Taehyung szemszöge:Fáradtan mentem haza hajnali egykor. Metróztam, sétáltam és csak a pihe puha ágyikómra tudtam gondolni. Azonban nem gondoltam volna, hogy Jungkook ébren fog várni a konyhában.
- Miért nem alszol?- kérdezem meg összeráncolt szemöldökkel.
- Milyen volt a napod Szívem?- mondja gúnyosan az utolsó szót.
- Nem tudom mi bajod van, de nincs kedvem ehhez.- sétálok a hálónkba.
- Nincs kedved?- jön utánam.
- Fáradt vagyok Jungkook.- fordulok felé.- Egész nap dolgoztam.- csak gúnyosan elvigyorodik és nyelvét arcfalának nyomja, ideges.
- Láttam mennyire dolgoztál.- veszi elő telefonját és keresgélés után, kezembe nyomja.
Összeráncolt szemöldökkel és meglepetten figyelem a fotót, amin úgy látszik mint ha ép kielégíteném Soobint.
- Megcsaltál Taehyung.- mondja keserű hangon.- Szóval ezért vagy te ennyit munkában.
- Jungkook én-
- Időt kérek.- szakít félbe.- Nekem ezt fel kell dolgozzam.
- De Jungkook-
- Most ne szólj hozzám Taehyung.- megy a szekrényhez és kezd el pakolni.
- Mit csinálsz?- megyek mellé könnyes szemekkel.
- Egy kis időre elmegyek.- ekkor megfogom a táskáját és kiöntöm.
- Nem!- sírom el magam.- Szeretlek Jungkook. Nem csalnálak meg.- ekkor üzenetet kapott és én néztem meg, ami már egy videó volt.
Teljesen olyan mint ha tényleg szopnám.
Kikapja kezemből a telefont és könnyes szemekkel nézi.- Tényleg Taehyung?- fogja meg a táskát és hagyja el a lakást, azzal együtt engem is.
Sírva borulok az ágyba,megszakadt szívvel. Én nem csaltam meg Jungkookot!
Jungkook szemszöge:
Út közben sírtam, nem hiszem el hogy tényleg megcsalt engem Taehyung. Yoongiékhoz nem megyek, nem akarom őket zavarni.
Megálltam a ház előtt és táskámat magamhoz véve mentem és csengettem be. Arcomat gyorsan megtörültem és vártam hogy ajtót nyisson.- Ki az?- nyissa ki álmosan.
- Nem zavarok?- kérdezem rekedtes hangon, kicsit elment a hangom a sírástól.
- Dehogy.- invitál be.- Mi a baj?- teszi kezét vállamra, de én sírva borulok a nyakába.- Shhh.- simogassa hátam nyugtatás ként.
- Megh-meghcsalth.- sírom el bánatom.
- Taehyung?- kérdezi, én megbólintok.- Biztos vagy benne? Halálosan szeretitek egymást.- elválok tőle és megtörlöm szemeim.
- Megcsalt engem Yugy. Nézd.- veszem elő telefonom és mutatom meg neki a képet és a videót.
- Ez nagyon semmit nem bizonyít. - nézi meg jobban.- Holnap, vagy is ma beszélünk róla. Gyere feküdj le, nem mész dolgozni.
- Köszi hogy engeded hogy itt legyek.- követem.- De dolgoznom kell.- pakolok le a kanapéra.
- Majd én és Jackson elintézzük.- legyint.- Jó éjt főnök.
- Jó éjt.- fekszem le és takarom be magam a pokróccal ami itt van, csak hogy nem jön álom a szememre.
Helyette a közös képeket és videókat kezdek nézni Taehyunggal. Megszakad a szívem úgy fáj. Könnyeimet lassan engedem útnak.
Másnap reggel mikor felkelek, Jackson feje van felettem.
- Mi a fasz?!- esek le a kanapéról fájdalmasan.
Úgy látszik hajnalban álomba sírtam magam.
- Nagyon szarul nézzél ki főnök.- húzza el száját.
- Ne legyél már köcsög!- dobja meg Bam egy kanállal. - Hoztunk fagyit.- adja kezembe, miután sikeresen felkeltem és vissza ültem helyemre.
- Meg le van töltve az összes Marvel film.- teszi le a távirányított Yugyeom.
- És én jó barát híven hoztam magamat, egész nap itt leszek veled.- ül le mellém Jackson.
- Állj le gyökér!- löki el Yugyeom és Bam egyszerre.
Ezen elmosolyodom.
- Kösz srácok.- mondom ki az őszintét. Tényleg nagyon jól esik ez nekem.
- Erre vannak a barátok.- mondják szinte szinkronban. Igen, tényleg erre.
Sziasztok Tiglánaim❤️🐯
Hát igen, Taekook páros sorsa kérdő jeles még.
Taehyung igazat mond vajon? Jungkook hinni fog neki?
Ez majd kiderül💜
Még mindig nincs netem:( Szerencsére a nagynénikém férje megosztotta nekem, mert a nővéremnek sincs már:() De addig tudom írni nyugiba a részeket:)Legyetek jók❤️ pusziiiii💕
STAI LEGGENDO
Még mindig popcorn✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
FanfictionEz a második évad, a Popcorn című könyvem folytatása. [Betekintés a könyvbe]: Jungkook és Taehyung kiköltöznek Japánba, ahol kiépítik a saját kis életüket. Jungkook sikeres tetováló szalont nyit, ahol jó barátokra tesz szert. Taehyung álmát követve...