just some Fluff

166 15 14
                                    

ještě taková menší oneshota k té předešlé by nevadila, že? ať máte alespoň o něco víc co si přečíst po takové dlouhé době<33
vyjímečně, žádná smutka, im sorry ;((

Byl pátek, 6 hodin večer, a venku padaly překrásné bílé mikro kytičky, které osvětlovávala mírná záře z pouličních lamp. Chodník byl pokrytý tenkou vrstvou sněhově bílé pokrývky, a měsíc na obloze odrážel světlo ze slunce na druhé straně Země.

V jedné z mnoha domácností, dvojice mladíků si užívali společný večer. Oba seděli na gauči, před nimi svítila televize, ale oni si spíše užívali přítomnosti toho druhého, než aby se věnovali filmu.

Sap seděl v tureckém sedu, na klíně měl Karla, kterého hladil po zádech. Oba měli přes sebe přehozenou deku, vedle sebe nedojedený popcorn, a na stole dvě sklenice s pitím. ((S jakým pitím si už domyslete sami.))

Karl pociťoval bezpečí v rukách své spřízněné duše, cítil se šťastný a pocit že nic nemusel dělat ho uklidňovalo. Po chvíli ale začal pociťovat únavu, která ho za pár minut pohltila úplně celého. Karl zavřel oči a poklidně vydechoval. Sapovi chvíli trvalo než si toho všiml, ale jemu to nijak nevadilo.

Sap začal pociťovat slabší únavu, až dokud ho nepokryla úplně. Po chvíli Sap zavřel svá víčka a přidal se k tichému a pomalému oddychování své polovičky.

Kéž by byl každý večer takový jako tenhle.

Karlnap oneshotsKde žijí příběhy. Začni objevovat