7. rész

119 10 8
                                    

Kellet egy kis idő mire realizáltam, hogy ráugrottam Keire. Épp az ölében vagyok, ő ölel engem és nem tudom, hogy mit is kén csinálnom ebben a helyzetben.

-Chibi-chan nagyon aranyos vagy! - szépen lassan letett, majd úgy is megöleltük egymást.

Szépen lassan, de végre nekiálltunk kisütni a csirke falatkákat. Nagyon jó buli volt együtt sütkérezni. Közben hallgattunk egy kis zenét is. Evéd után felmentünk az emeletre Kei szobájába. Aranyos szobája van. Az ajtó mellett van egy íróasztal és az felett pedig egy polc tele könyvekkel és dinó figurákkal. Szemben van az ágy és az ágy végében pedig egy babzsák fotel. Az íróasztal mellett pedig a szekrénye. És még egy kis erkélye is van.

-Érezd magad otthon Chibi-chan. Egy pillanat és jövök. Van még itt meglepetés bőven. - kacsintott egyet, majd kiment a szobából. Egy pillanatra lefagytam és csak álltam az csukott ajtóra meredve. Pár pillanat alatt rájöttem, hogy le kéne ülni, szóval elfoglaltam a babzsákot, mert imádom az ilyeneket, majd vártak Keit. Pár perc múlva meg is érkezett két tányérral a kezében. Barackos sütit hozott, ami a kedvencem.

-Ezt is Yuutól tudod?

-Pontosan. Bár én jobban szeretem az epreset, de szerettelek volna meglepni. - mosolygott aranyosan és kicsit elpirulva a fiú, majd átnyújtotta az egyik tányért és egy villát. Befaltuk a sütiket majd elkezdtünk beszélgetni nagyjából úgy mindenről.

A beszélgetés egészen elnyúlt addig, hogy már kezdett besötétedni. Kei kitalálta, hogy menjünk ki az erkélyre. Onnan pont lehetett látni a naplementét. Miközben néztük ahogy lemegy a nap, ő átkarolt. Majd lassan sötét lett. Gyönyörű csillagos volt az ég, de picit kezdtem fázni.

-Kei... Egy kicsit fázok. - néztem fel a mellettem álló fiúra. Ő egy szó nélkül bement és kihozott egy puha, meleg plédet. A plédet magunkra terítette és még közelebb jött.

-Te értesz a csillagokhoz? - jött a kérdés.

-Nem igazán. Annyit tudok, hogy mérleg a csillagjegyem. De mást nem igazán tudok róla.

-Én is mérleg vagyok. Na de nézd! Látod ott azt a kis téglalap szerű izét? És mellette egy csíkban van még pár csillag. Látod? - a fiú az ég felé mutatott, de aztiheszem látom, amit mutatni akar.

-Igen látom. Az micsoda?

-Az a göncölszekér. Az egyik legismertebb csillagkép.

-Áhh értem.

-És látod azt a kis háromszöget, ami olyan mintha lenne két kis lábacskája?

-Igen megvaaaan! Az miiii? - egyre jobban kezdett érdekelni ez a csillagászat. Meglep, hogy ilyen sokmindent tud a csillagokról.

-Az a mérleg csillagképe.

-De kis bután néz ki. Mint egy sétáló háromszög. - nevettem és a fiú is. Már kezdett tényleg hideg lenni ezért bementünk. És Keinek volt mégegy meglepetése.

-Tudod mit jelent az, hogy Tsuki? - nézett rám miközben egymás mellett ültünk az ágyán.

-Hold. A Shima pedig azt, hogy Sziget. A Kei pedig, ha jól tudom azt, hogy Cserebogár. Aranyos neved van.

-Ilyen sokat tudsz a nevekről? Én nem igazán értek hozzájuk. A te neved mit jelent?

-Az Ao azt jelenti, hogy zöld, az Ike azt, hogy tó, a Keiko pedig azt, hogy szerencsés. A csillagokhoz nem értek, de imádok neveket elemezni. - nevettem egy aprót. - Sok nevet elemeztem már, hogy mit jelent, de a tiéd tetszik a legjobban.

-Nagyon aranyos vagy. És egész jól kiegészítjük egymást. Én a nevekhez nem értek. Csak annyit tudtam eddig, hogy az enyém mit jelent. Na de amit ki akartam ebből hozni az az, hogy tudok egy számot amit, el szeretnék neked gitározni. Az a címe, hogy Fly me to the moon. Ismered? - elég beszédes kedvében van ma Tsukki amit imádok.

Fallin' for a Libero (Nishinoya Yuu ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora