Okulun bitmesine 1 ay kadar kalmıştı. Bunca zaman çalıştık hediye olarakta okul bizi pamukkaleye götürecekti, çok mutluyum.Ve heyecanlıydım da.Ailesiz bi kaç gün.Daha ne isteyebilirdim .
Babam ilk başta istemedi sonuçta tatile gidiyordum ve babam için masraf demek.
Masrafın okuldan olduğunu söyleyince bile yine de gitmem konusunda tereddütteydi.Sonuçta annemden çok eve ben bakıyordum.Yemeği, bulaşıkları çamaşırları ben yapıyordum.
Odama giderken babamın telefonu çaldı.
Üzgündüm ve hiç kimsenin sesini duymak istemediğimden ,hızlı adımlarla odama gittim.
Telefonu elime aldım.Telefon dediğime bakmayın bazen birden kapanıyor sarji çabucak bitiyor.
Babam yenisini almakta istemiyor
O kadar parayı içkiye veriyor bi şey olmuyor iş bana telefon almaya gelince paraya kıyamaması beni çıldırtıyordu.Telefonu elime aldım tam Açelyayı arayacakken annem odaya geldi.Üzgündü ve sadece "baban seni çağırıyor" diyip gitti.
Sinirli bi şekilde gittim.
Babamın izin kağıdını imzaladığını gördüm.Acaba yanlış mı görüyordum diye gözümü bi kaç kere de kırptım.Sevinçten napacagımı bilemedim bi an.Gerçekten de imzalamıştı.
Babamın sesiyle anca kendime geldim. "Bu tatili hakettin, güzel vakit geçir" dedi.Elime izin kağıdını verdi.
Ben çok mutluydum ama annem köşede sessiz ve üzgündü.Acaba neden böyleydi işlerin hepsi ona kalacak diye mi böyle üzgündü? Hayır bazen bana iş bile yaptırmazdı. Başka bi sebep var diye düşünürken telefonumun sesiyle düşünceler kafamdan uçtu.
Hızla odama gittim. Muhteşem haberi kızlarla paylaştım.Bekle bizi pamukkale biz geliyoruz
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Jeon Jungkook
FanfictionHayatımın tatilde çarptığım bir adamın değiştirebileceğini nerden bilebilirdim ...