Jk:İyiyim. Mesaj atmana sevindim
Sen nasılsın?Hemen mesajına bakmam uygun olmazdı. Saçımı taradım sonra cevap verdim yani iki üç dakika sonra.
Deniz:Ben de iyiyim teşekkürler diye mesaj attım.
Kalbim yerinden fırlayacaktı.Acaba rahatsız mı etmiştim? Hemen mesajıma cevap verdi.
Jk: okul kaydını yaptın mı?
Deniz: Yarın yapmaya gidicem.
Jungkook: Anladım.
Jungkook: Bi sorun yok dimi ?Ahh hal hatır sormak için mesaj attım da diyemem ki. Off neden attım şimdi o mesajı off
Deniz: hayır bi sorun yok.
Jungkook: Güzel :)Ahhh ne diyecektim şimdi? konuşacak bir şey de yoktu ki.
Jungkook: Yarın okul sonrası bi yerlere gidelim mi?
Gerçekten kalpten gidecektim buluşalım mı diyoo. Ne diyecektim evet mi hayır mı? ağh. En iyisi Açelya ya danışmak mantıklı düşünürdü. Aradım olayı olduğu gibi anlattım.
Deniz: eee ne diyorsun evet diyim mi
Açelya: (gülerek) sen bilirsin ilk mesajı sen atmışsın ona.
Deniz: yani evet diyorsun ?
Açelya: kabul et gitsinnn.Jungkook' un mesajına: olabilir dedim.
Jungkook: Tamam o zmn ben seni almaya gelirim itiraz yok :)Görüşürüz diyip gitti. Çok mutluydum bi hafiflik geldi
~Diğer gün ~
Bugün kızlarla okula gidecektik daha sonra da Jungkook ile buluşacaktım. Kızlarla okula gittik. Biraz gergindim
Müdürün konuşmaları hiç iç açıcı değildi
Müdür: yabancı öğrencilerimiz kayıtlarını okul açılmadan bir ay önce yapmalılar. Şu anda ise okula 2 hafta var. Yani hiç bir devlet okuluna kayıt yapamazsın.
Hayal kırıklığına uğramıştım. Ağlamamak için o kadar kendimi zorluyordum ki Müdür konuşmasına devam etti
Müdür:Ha paran varsa özel okulların kapısı her zaman açıktır.Biraz daha dursam gözyaşlarıma engel olamicaktım ve birinin beni ağlarken görmesini de istemiyorum. Hemen odadan çıktım kendimi bahçeye attım. Napacaktım şimdi ben burda.1 yıl ne demek. Allah'ım yardım et.
Defne ve Açelya da yanıma geldiler. Biraz dışarda dolaşmaya ihtiyacım da vardı zaten Jungkook ile buluşacaktım. Kızlardan ayrıldım hızlı adımlarla sahile doğru gittim. Ağlamak istemiyordum. Çünkü ağlarsam sadece kendime zarar vermiş olacaktım.
O ara Jungook aradı.Nerde olduğumu söyledim. O gelene kadar toparlanmalıydım. 20 dakika sonra geldi. Hâlâ doluydum her an patlayabilirdim.
Junkook: okul işi nooldu?
Keşke hiç bugün okula gideceğimi söylemeseydim
Deniz: i-iyi bi sorun yok
Jungkook: üzgün gibisin bende okulda bi sorun çıktı diye düşündüm
Deniz: hayır cidden bi sorun yok
Jungkook: Öyle olsun bakalım.Demesi ile ağlamam bir olmuştu gibi. Bi sorun yok demiştim ama doluydum ve o an patladım. Jungkookta olsa yine de ağladığım için utanmıyordum başka ne kötü olabilirdi ki? Çocuk gibi ağlıyordum ama engel olamıyordum kendime.
~Jungkook'tan ~
O an ne yapacağımı bilemedim. Sorunun ne olduğunu öğrenip ona yardım etmeyi o kadar istiyordum ki. Bi süre dondum sonra anca konuşabildim.
Bana daha da sıkı sarıldı bende ona sarıldım biraz sakinleşmiş gibiydi. Sonra konuşmaya başladım.
Jungkook: D-deniz iyi misin,sorun ne?
~ Deniz ~
Biraz sakinleşmiştim.
Neden bilmiyorum ama rahatlamıştım, kokusu bana güven veriyordu.Bi banka oturttu biraz daha iyiydim. Şimdi nasıl bi açıklama yapacaktım
Jungkook: belli ki okulda bi problem yaşanmış bana anlatmak ister misin?
Derken peçete uzatmıştı banaDeniz : Afedersin ben bi an- özür dilerim.
Jungkook: önemli değil. Hadi anlat seni dinliyorum:)
Deniz: Bugün okul kaydı için kızlarla gittik a-ama olamadı işte. Daha önce kaydımı yapmam lazımmış
Jungkook: neden okul kaydını önce yapmadın ki ??Anlatıp anlamamakta kararsız kalmıştım. Duysa da bi faydası olmayacak diye olayı en başından anlatmaya başladım.
~ Junkook ~
Ben ne diyeceğimi bilemiyordum. Hep güler yüzlü bi kızdı ve böyle bi kızdan böyle bi hayat hikayesi beni çok sarsmıştı. Ona yardım etme isteğim o kadar arttı ki şu an çok şey feda etmeye hazırdım.
Junkook: yapabileceğim bi şey var mı?
~Deniz~
Başımı hayır anlamında salladım.
Jungkook: Bende okul müdürü ile konuşurum ya da başka bi okula gideriz
Deniz: Hayır, hiç bi devlet okulu kabul edemezmiş.
Deniz: teşekkür ederim ama bi çözümü yok beni otele götürür müsün?O ara Açelya beni aradı onlara ihtiyacım vardı ondan otele gelmelerini rica etmiştim. Otele gittiğimizde Açelya ve defne de gelmişti.
Açelya Türkçe konuştu: Ağlamışsın. Jungkook'a olayı anlattın mı ??
Başımı evet anlamında salladım.
Jungkook: başka bi çözüm yok mu?
Defne: Müdür sadece özel okulların olabilceğini söyledi.
Deniz: ailemin yanına geri dönemem. Sonum olur.
Jungkook: ııı tamam ben detaylı bi araştırma yapıcam. Yarın tekrar gelirim. Sende kendini bu kadar üzme
Deniz: teşekkür ederim.Junkook gitti kızlarla baş başa kalmıştık. Acaba Jungkook bi çözüm bulabilecek miydi? Eğer bulamazsa burda ne kadar kalabilirdim ki ?? Ve kafamda binlerce soru daha...
Diğer gün Jungkook'u bekliyordum umarım güzel haberlere gelirdi. Kızlar da geldi. Otelin yakınlarında bi cafede Jungkook'u beklemeye başladık.
Jungkook: üzgünüm biraz geç kaldım.
Yüzü asıktı. Kesin haberler iyi değildi. O da bana yardımcı olamayacaktı.
Jungkook : ııı detaylı bi araştırma yaptım ama hiç bi devlet okulunda kaydın yapılamazmış yani gelecek yıl için beklemeliymişsin.
Defne: ee şimdi napıcaz? Ne kadar otelde de kalabilirsin ki?
Deniz: ailemin yanına gidersem kesin evlendiriler oraya hiç gidemem.
Junkook: aslında aklıma bi şey geldi ama hoşuna gitmeyecektir.Üçümüz Jungkook'a odaklanmıştık. Acaba ne diyecekti
Jungkook boğazını temizledi ve söze başladı
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Jeon Jungkook
FanfictionHayatımın tatilde çarptığım bir adamın değiştirebileceğini nerden bilebilirdim ...