13

170 21 27
                                    

Jb.jeabum:
Lan mal

Lee.know:
Ne var?

Jb.jeabum:
Nerdesin sen

Lee.know:
Bizimkilerleyim noldu

Jb.jeabum:
Ne ara sevgili yaptın lan sen eşşek
Bide hiç söylemiyo bize

Lee.know:
Ne sevgilisi amk ne diyosun

Jb.jeabum:
Annem bitane kızı getirdi eve
Sevgilinmiş

Lee.know:
nE
Amk sevgilim falan yok benim
Kimi getirdi annem eve

Jb.jeabum:
Bekle fotosunu atim
Yanlız kız çok güzel ha afferin bulmuşsun ilik gibi kızı

Lee.know:
Sihyeon olmasın lütfen Sihyeon olmasın|
Abi boşu kes de hadi at artik fotoyu

Jb.jeabum:

jeabum:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lee.know:
HAYIR YA HAYIR

know:HAYIR YA HAYIR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jb.jeabum:
Noluyo amk ne bağırıyon

Lee.know:
Ben geliyorum şimdi eve
Bekleyin beni
UFFFF

Jb.jeabum:
Ergen😒
...

Telefonu kapatıp oturduğum kaldırımdan hızlıca ayağa kalktım.  Bizimkiler anlamaz bakışlarını bana gönderince telefonumu arka cebime koyup konuştum.

"Ben eve gidiyorum."

"Noldu lan?"

"Anlatırım sonra hadi görüşürüz!"

Cevaplarını beklemeden koşarak otobüs durağına doğru koşmaya başladım. Sihyeon'un bizim evde ne işi vardı? Ayrıca neden kendini sevgilim gibi tanıtmıştı?
Bu kadar ileri gitmiş olamazdı!

Aklımdaki düşüncelerle koşmaya devam ettim. Durağa ulaştığımda oturup soluklandım ve otobüsün gelmesini bekledim. Bir yandan da abimle telefonda mesajlaşıyor annemle Sihyeon'un ne konuştuğunu öğreniyordum.

Otobüs geldiğinde yanımdaki teyzeyi ittirip hemen akbile bastım ve boş koltuk aradım. Bulamayınca suratımı düşürüp bir direğe tutundum.

Otobüs hareket edince arkama bir amca geçti ve bana dayamaya başladı. Hayır ciddiyim,bildiğin dayıyor?  Sihyeon yetmiyormuş gibi birde amcalarla uğraşıyorum ya!

Otobüs eve yaklaştığında otobüs şoförüne seslendim.

"Dayı! Beni şu dükkanın önüne tükürsene."

Otobüs durduğunda indim ve eve doğru koştum. Baya kilo yakmışımdır haa

Evin bahçesine girip ard arda zile basmaya başladım. Kapıyı yüzünde yamuk bir sırıtışla abim açtı. Gevşek gevşek sırıtıp konuştu.

"Gel bakalım Minho bey seninki içerde."

Yüzümü buruşturup onu ittirdim ve içeri girdim. Oturma odasından Sihyeon ve annemin sesleri geliyordu.

"Jeabum oğlum kim gelmiş?"

Annemin sesini duymamla otuma odasına girip konuştum

"Ben geldim anne!"

"Hoşgeldin yavrum bak kim var burda."

Annem gülümseyip elinde kahveyle bacak bacak üstüne atmış Sihyeon'u gösterdi. Sihyeon beni görünce yüzünü buruşturup annemle konuşmaya devam etti. Onun bu hareketine göz devirip sert bir sesle konuştum.

"Sihyeon sen gelsene biz bi konuşalım."

Sihyeon bana bakmadan cevap verdi.

"Annenle konuşuyorum Minho,sonra."

"Sihyeon!"

"Uf iyi be!"

Bağırmamla gözlerini devirip kahveyi masaya koydu ve ayağa kalktı. Yanıma gelince bize bakan anneme gülümseyip Sihyeon'u kolundan tuttum ve odama doğru götürdüm.

Sihyeon nereye gittiğimizi farkettiğinde bize sırıtarak bakan abime doğru fısıldadı

"Ay yardım et sikcek beni!"

Abim kahkaha atmaya başlarken gözlerimi abartılı bir şekilde devirip Sihyeon'u susturdum ve odaya soktum. Kapıyı kapatıp ona döndüm.

"Senin ne işin var burda?"

Benim sert sesimin aksine o gayet sakin bir ses tonuyla konuştu.

"Asıl senin ne işin var? Önce ben geldim."

"Sihyeon burası benim evim!"

Omuz silkip yatağıma oturdu.

"Benim hiç suçum yok bikere. Ciguli'yi gezdirmeye çıkarmıştım ben yolda annenle karşılaştık."

Ellerimi sinirle saçlarımdan geçirip konuştum.

"Ciguli kim amkoyim!"

Bu cümlemle yattığı yatağımdan doğrulup agresif bir şekilde bana baktı.

"Onun hakkında düzgün konuş."

Gözlerimi devirip sandalyeye otururken mırıldandım.

"Sen cidden kafayı yemişşin!"

Başımı sandalyeye yaslayıp gözlerimi kapattım. Cidden Sihyeon psikopattı. Başlarda dalga geçtiğini düşünmüştüm ama bu hareketleri ciddi olduğunu gösteriyordu. Kötü olan şey ise onun ciddi olduğunu öğrendiğimde sevinmiş olmamdı.

"Bu arada,

Sihyeon'un konuşmasıyla bir gözümü hafifçe aralayıp ona baktım.

"Abin ne kadar yakışıklıymış eğer bana yüz vermiyeceksen söyle de ona yavşiyim."

Cümlesini tamamlayınca gözlerim tamamen açılırken hemen doğruldum.

"NE-
...

Yetistirebilirsem bir bolum daha atarim bugun oda düz yazi olur🤭💅

Oy ve yorum atmayı unutmayın cicişler please

Ovvua✌👋💅💋💃

👋🐢🎵MARABA👋🐢🎵|Sihyeon+MinhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin