Böyle konuşa konuşa uyuya kalmışım. Deniz' in sesi ile uyandım.
Deniz: Senin burda ne işin VAR!
Jungkook: uff bi dur ya zaten bi saat senin uyumanı bekledim,bi saat ordan gitti. Bi kaç saatte sana bakmak ve saçınla oynayarak geçti. Uykum vaaar.Deniz kalktı halâ başımda bağırıyor. Kolundan tuttum kendime çektim.
Junkook: Küçük hanım benden kaçış yok.
Deniz: Bırak beni Jungkook!!
Daha da kendime çektim.
Jungkook:Benim olan benim yanımda kalır.
Deniz: ben kimseye ait de ği lim!
Jungkook: sadece bana aitsin.Onu öptüm. Kaçışı da yoktu. Ben ondan çok daha güçlüydüm.
Jungkook: karıcığım ben çok acıktım. Kahvaltı hazırladın mı??
Deniz: bende yeni uyandın, kör müsün
Böyle dediğine pişman oldu.
Jungkook: suç bende de değil ki saat kaçta uyanıyorsun bilmiyorum ki. Neyse artık öğrenicem.Masanın üzerindeki bardağı aldı suyu üzerime döktü.
Jungkook: ağhh Deniz napıyorsun yaa.
Deniz: boğull
Jungkook: o kadar az suyla boğulmam hem ben sadece senin deniz gözlerinde boğulmak istiyorum.
Jungkook: neyse benden nefret ediyorsun bende işe aç karınla giderim. Sonuçta beni önemseyen bi karım yok
Deniz: hayır aç gitme ben şimdi kahvaltı hazırlıyorum.
Jungkook: istemez ben gidiyorum.
Deniz: hayır ya öyle demek istemedim. Hadi ama hem bende seni s-seviyorum.(dediğime pişman ettirdi )Çocuk gibi hemen yataktan kalktı. Yanağıma kocaman bi öpücük koydu.
Jungkook: tamam karıcım,ben giyinmeye odama gideyim.
Hemen odama gidip kıyafetimi değiştirirdim.
Deniz' de sofrayı hazırlıyordu. Ona yardım ettim ve yemek yedik. Sofrayı onunla toplayacaktım ama işe geç kalmıştım.Jungkook: ben gidiyorum istediğin bi şey?
Deniz: hayır teşekkürler.
Jungkook: ıııı
Deniz: ne ııı??
Hemen onu öptüm kaçtım. İşe gittim~ Deniz ~
Jungkook tam çocuk gibi davranıyordu ama onu seviyordum.
Bende odamı topladım.Ahh bu benim yanımda kaldı dimi of Jungkook off. Ama bunları derken gülümsüyordum :) hoşuma gitmedi değil.
Biraz bahçeye çıktım. Evde pek yapacak bi şey yoktu. Ama nedense sıkılmıyordum. Biraz oturdum telefonum çaldı. Arayan Jungkook'tu.
Deniz: efendim jungkook bi sorun mu var?
Jungkook: seni aramam illa bi sorun var anlamına gelmiyor. Belki sesini duymak istiyorumdur.Jungkookla biraz konuştuk. Gayet sakin kavgasız .
Yaklaşık bi saat daha geçti yine aradı. Bu kadar kısa süre sonra araması beni korkuttu. Hemen açtım. Beyfendi sadece beni özlemiş. Tatlı şey yaa
~ Jungkook ~
Denize geç geleceğimi söyledim ama erken eve gidip ona sürpriz yapacaktım. Gidip bi gül aldım. Eve doğru yola çıktım.
~ Deniz ~
Oturuyordum o ara kapı çaldı. Jungkook geç geleceğini söyledi. Acaba kim geldi diye düşünerek kapıya doğru ilerledim.
Kapıyı açtım.Şok oldum. Karşımda babam ve beni istemeye gelen adam duruyordu
Kapıyı üstlerine kapatacaktım ama babam benden daha hızlı davrandı. Saçımdan tutup içeriye soktu.İkisi de içeriye geçmişlerdi.
Deniz: bırak saçımııı
Baba: sen nasıl kocanı bırakıp buralara kadar kaçarsın haa diyip tokat attı bana.
Deniz: o benim kocam falan değil ve ben şu anda evliyim.Babam çok sert bi tokat atmıştı bu sefer yere düştüm.
Amca: eve gider gitmez dinî nikâhı kıyacam. Bak sen gör nasıl yaptığına pişman ettirecem.
Babam: iyi edersin iyi edersin yoksa benim elimden kurtulamicak.Babam beni bi an bıraktı bende kaçmaya çalışıyordum ki arkadan saçımı tuttu ve yere fırlattı. Bi an kendime gelemedim. Toparlanana kadar saçımdan tutarak ayağa kaldırdı ve sert bi tokat attı. Dudağım kanamıştı.
Amca : hadi dinî nikah bizi bekler.
Kolumdan tuttu beni sürüklemeye başladı. Dolaba tutunuyordum. Daha da sert çekti beni. Jungkook yalvarırım gel kurtar beni.~ Jungkook ~
Gülü aldım çok güzel kokuyordu. Eve doğru gittiğimde kapının açık olduğunu gördüm. Hızlı hızlı gittim. Bu seferde Deniz'in sesi geliyordu. Noluyordu??
Koşa koşa eve girdim.İki adam vardı. Biri Deniz' i kolundan tutmuş zorla götürmeye çalışıyordu.
Çılgına dönmüştüm.Hemen Deniz'i tutan adama tekme attım kafasına denk geldiği için bi süre kendisine gelemedi. Bu sefer de babası üstüme geldi. Yumruğumla burnunun kanaması bir olmuştu.
O ara babası da ayağa kalktı. İkisi ile birden mücadele edemezdim bıçak vardı sonuçta .
~ Deniz ~
Jungkook' a doğru yaklaşıyordu ona yardım etmem gerekiyordu yoksa yaralanacaktı. Hemen yanımda duran sandalyeyi aldım. Hızlıca gittim ve kafasına vurdum. Vurmamla bayılması bir olmuştu.
Jungkook'ta o ara babamla uğraşıyordu. Babamı baya baya dövmüştü yüzü kan içerisindeydi.
Çok korkmuştum. Babam da o adam da baygındı. Jungook'a koştum,sarıldım. Ağlıyordum. Niçin ağladığımı bende çözememiştim. Beni götüreceklerdi diye mi Jungkook'a zarar gelecek diye mi??
İkisi için deJumgkook: tamam sakin ol kimse sana bi şey yapamaz tamam tamam
Jungkook: şimdi Jimin'i aricam o bu işleri halleder.Not:jimin mafya
Jimin geldi. Bu arada bunlar da yavaş yavaş kendilerine gelmişlerdi. Jimin ikisini de aldı götürdü.
Jungkook'un eli kanıyordu. Hemen pansuman yaptım.
Deniz: sana bi şey olacak diye çok korktum.
Jungkook: daha çok benim için mi yoksa seni alıp götürecekler diye mi??
Deniz: elbette senin için ben sensiz naparım haa
Jungook: o zaman benden o kadar uzak olma.Başımı hayır anlamında salladım. Seni asla bırakmicam.
Bi kaç gün sonra Jungkook ile sahile gittik. Etrafa bakıyordum. O ara cebinden bi kutu çıkardı
Jungkook: seni çok seviyorum ve gerçekten de karım olur musun,benimle evlenir misin?
Deniz:Evvetttt, diye bağırdım.
Yüzüğü taktı.Eve gidiyorduk ama bu sefer bi aile olarak. Çok mutluydum.
~ 1 yıl sonra ~
Bi kız bi oğlan ikiz çocuklarımız oldu.
Jungkook babalığı
Kayinvalidem torun
Ve en önemlisi de Hyuk kuzene sahip oldu. THE END .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Jeon Jungkook
FanfictionHayatımın tatilde çarptığım bir adamın değiştirebileceğini nerden bilebilirdim ...