🍿13.rész🍿

620 35 0
                                    



Taehyung szemszöge:

Nagyon jól éreztem magam Kookal, és amikor elvitt a meglepetésemért. Elsőnek nem értettem semmit, aztán megláttam a kiskutyákat. Közösen ki is választottuk a kis Yeontant. Még aznap elmentünk meg venni neki mindent. Kicsit veszekedtem is Kookal, mert egyedül nem akarom itthon hagyni a kiskutyát, mert úgy-e dolgozunk mindketten. Azt mondta majd néha elviszi a munkahelyére, hogy elsőnek tudja kik a gazdái, aztán pedig Jimin fog vigyázni rá. Kicsit megnyugodtam, de legszívesebben én vinném magammal.

A kocsiban menet, útnak a munkahelyemre, hívom fel még páromat videochaten.
Vissza kaptam az én szeretet kocsimat és végre senkire se vagyok szorulva.

- Szia.- szól bele.

- Szia, biztos minden nálad van ami kell Taninak?- kérdezem meg aggódva. Remélem semmit nem felejtettünk el.

- Minden itt van, póráz, kiságy, tál, ivóvíz, kutya kaja, kis maci, kis pelenka, bár szerintem ki fogom vinni néha.

- Rá kell szoknia a pelusra is, bár arra is ha kell valahogy szóljon.- gondolkozom el.

- És hajnalok hajnalán szólni fog neked hogy vidd ki, mert dolga van. - nevet fel.

- Ki mondta hogy nekem? Lehet neked fog.- mondom sértődötten.

- Ohh, nem asszonykám.- ekkor meghallom a kis kutya,kis vonyítását.

- Ahwww, biztos hiányzom neki.- parkolók le.

- Nem csak neki.- mondja párom.

- Nagyon vigyázz rá Jeon!- fenyegetem meg.- Nekem mennem kell.- sóhajtok. - Szeretlek titeket.- puszilok a kamerában.

- Mi is.- puszil ő is.- Bár én jobban.- köhint, amire Tani ugat egy aprót.

- Barom.- nyomom ki mosolyogva.



Ahogy felérek, Soobin támad le hogy mi volt. El is mesélem neki az egészet és mondom neki, üljön mellém és dolgozunk most egymás mellett. Bele is egyezett és hozta a székét és a dolgait, ami baromi vicces volt. Majdnem leütött pár embert a székével.

- Hogy vagyunk ma?- jön a főnök.

- Kellemesen.- válaszolja barátom.

- Maga hogy-hogy itt?- kérdez rá főnököm.

- Tudja, Taehyungnak most nagyon kell a segítség.- karol át az egyik kezével és nem csak Mr.Baek néz furcsán rá, de még én is.

- Még is miért kéne a Te segítséged?- emeli ki a "te" szót.

- Mert nagyon jó barátok vagyunk és Taehyungnak most nehéz krízisben van része.- magyarázza.

- Aha.- bólint.- Ha így van, nyugodtan gyere hozzám beszélgetni.- fogja meg a kezem mosolyogva, persze hogy kirántom.

- Köszönöm, még átgondolom.- bólintok.

- Jó munkát.- kacsint rám és elmegy vigyorogva.

- Ez mi volt?- dobom le a karját, ennek az idiótának. Múltkor is szar helyzetbe kerültünk egy véletlen miatt.

- Kíváncsi voltam mi a reakciója.

- Ha már itt tartunk.- fordulok felé teljesen. - Nincs valami lekövetős kütyüd?

- Mi?- teszi magát.- Nekem?- néz az iratokra.- Minek hiszel te engem?- teszi a sértődöttet.

Szemeimet megforgatom mosolyogva.

- Nem véletlenül van egy kamera a kocsidban.

- Mi is kéne pontosan?- fordul felém, teljes vallójával.

- Nyomozd le nekem, ki küldte az üzeneteket.

- Ahhoz kell a párod mobilja.

- Tudom.- fordulok a papírokhoz.- Kinek nézel te engem?- játszom el őt.

- Tanulsz Kim. - mondja elismerően.

- Volt kitől.- rántok vállat.







Munka után Soobin az oldalamon megyünk férjem munka helyére.
Mikor oda érünk leparkolók és kiszállunk.

- Nem akarsz tetkót?- kérdezem meg, miközben megyünk be.

- Most nincs kedvem.- jön utánam.

- Sziasztok.- köszönünk mindketten.

- Sziasztok.- köszönnek vissza.

- Szerelmem.- megyek Jungkook felé, de kikerülöm és felveszem a nekem farkát csóváló kutyust. - Nagyon hiányoztál.- puszilgatom meg.- Jól bánt veled ez a nagy majom? - kérdezem meg.

- Az a nagy majom mindent hall.- fordulok meg kínosan. - És mi az hogy nem hozzám jössz elsőnek?- ül le sértetten.

Oda megyek és ölébe ülve, adók neki egy csókot.

- Szeretlek.

- Én is.- csókol meg megint.

- Amúgy kell a mobilod. Srácok ő Choi Soobin.- mutatom be.

- Te is akarsz tetoválást?- kérdezi meg Yugy.

- Nem, most nem.- rázza fejét.

- Miért kell a mobilom?- veszi elő Jungkook.

- Mert megpróbálom lefuttatni még is ki küldte az üzeneteket.- jön érte Soobin és veszi el. - Behozom a dolgaimat. - siet ki.

- Megtudja csinálni? - kérdezi Jackson.

- Az ő kocsijában volt a kamera.- válaszolom.- Ért ezekhez.- bólintok.

Soobin be jön egy hatalmas dobozzal és csak pakolja ki a dolgait.

- Használhatom ezt a gépet úgy-e?- kérdezi meg, miközben már szereli össze.

- Persze haver.- válaszolja Jungkook.

- Kösz.- és már kész is.- Akkor neki kezdek.- néz rám és vissza fordul.

Kíváncsian figyeltük vagy foglaltuk el magunkat valamivel. Mikor is két óra múlva hátra dől.

- Srácok..........




Sziasztok Tiglánaim❤️🐯
Egy kicsit gonosz vagyok tudom😈💜
De szeretlek titeket!❤️
Szerintetek mi lesz?
Legyetek jók❤️pusszziiii💕

Még mindig popcorn✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang