linka (smut)

773 40 44
                                    

request: Kaculeuwu

WARNING:

*13+ !!!

*úchylárny !!!

*smut !!!

*je mi to líto, ale je tam i striptýz a ta tyč idk xd 😌✋

*gay ship a další nepodstatné shipy v pozadí ((OPRAVDU, JE TAM HODNĚ GAY))

*alkohol, jakože dost silný alkohol

*sprostá slova?

*to skloňování jmen... AAAAHH TO JE HROZNÝÝÝÝ!

*odehrává se to v minecraftu i v realitěeeee takže něco mezi prostě no xd

*je to dlouhý *řekne jakoby bez problémů a jakoby to vůbec neřešila*

<počet slov: 1462> (nejvíc dlouhý)

—pohled Snapchata (Sapnapa)—

Dnes je pátek a zrovna jsem volal se svým nejlepším kamarádem. S jedním z mých nejlepších kamarádů. Jen tak jsme si povídali a nějakým způsobem jsme se dostali až k tématu že tady bude nějaká random velká párty a že jsem pozvaný. Nebudu lhát, nikdy jsem moc na párty nebyl, možná tak s kámošema někde v baru ale nic extra.

((seriozne jsem teď ztratila asi 180 slov se kteryma jsem byla uplne spokojena a nemam to ani v historii revizí!! help))

„Takže?" Zeptal jsem se.

„Dream a já tě vyzvedneme před tvým barákem v 9 večer. Dneska." Odpověděl George.

„Ok."

Ještě jsme si chvíli povídali, pak už George musel jít tak jsme se rozloučili. Vypl jsem počítač a ze skříně vyhrabal nějaký oblečení co jsem položil na postel a šel do kuchyně ke stolu, sedl jsem si a koukal do telefonu. Po chvíli jsem si šel udělat nějaký milkshake protože jsme na něj dostal chuť. Najednou jsem si vzpomněl na Karla, jak jsme si jednou před streamem šli udělat milkshaky a strašně jsme se smáli. A jak jsme to vychlastali ještě předtím než ten stream začal. Začal jsem se potichu smát.

Ok stop. Faaajn, přiznám se. Jsem gay. A to nejhorší je to že někoho miluju! Vlastně je to to nejlepší! Protože je to ten nejlepší člověk na světě! Ale vím že on není gay! A já ho miluju a nemůžu na něj přestat myslet! A už asi víte koho myslím!

~~mAgIc TimE SkIp~~

((tohle byla bolest xd))

Stál jsem před barákem a sledoval přijíždějící auto, za volantem seděl Dream a vedle něj George. Zastavili přede mnou a já otevřel zadní dveře a hned nasedl na sedačku.

„Čauu." Pozdravil jsem.

„Čuus" Odpověděl George a hned po něm Dream nadšeně: „Ahoj."

Po cestě jsme si povídali, Dream nadával protože tady jsou na silnicích totální debilové jak jsem zaslechl, pak jsme zastavili před domem a já s Georgem začal vystupovat.

„Dream nejde?" Zeptal jsem se venku.

„Jasně že jde, jen zaparkuje auto protože tady stát nemůže nebo co to říkal." Jen mávl rukou.

Karlnap oneshotsKde žijí příběhy. Začni objevovat