8

206 21 48
                                    

Suyumu ve sandviçimi alıp tribünün en ön sırasına oturdum. Ajanlarımdan Minho ve arkadaşlarının öğlen arasında bahçedeki sahada maç yapacaklarını öğrenmiştim. Öğrendiğim gibi yemeğimi alıp bahçeye koştum. Fırsat bu fırsattı belki Minho terleyip üstünü falan çıkarırdı hrrr

Yanıma birinin oturmasıyla başımı yana çevirdim.

"Naber lan götelek"

Yanıma oturan Lucas'ı görünce gözlerimi devirip konuştum.

"Minho'yu kesicem rahatsız ediceksen defol"

Başını hemen bana döndürdü.

"Kanka halâ mı?"

"Ne halâ mı?"

"Düşmüyo işte çocuk sana ne zorluyosun"

Omzuna vurup konuştum.

"Sus be,

Sandviçimden bi ısırık daha alıp devam ettim.

"Seviyor o beni sadece naz yapıyor."

"Aynen kanka aynen."

Lucas'in sözlerine sinirlenip konuştum. Onu burdan göndermem lazımdı. Sinirimi bozuyor.

"Gidip Yuqi'ye yavşasana sen! Dolanma burlarda sinirimi bozuyosun"

Yaptığım göndermeyi anlayıp göz devirdi.

"Yuqi beni seviyor ama! Aynı şey değil."

"Aynen kanka aynen."

Onu taklit ettiğimde sinirle homurdandı. Acayip zevk alıyorum insanları bozmaktan.

Lucas bana vericek cevap bulamayınca yanımda doymam diye getirdiğim ikinci sandviçimi alıp koşmaya başlamıştı.

"Yah! Şerefsiz adi köpek!"

Ağzına sandiviçi attıktan sonra bağırdı.

"Bende seni çok seviyorum Sihyeon!"

Ona geri bağırdım.

"Ananı sikiyim Lucas!"

Bana karşılık olarak öpücük atıp arkasına döndü ve büyük ihtimalle Yuqi'yi rahatsız etmeye gitti.

Somurtup geri yerime oturdum ve sandviçimi ısırdım.

Sahaya doğru giren Minho ve arkadaşlarını görünce düşen yüzüm hemen düzeldi. Gülümseyip arkama yaslandım. Ve sanki bir saattir deli gibi Minho'nun buraya gelmesini beklemiyormuş gibi davrandım.

Sonunda sahaya geldiklerinde beni farkedip yanıma doğru yürüdüler.

"Sihyeon?"

Chan beni gördüğüne şaşırmıştı. Haklıydı da şuan herkes yemekhanedeydi. Bense sırf beni kovuklarında önce ben geldim siz gidin demek için son derste hocaya tuvalete gidiyorum deyip buraya gelmiştim.

Sadece benim gibi bir psikopat okulun boklu sahasında güneşin altında yemek yerdi.

Chan'ı yok sayarak Minho'ya döndüm ve gülümsedim.

"Selam canım"

"Sanada selam."

Hyunjin lafa atlayınca gözlerimi devirip ona döndüm.

"Sana demedim üstüne alınma hemen."

Yüzünü buruşturup konuştu.

"Ay götüm."

Birşey arıyormuş gibi yaptım. Bana ne yaptığımı sorar bakışlarla bakıyorlardı. Hala birşey arıyormuş gibi yaparken konuştum.

"Nerde? gözükmüyor."

👋🐢🎵MARABA👋🐢🎵|Sihyeon+MinhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin