni anan benim için doğurmuş!

Yıl 2000

"Özgür sen ne dediğini bilmiyorsun!"

"Gayet iyi biliyorum anne neden sürekli benim başıma sarıyorsunuz onu."

"Oğlum o senin kardeşin abisi olarak biraz ilgilen istedik neden büyütüyorsun?"

"Baba hadi annemi anlıyorum ama sen neden onu savunuyorsun ya kardeşim değil ki o benim."

Kapının ağzında duydukları ağır gelmişti küçük kız için abisi neye kızmıştı da yine kendisine saydırıyordu. İlk değildi ondan duyduğu sert sözler Özgür hiç sevmezdi onun etrafında oluşunu. Ama bu kez farklıydı çok kızmıştı ne yapmış olabilirim diye yokladı küçük  hafızasını. Sabah babası ve annesi onu okula götürmüştü okula başlamıştı küçük Özge çok ağlamıştı abisi de gelsin diye ama gelmemişti işte. Buna mı kızdı acaba dedi dolan gözleriyle kendi kendine.

"Özgür sessiz ol gelecek birazdan kes bağırmayı. Anla ve kafana sok o senin kardeşin."

"Baba o benim teyzemin kızı ya neden kardeşin deyip duruyorsun tamam anladım teyzem öldü annem kıyamadı getirdi onu ama neden kerdeşin deyip duruyorsunuz. Kuzenim olsa sevmeyecek miyiz anlamıyorum sizi. "

Tam o anda kapıda bir ağlama sesi duydu Yılmaz ailesi duymuştu işte küçük Özge ne demekti bunlar annesi, annesi değilmiydi yani ya babası onu sürekli omzunda taşıyan parklara götüren adam babası değil miydi? Kendisini farkettikkeri anda ağlayarak yürüdü ve tam karşısında durdu kendisinin aksine sapsarı saçları olan abisinin önünde. Ağlayarak sarf etti küçük masum kalbinden gelenleri. Tam sarılmadan önce.

"Ben hep uslu olursam beni sever misin abi. Söz hiç gelmem odana ses de yapmam arkadaşların gelince de çıkmam odamdan ama beni sev olur mu abi."

Özgür kendisine sarılan kız ile sadece donup kalmıştı daha anca beline gelen boyu siyah saçları ve beyaz teni ile ben burdayım beni sev abi diyordu. Oda sarıldı o an yapabileceği tek şey olarak.

Yıl 2019 :2 Ağustos

Özgür geldiği hastane önünde arabasından inmeden bunları düşünüyordu. Haklıydı Özge abi olamamıştı ona hiçbir zaman. O zamanlar ergenliğin de getirisi üzerine düşünmeden hareket etmiş 7 yaşında küçücük bir kızı yaralamıştı işte. Dün gece Özge o lafları ederken haklıydı belki de. Özür dileyecek ve burda olduğu süre boyunca kardeşine gözü gibi bakacaktı. Yüzüne yerleştirdiği gülümseme ile indi arabadan ve girdi hastaneye. Danışmaya yaklaşınca sarışın kıvırcık saçları olan gözlerinde kırmızı çerçeveli gözlüğü ile bilgisayara odaklanan kıza gülümsedi.

"Özge Yılmaz! Nerede şuan acaba?"

Kız başını kaldırmadan cevap verdi.

"Doğumda şuan ne vardı sizin."

Tam o esnada bakışları karşısını bulunca elindeki kalem yeri boylamıştı. Bu adam neydi böyle yada asıl soru bu erkekse dışarıdakiler neydi?

ERKEK TARAFI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin