Trošku jsem to pozměnila jestli nevadí Kači ˆˆ
Nápad celého příběhu a zformulování patří: Kaculeuwujá ho pouze přepsala a lehce poupravila<3
Tohle celé byl původně jeden příběh, ale přišlo mi zbytečné, abych to tady celé nudně rozepisovala, navíc by to trvalo mnohem, mnohem delší dobu.
nekontrolovala jsem to, případné chyby můžete ohlásit v komentářích, děkuji uwu
2607 slov<3
-
prolog
,,Dnes k nám přijde nový učitel, bude to váš třídní do konce vašeho studia na téhle škole tak se podle toho chovejte a buďte k němu milostní." Povídal ředitel před celou třídou chladným tónem v jeho hlase, ale ani to že se ho Karl v určité míře bál, ho neodrazovalo od toho aby při výslechu 50 let starého ředitele neusínal. Bylo těžké naslouchat jeho výkladu když je jeho hlas tak neutrální a nudný, že by to uspalo i slona. Ale i přestože ho Karl z větší části neposlouchal, zbystřil u věty která ho donutila přemýšlet nad tím kdo to ten učitel asi tak může být.
Byl pátek, půl čtvrté odpoledne, tudíž i konec týdne těžkého studia a Karl si mohl konečně uvolněně vydechnout. Vycházel ze školy, domů chodil pěšky protože jeho bydliště se nenacházelo zas tak daleko od jeho školy. Procházel kolem zadního vchodu u hřiště, kde se chodilo v létě na tělocvik. Ale byla zima. Roční období, kdy se teploty přes den pohybují kolem 0ºC a níž, a v noci ještě mrazivěji. Karla ale zaujal jeho pozornost jen jediný člověk, nový učitel. Tedy, alespoň si to myslel, že je to učitel, protože to byl pohledný muž, kolem 24 let, a navíc ho nikdy na t=hl eškole zatím neviděl.
Karl si nikdy nedovolil přemýšlet nad tím, jestli ho přitahují mladší nebo starší natož muži nebo ženy. Nikdy v jeho životě to nehrálo tak významnou roli, jako u většině ostatních teenagerů v jeho věku. Přeci jenom, pro něj byla důležitější rodina, kamarádi a především škola. No, i když těch kamarádů stejně moc nebylo a se školou měl problém ,a i kdyby se snažil sebevíc, o nic moc se nezlepší. Už od malička si vážil každé maličkosti.
Karl po zbytek víkendu strávil s rodinou ve vedlejším městě, a uběhl ještě rychleji, než Karl očekával. Najednou se objevil zase v té školní lavici, kterou z celého srdce nenávidí. Jeho pohled směřoval na osobu, jemu velmi povědomou. Nový učitel. Přesně takový, kterého si Karl přál aby nebyl.
Nedokázal se ovládnout a místo toho, aby se věnoval tomu, co právě vykládal vyučující, sledoval každičký pohyb muže před ním.
Pár úryvků z příběhu :)
-
první příběh: Ouška
Byla pátá hodina a Karl už od rána pociťoval menší nevolnost, která se každou minutou jenom zhoršovala. Hodina matematiky s jejich novým třídním učitelem se nejdřív nezdála být tak hrozná, dokud se Karlova nevolnost nedostala do takového stádia, kdy už byl připravený vyvrhnout svou snídani společně i s jeho svačinou. Karl se rychle přihlásil, aby mohl požádat o povolení jít na záchod.
,,Ano Karle? Copak potřebuješ koťátko?" Vyvolal ho učitel s úsměvem na rtech po tom co uviděl něco na Karlově hlavě. Přezdívka, kterou oslovil Karla donutila Karlovi přejít mu mráz po zádech.
,,Mohl bych jít prosím na záchod? Není mi dobře." vydal ze sebe Karl rychle, že mu pomalu nebylo rozumět.
,,Samozřejmě, ale buď rychlý." Odpověděl.
ČTEŠ
Karlnap oneshots
RandomSHIPUJU POUZE JEJICH CHARAKTERY NA INTERNETU, NIKOLIV REÁLNÉ OSOBY!!! SOUBOR JEDNODÍLOVEK!!! (+ některé jednodílovky mohou a nemusí mít další díly/pokračování!) předem řikam, jestli vás to nezajímá nebo s něčím nejste spokojení, nečtěte to, děkuju z...