"Senin notların nasıl kızım? Minho basketbolla uğraşmaktan notlara hiç önem vermiyor."
Babamın konuşmasıyla gözlerimi devirip çatalıma batırdığım eti ağzıma götürdüm.
Sihyeon akşam yemeğine kalmış babamla bile tanışmıştı!Bildiğin ailemin içine girdi kız!"Benim notlarım mükemmel."
Sihyeon'un babama verdiği cevapla kendimi tutamayıp güldüm. Matematikten sınav sorularını çaldığı halde 15 almıştı kendisi. Bu durumun okulda baya dalgası geçmişti.
"Neden güldün oğlum?"
Annemin konuşmasıyla sırıtmayı bırakıp ona cevap verdim.
"Aklıma komik birşey geldi de"
Geri yemeğime dönerken bu sefer babam matematik öğretmenimiz gibi konuşmasıyla başımı kaldırdım.
"Ne geldi söyle de beraber gülelim."
Yüzümü buruşturup babama cevap verdim
"Baba matematik öğretmeni misin sen?"
Konuşmamla Sihyeon bana dönüp gözlerini büyüttü ve şaşkın bir ses tonuyla konuştu.
"Aa babanla ne biçim konuşuyorsun Minho? Saygılı olsana biraz."
Ağzım açık bir şekilde Sihyeon'a baktım. Birden örnek evlat oluvermişti.
Babam sırıtıp beni Sihyeon'a çekiştirirken abim zevkle gülüyordu. Sihyeon'un gelmesiyle ona da eğlence çıkmıştı tabi!
Masanın altından ayağımla bacağına tepip fısıldayarak "sırıtma" dedim. Omuz silktip daha da sırıtmaya başladı.Götelek.Annemin konuşmaysıyla abimle bakışmamız bölündü.
"Ben seni çok sevdim Sihyeon kızım."
"Bende sizi çok sevdim."
Sihyeon elini kalbine koyup gülümsedi ve konuştu. Johnny Depp gelse böyle güzel rol yapamaz!
Biraz daha konuştuktan sonra babam konuştu.
"Ben doydum hadi size afiyet olsun."
O masadan kalkarken biraz daha burda kalırsam işlerin boka saracağını düşündüğüm için bende kalkmaya karar verdim. Babamın hemen ardından konuştum.
"Bende doydum!"
Sandalyeden kalkarken Sihyeon kolumu tutup beni durdurdu.
"Minho annene yardım etsene."
"Ne?
"Sofrayı topluyor kadın yardım etsene"
Cidden,çok olmaya başladı bu kız! Ben ona susması için bakarken annem elindeki tabakları mutfağa götürürken konuştu.
"Yok kızım bunlar hiç yardım etmesin, ben toplarım."
Sırıtıp Sihyeon'a baktım.
"İyi bir evlât olarak annemin sözünü dinlemem lazım."
Bana göz devirip anneme döndü ve duygu sömürüsü yapar gibi konuştu.
"Ay ben yardım ediyim madem olmaz öyle tek başınıza."
Masadaki tabaklardan alıcakken annem mutfaktan ışık hızında gelip Sihyeon'un elindeki tabakları aldı.
"Hayır canım olurmuymuş öyle şey! Bırak sen kızım bırak."
Sihyeon'un elindeki tabakları alıp benim önüme sertçe koydu ve Sihyeon'un duymadığını zannederek kızgınca fısıldadı.
"Minho kaldır o götünü topla şu sofrayı!"
Abim aptalı kıkırdarken annem bu sefer ateş fışkıran gözlerini abime çevirdi.
"Sende!"
Abimin suratının düşmesi bana biraz zevk vermişti. Annemin daha fazla kızmaması için ayağa kalkıp tabakları toplamaya başladım.
Sihyeon piç gülüşünü yapıp arkasına yaslandı ve önündeki tabağı parmağının ucula benim önüme ittirdi.
"Şunları da alırsan."
Gözlerimi devirip önündeki tabak hariç tüm tabakları toplamaya başladım. Hep o mu şerefsizlik yapıcak?
Sihyeon benimle uğraşmaya devam edince annemin mutfakta olmasından faydalanıp ona çemkirdim.
"Bana diyeceğine sen toplasana!"
Gözlerini büyütüp inanamamışcasına bana baktı ve konuştu.
"Aa Minho misafirim ben, misafire sofra mı toplatılırmış?"
Kaşlarımı çatıp bu sefer bardakları toplarken konuştum.
"Madem misafirsin, misafirliğin kısası makbuldür hadi git artık."
Gene aynı ses tonuyla konuştu.
"Beni kovuyor musun şuan?"
Ona bakmadan omuz silkip cevap verdim."Evet?"
Önündeki inatla almayı reddettiğim tabağı eline aldı ve sandalyesinden kalkıp beni kendine çevirdi. Ben ne yaptığını sorgularken bana yaklaşmaya başladı.
"N-napıyorsun?"
Kekelememe gülüp elini yanağıma koydu ve kulağıma fısıldadı.
"Kilo batra gibisin Minho."
O kahkaha atarken yüzümü buruşturup gözlerimi devirdim ve ondan uzaklaştım. Az önce ne yaşamıştım ben! Yüzümün ısındığını hissedebiliyordum. Cidden, kızarmıştım!
Öksürüp kendime geldim ve elime ne ara koyduğunu anlamadığım tabağı mutfağa götürdüm. Abim koridordan bana kıs kıs gülünce az önce yaşananları gördüğünu anladım. Yüzüm daha da kızarırken onu görmezden geldim.
"N-Napıyorsun!"
Sözlerimi abartı bir şekilde taklit etmesiyle görmezden gelme planımı görmezden geldim.
Elimdeki tabak ve bardaklarla peşinden koşturup götüne tekme attım. Abim götündeki acıyla inlerken beni dövmemesi için mutfağa koşturdum.
...3 gündür bu bölümü tamamlamak icin uğraşıyorum ama hep unutuyorum amk
Nerde bitirecegimi bilemedim boktan bi yerde bitirdim ehe
DÜN IKINCI WİNİ ALDIK KIZLAR NASIL AĞLADI😭😭😭Oy ve yorum atmayı unutmayın cicişler💋
Ovvua👋✌💅💃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👋🐢🎵MARABA👋🐢🎵|Sihyeon+Minho
Humor3 yildir platonik oldugu Lee Minho'yu etkilemek icin ona abaza dayılar gibi mesaj atan kim Sihyeon !İLK YAZDIĞIM FİC BU YUZDEN BAYA HATA VARDIR.! Kurguda hepsi ayni yaştadır ve 11.sinifa gidiyorlardir.