Bilgilendirme
sihyeonun teyzesinin adi mina ve 26-27 yaşlarında. Yasli değil yani.
Bilgilendirme bitti. Gotunuze sokun👹✊...
"Sihyeon ye şunu çocuklaşma!"
"Sıkıyosa sen ye be! Bok gibi bunun tadı." Minho'nun azarlamalarına rağmen hastane yemeğini yememekte ısrar ediyordum çünkü tadı dediğim gibi bok gibiydi.
"Mina noona birşey de şuna." Minho beni teyzeme şikayet ettiğinde teyzem de yemeği yemediği halde beni azarladı.
"Sihyeon ye şunu."
"Teyzem kendisine baksın önce. Oda yemiyor. Kandırıyor seni yiyorum diye."
"Noona?" Minho şaşkınlıkla teyzeme bakınca teyzem suçsuzmuş gibi ellerini kaldırdı ve kendini savunmaya başladı.
"Yalan ayol. Yiyorum ben. Sihyeon kırdıttırma bana o bacaklarını." Cevap olarak ona dil çıkardığımda bana terbiyesiz demiş uyuklamaya devam etmişti.
Minho iç çekip teyzemin önündeki yemeği alıp masaya koydu ve onun rahatça uzanmasını sağladı. Aynısını bana da yapmasını beklerken tepsiyi dibime sokmus ve yatağımın ucuna oturmuştu. Ben oflarken çorbadan bir kaşık alıp ağzıma doğru götürdü.
"Aç ağzını hadi."
"Bunu istemiyorum başka birşey ver." Diyip muzipçe güldüğümde başını hemen teyzeme çevirip duyup duymadığını kontrol etti.
"Salak salak konuşma."
"Pilav istemiştim. Sen ne anladın ki?" Dediğimde aldığım cevap "pislik" olmuştu. Minho'nun tehditleri üzerine yemeği zar zor bitirmiştim. Normalde asla bitirmezdim ama Minho beni yemeği yemezsem ayrılmakla tehdit etmişti. İşini biliyor ne diyeyim...
Yemeği yedikten sonra ben uzanırken oda evden yeni kıyafetler alacağını söyleyip çıktı. O gittiğinde yalnız kalmamamız için de arkadaşlarını çağırmıştı. Gerçi çocuklar Minho gittikten yarım saat sonra gelmişlerdi o ayrı.
"Zort! Bizz geldikkk!!" Çocukların içeriye aniden girmesiyle korkup doğruldum. Ruh hastaları hasta,hastahane dinlemeden bağırıyorlardı.
"Sussanıza salaklar başım ağrıyo." Dedim onlar koltuğa yayılırken.
"Ay aman da aman başı ağrıyomuş prensesimizin."
"Hassiktir bu kim!" Changbin yatağında deliksiz bir uykuya dalmış olan teyzemi görünce oturduğu koltuktan birden doğruldu. Ona garipçe bakıp konuştum.
"Teyzem."
"Bu senin teyzen mi?"
"Bu diyip durmayın ismi var."
"İSMİ NE İSMİ NE!!" Changbin ayağa kalkıp zıplamaya başlayınca iyice korkmuştum. Çok garip davranıyordu. Minho nerdesin? Delilerin içinde kaldım!
"Noluyor amk sakin ol."
"Adeta uyuyan güzel." Changbin teyzemin yanına gidip onu seyrederken diğerleri teyzemin gençliğine şaşırmışlardı. Onu övüp bana sövüyorlardı resmen.
"Ya bir dakika teyzen nasıl senden genç olabilir ki?"
"Sihyeon doğruyu söyle aslında sen teyzenin teyzesisin dimi."
"Ben anlamadım şimdi babamla ben kardeş miyiz?"
"Harbiden çok yaşlısın Sihyeon. Teyzen senden daha genç." Hepsi teker teker fikirlerini dile getirdiğinde dayanamamış patlamıştım.
"Hyunjin seni sikerim."
"Bu haldeyken biraz zor o canım." Bana karşılık verip saçını savurur gibi yaptığında tam arkamdaki yastığı ona fırlatmak için doğruluyordum ki içeri Minho girdi.
"Bana bak kuru göt-" Minho'yu görünce elimde yastıkla öylece kalmıştım. Minho'nun kaşları çatılırken Hyunjin hemen Minho'nun yanına gidip rol yapmaya başladı.
"Hyung bu Sihyeon bana saldırdı! Ben sadece rahat etsin diye onun üstünü örtüyordum bana saldırmaya başladı." Küçük orospu seni.
"Düzgün dur göt. Sihyeon yat sende dikişin patlayacak." Minho getirdiği kıyafetlerinin olduğu çantayı kenara koyarken konuştu.
Diğerleri biraz daha oturup kalkarız diyince onları umursamadan yanıma gelip tişörtümun ucunu kaldırdı ve karnımdaki sargıya baktı.
"Kanatmışsın işte. Bir düzgün duramıyorsun." Minho beni azarlayınca direk Hyunjin'e suç attım.
"Hyunjin yüzünden."
"Bana suç atma yelloz! Götünde kurt varmış gibi oynaşıyorsun iki saattir."
"Sonra neden Hyunjin'e yastık fırlatıyordun Sihyeon? O yastığı götüne sokmadığıma dua edin siz!"
"Ananı!" Teyzemin birden bağırmasıyla hepimiz ona dönmüştük. Uyanır uyanmaz başında dikilen Changbin'i görünce korkmuştu tabi kadın.
"Bu kim?" Changbin'i göstererek sordu teyzem yavaş yavaş ayılmaya başlarken.
"Uyuyan güzeli uyandıracak olan prensim ben."
Changbin'in cevabı üzerine hepimizin tepkisi aynı olmuştu.Ne diyon amk?
"Ne?" Teyzem daha kibar bir dille sorunca Changbin teyzemin önünde eğilmeyi bırakıp normal bir cevap verdi.
"Ismim Changbin."
"Arkadaşlarım bunlar Mina noona. Evden eşya getirmeye gittim yalnız kalmayın diye çağırdım." Minho açıklama yaptığında teyzem anladım anlamında başını sallayıp onu yiyecek gibi bakan Changbin'e garip bakışlar atmaya başlamıştı.
Anlaşılan hastahanede pekte normal günler geçiremeyecektik.
...
MERABAAAAAAA AYH BEN GELDIM BEN UZUN SUREDIR YOKTUM BIRILERI DEMIS öLDÜ SIMDI YAZSINLAR WATTPADIN KASARI GERI DONDU
Buun cok mutluydum hava guzel sınavımdan iyi not almışım hesabimi da geri alınca dedim okuyucularımi da(3 taneler.) Mutlu ediyim bu bölümü 2 ay once falan yazmıştım ama atmak simdiye nasip oldu ayh heycanlqndim by💅💅😜🤗🤢😈👑😢🤢🤗😋😁😜😍😋👀😜👣🤢😈🌷👀👑😜😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👋🐢🎵MARABA👋🐢🎵|Sihyeon+Minho
Humor3 yildir platonik oldugu Lee Minho'yu etkilemek icin ona abaza dayılar gibi mesaj atan kim Sihyeon !İLK YAZDIĞIM FİC BU YUZDEN BAYA HATA VARDIR.! Kurguda hepsi ayni yaştadır ve 11.sinifa gidiyorlardir.