Amikor végeztem a munkámmal, utoljára még végig mértem és apuékat kezdtem el nézni. Csak úgy festettek és fröcskölték a festéket a vászonra, mint ha nagy művészek lennének. Halkan elkezdtem ezen nevetni, majd fel kelve megyek melléjük és nézem meg mit alkottak. Az volt amire számítottam, a színek össze vissza fent de leírva minden érzést.- Rájöttem hogy egy művészi tehetség vagyok.- szólal fel apu.
- Olyan nyugodt vagyok most.- folytassa Mr.Jeon.
- Mondtam én, hogy jobb mint a TV.- veregetem vállon őket.
- Kész a vacsi!- kiabálja ki anyu.
- Jó kor jöttünk.- jön be a papa.- Vacsora idő.- csapja össze két tenyerét és ül le.
- Sziasztok.- köszönünk nekik.
- Szia Tae.- ölel meg Chim.
- Yoongi?- kérdezem meg.
- Jungkookkal ment el. Azt mondták bevásárolni mennek.- furcsa, most voltunk.
- Kihozom Tanit.- megyek a szóbába és óvatosan megfogva viszem ki a kis Babym.
- Szia Picur.- rajongója mindenki egyből körül.
- Csináltunk neked is hamit.- simogassa meg Mrs.Jeon és hoz egy tányér húst, ami már össze van darabolva.
- Nagyon szépen köszönöm.- mondom hálásan. - Később kiviszem a levegőre is, jössz majd Chim?- fordulok barátom felé.
- Persze.- bólint egy hatalmasat, amit meg mosolygok.
Csendben kezdünk el enni, néha felszólal valaki.
- Na és az üzlet jól megy Mr.Jeon?- kérdezi meg a papa.
- Csak nyugodtan szólítsanak Seojunnak. Már rég akartam szólni ez miatt.- mosolyodik el.- Nagyon jól mennek a dolgok köszönöm. Maguknak?
- Rendben Seojun.- nevet fel a papa.- Nálunk is, nálunk is. A külföldi mindig próbál lenyomni minket a piacon, de nem tud.- meséli büszkén.
- De nem ám!- kiált fel apu, anyu meg csak szemét forgassa.
- Profik vagyunk.- bólint a mama.
- Ezt jó hallani.- mosolyodnak el Mináék.- Na de hol van ez a gyerek eddig?- kérdezi meg.
- Yoongival.- válaszolja Jimin.
- Nem baj, had legyenek.- rántok vállat.- Na de menjünk Jimine.- kellek fel.
- Taehyung, egyél még.- mondja nekem anyu.
- Esküszöm hogy nem fér belém.- mondom a tényt.- De ha boldogít, akkor viszek egy szelet kenyeret.
- Boldogít.- eszik tovább.
Tani dolgait összeszedtük, majd mi is felöltözve hagytuk el a házat. Kezembe vittem a kutyust, hisz még nem gyógyult meg, de levegőznie pedig kell. Másik kezemmel eszegetem a kenyeret, amit elhoztam anyám miatt, Jimin pedig szelfiket készít és videókat magunkról.
- Most már elég.- lököm el a telefonját nevetve, ő pedig ki is kapcsolja szórakozottan.
- Emlékeket gyártok.- rakja zsebre.
- Ezzel nincs probléma.- mosolygok rá.- Játszótér!- kiáltok fel és kezdek el kocogni.
Be megyek és óvatosan lerakom Tanit a kis padra és a hintába beülve kezdek el hintázni.
- Gyere Jimin!- kiabálom nevetve.- Gyárts emlékeket.
- Megyek!- ül le gyorsan a hintára és telefonját előkapva kezd el megint videózni. - Most TaeTaevel vagyunk a játszótéren.- meséli a jövő Jiminek és Taenek.
YOU ARE READING
Még mindig popcorn✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
FanfictionEz a második évad, a Popcorn című könyvem folytatása. [Betekintés a könyvbe]: Jungkook és Taehyung kiköltöznek Japánba, ahol kiépítik a saját kis életüket. Jungkook sikeres tetováló szalont nyit, ahol jó barátokra tesz szert. Taehyung álmát követve...