Jungkook szemszöge:Ahogy tudok, siettek haza. Minden piroson átmegyek. Szívem a torkomban dobog. Közben hívom Taet, de nem veszi fel.
Ahogy a lakás elé érkezem, nem is várok hogy megálljak, egyből kiugrok a kocsiból és szaladok fel.Az ajtó nyitva van, bemegyek és felfordulás van.
- Taehyung!- kiabálom nevét és körül nézek.- Tae!- megyek a hálóba, ahol Tani van a földön nyöszörögve. - Tani, hol van apu?- veszem fel és egy nagyot vonyít fájdalmasan. Lehet Tanit is bántották.
Amint eljut az agyamig, hogy Taehyung nincs itt és Tani sérült, könnyeim elkezdenek potyogni. Nem tudok rá vigyázni, minden miattam van. Yeontan nyöszörgése hoz vissza, saját magam orcsálásából.
- Elviszlek állatorvoshoz.- szipogóm.
Előveszem a telefonom gyorsan.
- Yoongi.- sírok fel.
- Mi a baj Jungkook?
- Taehyungot elvitték, Yeontannak szerintem meg bordáit törték. Elkéne vinni állatorvoshoz.
- 10 perc és ott vagyunk, majd én hívom a rendőröket.- rakja le.
Abban a tíz percben kis kutyám mellett voltam és mindent mondtam neki. Meg keresem Taet és aki ezt tette velünk az megfizet tetteiért, azt is mondtam persze hogy jobban lesz és itt vagyok vele. Bárcsak ezt mind Taehyungnak is mondhatnám. Ki tudja mit csinálnak vele. Nem akarok rosszra gondolni. Nem gondolhatok rosszakra.
- Jungkook.- jön be Yoongi és Jimin.
Felkelek és barátom karjaiba zuhanok és úgy kezdek el zokogni, ő hátamat simogassa.
- Miattam van. Minden a én hibám.
- Nem a te hibád.- nyugtat.- Mindjárt itt vannak a rendőrök. Itt maradok veled, Jimin meg elviszi Tanit. Oké?
- Oké.- válok el tőle.
Jimin óvatosan felveszi Tanit és lassan lépkedve megy.
- Értesíts mi van vele.- mondom neki.
- Rendben.- megy ki.
Csöndben vártuk a rendőröket. Egyikünk se szólalt meg, nem tudtunk volna mit mondani ilyen helyzetben. A szerelmemet elrabolták. Miattam. Miért van ez?
Miután megérkeztek, mindenről bekellet számolnom nekik. Szó szerint amit tudtam és barátom is, elmondtuk. IU-tól kezdve mindent.
Kicsit nehezen ment nekem a beszéd, de nyomokat akartam és hogy vissza hozzák nekem a szerelmemet, bár tudom hogy nekem kell ez ügyben cselekednem.Amikor elmentek, Yoongival a konyhában ülünk és gondolkozunk.
- Felhívom apámat.- veszem elő a telefonom.
Pár csörgése után felveszi, jókor hívom én barom.
- Igen?- szól bele álmos hangon.
- Sajnálom ha felkeltettelek.- kezdek bele.- Amit mondok nem mondhatod el senkinek.
- Megijesztesz fiam.- suttogja.- Ki megyek a szobából. - várok egy kicsit.- Mondhatod.
- Taehyungot elrabolták, nem tudtál valami információt szerezni?
- Elrabolták? Még is hogy és ki?
- Elrabolták apu! Létszíves válaszolj a kérdésemre.- mondom kicsit feszülten.
- Holnap akartam mondani, mert este kaptam az információt.- reménykedni kezdtem. - Állítólag IU, sokat jár el egy klubbal ahol csupa bűnözők vannak. Jobba lett egyel, a neve Taemin. Lecsukatták ember ölésért és erőszakért.
- És ki engedték?
- Most figyelj fiam. - jobban kezdtem figyelni, kíváncsi vagyok.- Valaki ki juttatta onnan, az óvadékot kifizette ami nem kevés pénz volt.
- Ki az az őrült?!
- Egy másik őrült.
- IU.- suttogom. - Köszi apa, ez nagy segítség.
- Nem kell köszönnöd, találd meg Taehyungot épségben és intézd el azt a ribancot.- kicsit meg vagyok illetődve és mosolyogni kezdek, soha se hallottam aput így beszélni.
- Így lesz, szia apa.
- Szia fiam.- rakom le.
- Na?- kérdezi Yoongi.
- Kell egy találkozó azzal a ribanccal minél hamarabb.
Sziasztok Tiglánaim🐯❤️
Itt az újabb rész, a hibákért bocsi💜
Nagyon szépen köszönöm a sok támogatást, nagyon jól esik nekem🥺❤️miattatok írom tovább, mert velem vagytok🥺
Szerintetek mi lesz?
Legyetek jók❤️ pusziiii💕
YOU ARE READING
Még mindig popcorn✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
FanfictionEz a második évad, a Popcorn című könyvem folytatása. [Betekintés a könyvbe]: Jungkook és Taehyung kiköltöznek Japánba, ahol kiépítik a saját kis életüket. Jungkook sikeres tetováló szalont nyit, ahol jó barátokra tesz szert. Taehyung álmát követve...