Jungkook szemszöge:A fagyi és a Marvel filmek egy kicsit feldobtak. De nem megy ki a fejemből, hogy életem szerelme megcsalt. Ez nem Taehyungos.
Nem zuhanyoztam és bebújva a pokrócba nézek ki a fejemből. Olyan büdös vagyok.
- Csá.- jön meg Yugyeom és a többiek is vigyorogva.
- Milyen volt a nap?- kérdezem meg.
- Mint a többi.- legyintenek.
Kicsit furcsák nekem.
- Miért vigyorogtok?- kérdezem már meg.
- Semmi, semmi.- legyintenek.
Ekkor valaki kopog az ablakon. Az ablakon?
- Halljátok?- nézek rájuk furcsán.
- Mit?- kérdezik meg.
Nem érdekelve őket, mentem oda és nyitottam ki, csak nem számítottam arra ami ott van.
Taehyung szemszöge:
Végig szorítottam Jimin kezét, persze ők jót mosolyogtak rajtam. Kaptam érzéstelenítőt, de egy kicsit fájt még is.
Most pedig Yugyeom ablaka alatt vagyunk és próbálok Jimin nyakába mászni. Mikor sikeresen belemászok, stabilan megállunk az ablaknál.
- Biztos így jó lesz?- kérdezi meg Jimin.
- Igen.- csitítom el.
- Mi van itt?- hallom meg Yoongi hangját.
- Shhh.- intem le, majdnem le is esek.
- Taehyung szerenádot vagy mit csinál Jungkooknak.- mondja halkan Jimin.
- Ohh, nem hívott az a pöcs hogy mi van.
- Be van depizve.
- Ha ezt megbeszéltétek, bekophatok?!- kérdezem meg idegesen.
- Nyugodtan.- mondják egyszerre.
Nagy levegőt veszek amit kifújok és kopogni kezdtek.
Pár pillanat múlva egy meglepet Jungkook nyit ablakot.
- Szia.- köszönök neki.
- Mit csinálsz itt Taehyung?- kérdezi meg.
- Hát, elsőnek is boldog évfordulót Jungkook.- el nyissa ajkait, elfelejtette. - Másodszor, ezt nézd meg.- adom kezébe a telefonomat nehezen és indítom el a videót. - Nem tudom ki akar közénk állni Jungkook, de én nagyon szeretlek és hogy ezt be bizonyítsam.- húzom le nehezen a felsőm, amit Yoonginak dobok. - Ezt csináltattam.- húzom le a fóliát. A szívem felett egy tetoválás. A neve becézése, Jk egy szívbe megy át.
- Taehyung.- kezd el sírni.- Én.....- nem tudja mit mondjon. - Miattam?- hajol ki hozzám.
- Igen, szeretlek Jeon Jungkook. A mai napon kötöttem meg veled az életem és ezt a gyűrűt soha nem adom vissza.- mutatom fel könnyes szemekkel.
- Annyira szeretlek Taehyung.- fogja meg állam és csókol meglágyan.
- Már nem bírom srácok!- szólal fel Jimin, nevetve vállunk el egymástól.- Nagyon szeretlek Taehyung és sajnálom hogy nem neked hittem.
- Legalább, legközelebb nekem fogsz.- puszilok szájára mosolyogva.- Ne sírj nyuszi.- törlöm le könnyeit.
- Nem érdemelek meg.
- Dehogynem.- puszilom meg.- De le kell már szálljak Jiminről. Félek hogy kórház lesz a vége.- nevetünk fel.
Nehezen, Yoongi segítségével leszállok és Jungkook jön ki az ajtón. Egyből karjaiba húz és szorosan ölel magához. Annyira hiányzott már! Az illata, a védelem nyújtó ölelése, mindene!
- Soha többé nem akarlak elveszíteni.- motyogja nyakamba.
- Nem is fogsz.- motyogom vissza.
Lassan vállunk el egymástól, de csak annyira hogy egymás szemibe tudjunk nézni, majd szenvedélyesen egymás ajkaiért hajoljunk.
- Nem hiszem el hogy tetoválást csináltattál.- mosolya fülig ér.
- Még én sem nagyon.- birizgálom tarkójánál haját. - De annyira nem volt rossz, talán még egyet csináltatok.- gondolkozom el, amire felkuncog édes nevetésén és újra megcsókol.
- Legközelebb én csinálom. - lepi el arcom puszikkal.
- Rendben.- kuncogok fel, annyira jó érzés.
- Menjünk haza.- suttogja.
- Menjünk.- bólintok.
- Most már minden oké?- kérdezik meg a többiek.
- Minden.- bólintunk.
- Ahwww.- fanol Jimin.
- De van egy kérdésem.- szólal meg Yoongi, miközben szorosan Jimint tartsa maga mellett.
- Mi?- kérdezzük meg.
- Még is ki küldte az üzeneteket?
Mindenki gondolkozni kezd.
- Ezt még kiderítjük.- válaszol Jungkook.- De nem ajánlók neki túl sok jót.- vált át hangja komollyá.
Sziasztok Tiglánaim❤️🐯
Taehyung és Jungkook újra együtt🥳❤️
De ki küldhette a képet és a videót?
Vajon kitudják deríteni majd a srácok?
Legyetek jók❤️pusszzzziiiiiii💕
ESTÁS LEYENDO
Még mindig popcorn✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
FanficEz a második évad, a Popcorn című könyvem folytatása. [Betekintés a könyvbe]: Jungkook és Taehyung kiköltöznek Japánba, ahol kiépítik a saját kis életüket. Jungkook sikeres tetováló szalont nyit, ahol jó barátokra tesz szert. Taehyung álmát követve...