12

301 18 0
                                    

Sabah oldu. Ailesinin acil bi işi olduğu için bugün gideceklerdi. Kapıya kadar eşlik ettik. Hyuk'a kocamman sarıldım. Seni çok seviyorum dedim. Küçük şeytanda bağırarak KUZEN İSTİYORUMMM dedi.

Bunlar ailecek böyleydiler herhalde. Herhalde bu çocuk olmazsa bizi rahat bırakmayacaklardı.

Herkes Hyuk'un dediğine güldü bende zorla güldüm.

Huh sonunda gittiler yaa.

Onlar gitti biz de yine kaldık baş başa.
Bi kaç gün sonra kapı çaldı. Elime bi kırmızı kutu verdi: Jungkook Bey gönderdi diyip gitti

Odama gittim açtım. Çok güzel siyah renkli bi elbise ve bi not: Akşam yemeğini dışarda yiyelim diye düşündüm. Geldiğimde hazır ol.

 Geldiğimde hazır ol

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazırdım. Jungkook' un gelmesini bekledim. Acaba beğenecek miydi?

Jungkook geldi. Kapıyı açtım bana büyülenmiş gözlerle bakıyordu.

Deniz: Jungkook sustun. Beğenmedin mi,olmamış mı?
Jungkook: Ç-çok güzel olmuşsun.
Deniz: teşekkür ederim.

Halâ bana bakıyordu. Bu gidişle hâlâ bakacaktı.

Deniz: Heyy! Hadi gitmeyecek miyizz??

Arabaya gittik. Bana kapıyı açtı. Ne kadar da centilmence.

Restoranta gittik. Muhteşem bi yerdi ama sadece biz vardık.

Deniz: neden sadece biz varız?
Jungkook: baş başa yemek yiyelim dedim. Olmamış mı?
Deniz: H-hayır çok güzel olmuş.
Jungkook: O zaman yemeğe başlamdan önce sana bi sürprizim var
Deniz: Bi sürpriz daha mı

Jungkook kolyeyi taktı eli enseme deydikçe tuhaf oluyordum sonra bir anda boynumu öptü şok olmuştum ne tepki vereceğimi bilemedim sonra da yemeğe oturduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook kolyeyi taktı eli enseme deydikçe tuhaf oluyordum sonra bir anda boynumu öptü şok olmuştum ne tepki vereceğimi bilemedim sonra da yemeğe oturduk.

Kolye çok zarifti.

Birlikte yemek yiyorduk. Kemancı geldi. Müziğe odaklamıştım.

Ben müziğe odaklanmıştım .Jungkook elini uzattı.
Jungkook: Bu dansı bana lütfeder misiniz?
Elini tuttum dans etmeye başladık.

Dans ederken birden Jungkook beni hızlıca kendine çekti kemancı bir anda müziği kesti ve gitti

Jungkook: Dün yarım kalan bir işimiz vardı.

Dedi bende ona şaşkın şaşkın baktım ve bir anda öptü
Birden öpmesi ile şok oldum. Karşılık vermeyince dudağımı ısırdı. Karşılık verdim

Bıraktığında gözlerimin içine baktı seni seviyorum dedi bende artık duygularından emindim onu seviyordum ve bende seni seviyorum diyince çok mutlu oldu ve tekrar öptü.

Yemekten sonra eve geldik. Onu seviyordum artık duygularım kesinleşmişti. Odama doğru ilerledim. Jungkook durdurdu.
Jungkook:Nereye?
Deniz: odamaa
Jungkook: yanlış tarafa gidiyorsun.
Deniz: gayette doğru tarafa gidiyorum. Şimdi izninle kıyafetimi değiştiricem.
Jungkook: Git bakalım ama benden kaçış yok.

Jungkook' u ittim odama gittim. Onu seviyorum ama ama ne bileyim yaa benden birden karşılık vermemi beklemesi.

Kıyafetimi değiştirdim. Odamdan çıkıp çıkmamakta kararsız kalmıştım.
Jungkook geldi. Film izleyelim,seni aşağıda bekliyorum dedi,gitti.

Aşağıya indim. Mısır da patlatmıştı. Filmi izliyorduk. Ta ki öpüşme sahnesine kadar. Ağh utanmıştım bakmadım. Jungook'ta bakmadığımı farketti. Yüzümü kendisine çevirdi.

Jungkook: neden utanıyorsun az sonra olacakların fragmanı bu.

Daha bu fragman yayınlanmadı. Diyip kaçtım.

Odama gittiğimde kalbim çok hızlı atıyordu. Jungkook'un geleceğini düşünmüştüm ama gelmedi huh. Yatmaya hazırlanıyordum Jungkook geldi.

Jungkook: daha bu fragman yayınlanmadı dedin, hiç bi zaman yayınlanmicak demedin diyip sırıttı.
Deniz: çıkar mısın odamdan lütfen
Jungkook: yalnız kalmaktan korkmaz mısın?

Diyip üstüme üstüme geldi. Geri geri gidiyordum. Sırtım duvara  çarptı. Kaçış yoktu. Beni öptü.

Ona karşılık vermeyince dudağımı ısırdı. Yine karşılık vermedim ve onu sert bi şekilde ittim.

Jungkook: hadi ama Deniz birbirimizi seviyoruz. Kocandan mı utanıyorsun diyip sırıttı
Deniz: sadece kağıt üzerinde kocamasın
Jungkook: ben sonuca bakarım. Kocan mıyım? kocanım.

Tekrar üstüme geldi. Bu sefer kolları ve duvarın arasındaydım. Bu sefer cidden kaçış yoktu.

Deniz: ne yaparsam odamdan gideceksin ?
Jungkook: yanından ayrılmak isteyen yok ki.
Deniz: sen odamdan çıkmazsan ben çıkarım.
Jungkook: tamam ya gitme bi yere sadece bana karşılık ver,giderim.

Demesiyle onu öptüm. Şimdi gidebilirsin.

Jungkook:Peki iyi geceler hayatım ama bu iş burda bitmez.
Gitti.
Off ben bununla napıcam yaa.Uyudum.

~ Jungkook ~

Deniz yatmış olmalıydı. Bu iş burda bitmez dedim. Off ailem de ne diye gittiyse ne güzel aynı odada kalıyorduk. Ne güzel yanımdaydı.

Eğer o yanımda olmasa ben onun yanına giderim.

Gittim, sessizce kapısını açtım. Çok tatlı uyuyordu.  Gittim yanına uzandım. Uyandırmak istemiyordum hem çok tatlı uyuyordu,kıyamadım hem de uyanırsa beni fena döverdi.

Biraz uzandım. Baktım baya derin uykuda, ellerimi saçlarında gezdirdim. Yumuşacık saçları vardı. Çokta güzel kokuyordu.

Jungkook: Ahh be güzelim seni ne kadar seviyorum bi bilsen
...






Zoraki Evlilik Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin