🍿16.rész🍿

561 34 1
                                    


Jungkook szemszöge:

Otthon összebújva fekszünk Taehyungal és beszélgetünk a Yoonmin párossal.

- Most komolyan semmit nem tudunk?!- akad ki Jimin.

- Semmit.- sóhajt Tae.

- Nyugi Baba.- puszilok hajába.- Minden rendben lesz.- kulcsolom össze gyűrűzött kezünket és kézfejére nyomok egy csókot.





Taehyung szemszöge:

Az eset óta, egy hét telt el. Jungkook nem kapott több üzenetet és mi meg semmit nem tudunk csinálni, szóval nem is emlegessük.

Lejöttem este kilenc órakor a kis boltba, Jungkook még nincs itthon és Tani vele van, én pedig megkívántam a fagyit. Ha már lent vagyok, be is vásárolok rendesen. Talán elkészítek Jungkooknak egy zacskós tésztát gyorsan, nincs erőm nagyon semmihez.

Miután fizettem, két zacskóval távozók a boltból és haza fele veszem az irányt. Gyalog jöttem, nem tartottam túl hasznosnak hogy kocsival jöjjek, csak tizenöt perc séta. Bár most kicsit át gondolva kicsit felelőtlen dolog egyedül az estében sétálni.

Szerencsére a lámpák adnak fényt és ezért annyira nem félek. Nyugodtan sétálok, még is egy kicsit kalapáló szívvel. Ilyenkor jönnek a furcsa beképzelt hangok, amiktől megijednek az emberek. Ez nálam se maradhatót el, ezért gyorsabb tempóra vettem az iramot.

Olyan mint ha valaki követne, ezért megfordulok és körülnézek, de semmi. Vissza fordulok és akkor egy üveg suhan el a fejem mellett. Ijedten fordulok meg és láttok meg egy fekete ruhás alakot, ezért rohanni kezdek. Csak hogy ő is el kezd, utánam. Valahogy le kéne rázzam. Gyorsan be fordulok egy sikátorba és eldöntöm a kukákat, de a szatyrokat nem dobom el.

Jártam már itt nem egyszer, tudom merre kel mennem hogy lakásomnál lyukadjak ki. Olyan béna vagyok hogy megbotlom saját lábaimban és elesek. Gyorsan fel felkelek és hátra nézek, le is fagyok egy pillanatra. Egy rohadt kés van a kezében.

- Mit akarsz?- kérdezem meg. Maszk van rajta, nem látom az arcát. Csak félre dönti a fejét, majd közeledni kezd felém.

A szatyrokat hagyom a fenébe és neki kezdek újra futásomnak. Szívem úgy kalapál hogy ki akar ugrani a helyéről és sírógörcs van rajtam.
Már csak pár méter válasz el, hogy ki jussak a sikátorból és a lakás előtt legyek.

Gyorsan futva megyek ki és futok még egy kicsit távolabb, csak hogy egy megálló autó tetején támaszkodok meg és nézek vissza. Már nincs mögöttem.

- Taehyung.- száll ki Jungkook.- Mi történt?- áll meg mellettem és fordít magával szembe.

Eddig bírtam. Sírva borulok karjaiba mint egy baba. Derekamat szorosan tartsa, hogy véletlenül se csússzak ki kezei közül és úgy ölel magához.

Ekkor egy autó kezdet riasztózni és félve, de elengedem Jungkookot és a hang forrásához megyek.

- Taehyung?

Az én kocsim van, betört üvegekkel és festék szorozva, nagy betűkkel rá írva hogy KURVA.
Sírva borulok a járdára.

- Mi a fasz folyik itt?!- kiabál Jungkook és néz körül.

Oda megy a kocsihoz és idegesen üt bele, annyira erősen hogy kezéből a vér kezd folyni.

Remegő lábakkal felkelek és oda megyek.

- Az mi a kezedben?- szólalok meg rekedtes hangon.

- Semmi.- fújtat egyet idegesen.

- Nem kérdezem meg még egyszer. Mi van a kezedben?!- ordítok rá, amitől nagyra nőnek szemei. Nem kiabáltam így még vele soha.

- Nem akarom hogy lásd.- ölelne meg, de ellököm kezeit.

- Megakartak ölni Jungkook.- tartom vissza könnyeimet.- Van annyi jogom hogy lássam.

- Hogy mi? Megakartak ölni?- jön közelebb.

- Az előbb.- mondom halkan.- Szóval ad ide azt a levelet és hívd fel a rendőrséget. - nyújtom remegő kezem.

Sokáig néz szemeimbe, de állom. Megadóan kezembe adja és tárcsázni is kezdi a rendőrséget.

Kár hogy kicsúsztál a kezeim közül te kurva. Legközelebb nem lesz ekkora szerencséd. Ne nagyon mászkálj egyedül dagadék:)

Miért velem történik ez?



Sziasztok Tiglánaim🐯❤️
Remélem tetszik a sztori és nem gagyi vagy ilyesmi💜
Szerintetek mi lesz?
Legyetek jók❤️pusziiii💕

Még mindig popcorn✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang