2. rész

180 13 0
                                    

Nincs jobb érzés mint egy meleg este jégkrémet enni a legjobb barátoddal. A jégkrém már rég elfogyott amikor oda értünk Noyáékhoz. Anyámnak írtam egy üzenetet, hogy találkoztunk ma Nishinoyával és hogy nála maradok éjszaka. Bementünk és egyből megláttam Nishinoya bácsit egy egész csinos nővel. Köszöntünk majd felmentünk Noya szobájába.

-Na mit csináljunk? - nézett rám a fiú kerek szemekkel.

-Ha nem bánod én legelőször elmennék fürödni. Csak az a baj, hogy nincs nálam semmi pizsama féle. Lopok egy pólót. - még ki se mondtam már mentem a szekrénye felé. Kiskoromban sokszor volt, hogy miután anyám felöltöztetett lányos ruhákba, átjöttem ide és átöltöztem Nishinoya ruháiba. Sokkal jobban szeretem a fiús ruhákat. Kivettem egy piros pólót amire az volt írva, hogy "One-Man Army". - Tudnál adni egy törölközőt?

-Persze.

-Nem baj, ha a te pólódban leszek, igaz? - kérdeztem miközben átnyújtotta nekem a törölközőt.

-Dehogy baj. Fhu te lány! Nagyon hiányoztál. - a fiú megölelt amit viszonoztam. Szorosan öleltük egymást. - Na siess mert én is le szeretnék zuhanyozni. - mosolygott.

-Rendben. Sieteeeek.

Beléptem a fürdőszobába, levettem a ruháimat majd gyorsan lezuhanyoztam. Még mindig nem hiszem el, hogy újra vele lehetek. Fürdés után felvettem a pólót és a fehérneműmet majd kimentem Noya szobájába. Elkezdtem a szekrényében keresni egy rövidgatyát mert azt elfelejtettem bevinni. Találtam is egyet.

-Ezt felvehetem? - mutattam az ágyon ülő fiú felé a narancssárga nadrágot.

-Persze. Abban szoktam lenni meccseken. Mostantól szerencsét fog hozni nekem. - a fiú felkelt az ágyáról és oda jött hozzám a szekrényhez. Kivett egy pólót égy egy boxert majd elindult a fürdő felé.

-Te is siess. - mosolyogtam de a fiú ezt nem látta már. Csak felmutatta a hüvelykujját és bement a fürdőbe.

Leültem az ágyra és nézelődtem a szobába. A falak még mindig narancssárgák, és a szekrény is ugyan ott van. De minden más megváltozott. Leültem az íróasztalhoz és megírtam a házimat amit ma kaptam. Ezután csak telefonoztam és vártam Nishinoyát.

-Na mit csináljunk? - nézett rám a fiú. Haja még vizes volt és teljesen lelapult.

-Pfftt... Úgy nézel ki mint egy kisgyereeeek! - nem tudtam visszatartani a nevetést. Tele van kék-zöld foltokkal és sebtapaszokkal. Emellett annyira gyerek arca van.

-Te se nézek ki többnek 8-nál. - nevetett ő is.

Vacsora után visszamentünk a szobába és kitaláltuk, hogy megnézünk egy filmet. Találtunk egy jó akció filmet egy pici romantikus szállal. Egymás mellett ültünk az ágyon és laptopról néztük a filmet. Kb a film felénél jártunk amikor hatalmasat dörgött az ég. Nagyon félek a viharoktól és erre a dörgésre is úgy reagáltam, hogy hozzá bújtam Noyához és a fejemet a vállára hajtottam.

-Még mindig félsz a viharoktól? - kérdezte a fiú.

-Uhum. - bólogattam és egyre jobban kezdtem szorítani Nishinoya pólóját. A magához húzott, átkarolt és úgy folytattuk a filmet. Néha amikor villámlott vagy dörgött az ég összerezzentem, de Noya ilyenkor elkezdte simogatni a hátamat és jobban lettem. A film egész jó volt, Nishinoya néha ordított egyet az izgalmas jeleneteknél ami vicces volt.

-És hol fogok aludni? - kérdeztem a film után. Már elég álmos voltam.

-Az ágyamon.

-És te? - néztem rá értetlenül.

Fallin' for a Libero (Nishinoya Yuu ff.)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora