linka 2

808 35 134
                                    

nezdržuju ne?

Sap mu nepřestával dávat běžné polibky na klíční kost, a začal zajíždět ještě níž. Pak rukama profesionálně odepl knoflík na Karlových kalhotech, rozepl zip, a nějakým způsobem je stáhl níž.

Přitáhl si ho znovu do polibku, rukou zajel pod boxerky a začal ho rukou ((ja nevim co napsat)) prostě honit :D

Karl hlasitě vzdychal, ale snažil se aby nebyl moc slyšet. ((pokud tu logiku nevidíte tak ju ani nehledejte.)) Sap lehce zrychlil.

„Ngh- .. Sap- Sapee~.. U~Už buduu~" Vydechl Karl. „Pro tebe nejsem Sap. Pro tebe jsem Daddy." Zašeptal mu do ucha Sapnap.

„Daddy..~" Zašeptal Karl a zalapal po dechu.

„Copak, Karle?" Usmál se Sap.

„U~už..!" Ano to nedořekl a bílá tekutina se objevila na Sapově ((???)) ruce a pomalu to teklo níž.

Sap se usmál a věnoval mu vášnivý polibek.

„Chceš něco lepšího?" Zašeptal Sap. Karl zakýval s hlavou ve smyslu 'ano'.
„Jo? Tak pros."
„Co-cože?"
„Jestli něco chceš tak si o to musíš poprosit."
„Prosím! Prosím omrdej mě! Jsem jen tvůj!"
„Tak se mi to líbí."

Sap postrčil Karla tak aby seskočí z linky na nohy a otočil ho čelem k lince, tudíž zády k sobě. Silně mu zmáčkl zadek a pak ho přes něj flákl. ((nebojte Karlovi to nevadilo))

Sapovy rty se přisály na Karlova ramena, pak přešel k uchu a zašeptal: „S přípravou, nebo bez?" ((omlouvám se, doufám že vám nezačnou krvácet vaše nevinné očička :'] ))

„Bez, prosím.." Zašeptal taky.

„Dobře." Řekl Sap a rozepl si kalhoty, které si pak sundal rovnou i se spodním prádlem. Flusl si do ruky a své sliny využil jako lubrikant aby to Karla nebolelo zas až tak moc. Jeho rty se vrátily k ramenou a opečovávaly je polibkama a dalšíma cuclfíkčama.

((už teď je mi Karla srdečně líto))

Pomalu do něj zastrčil špičku, Karl začal pravidelně oddychovat. Pak pomalu pokračoval dál, dokud tam nebyl až po kořen a chvíli počkal než si Karl zvykne, nechce na něj být až moc tvrdý.

((buďte trpěliví, nebojte odhlasovali jste si ž to soft nebude 😏😏))

Po chvilce Sap řekl: „Až budu moc tak řekni."
Na to hned Karl zakýval hlavou. „Můžeš.." Zašeptal.

Sap se pomalu začal pohybovat. Karl jen vydával hlasité výdechy, později jak Sap zrychloval Karl začal i vydávat skřeky a hlasité vzdechy. Sap ho levou rukou chytl za krk a pravou ruku mu dal před pusu aby nebyl moc slyšet, i když mimo kuchyň hrála hlasitá hudba, Sapnap si to takhle užíval, a očividně že i Karl.

Sapnap do něj neuvěřitelně vrážel a Karl si to jen užíval. Jak ho Sapnap škrtil a zároveň do něj sadisticky vrážel, i když se mu sadista neříkalo, Karl byl čím dál bledější a jeho oči mu se mu protáčely v sloup. Ovšem Sapnap věděl že Karl moc slouho nevydrží bez kyslíku a tak mu na chvíli uvolnil cesty se mohl zase nadechnout. Když se nadechl čerstvého vzduchu tak Sap vrátil ruce tam kde byly, ale teď ne tak silněji jako předtím.

Sap stále vrážel a nehodlal zastavit dpkud se neudělá jak Karl, tak i on. A po chvíli se tak opravdu stalo. Nejdřív se udělal už podruhé Karl sám na sebe, a Sap po chvíli hluboko do Karla. Samozřejmě Karl už se zhluboka nadechoval a snažil se vydýchat tu Sapovu rychlost a výdrž.

Vylezl z něj a opatrně položil Karla na zem, pak vzal vlhčené ubrousky a všechnu tu spoušť uklidil. Pomohl Karlovi se obléct a v kuchyni nebylo poznat že se tam něco dělo.

Vzal Karla do náruče ve stylu nevěsty do jiné místnosti k sedačkám kde se naproti snažil Dream přinutit opilého George aby mu řekl že ho miluje nebo mu dal pusu a logicky George byl proti a prej že to neřekne ale Dream neztrácel naději. ((jak nečekané)) Po chvíli se na to Dream vysral a vzdal to a šel si pro další drink, pak směrem na střechu. ((jak smutné))

Quackity tam s jeho kytarou zpíval společně ještě s Wilburem (ten měl taky kytaru) a s dalšíma lidma nějaké ty písničky a celkově bylo prostě veselo.

„Chceš nějaký drink?" Zeptal se Sappy Nappy.

„Mojito? Prosím, děkuju."  Odpověděl Karl a usmál se. ((Neee vubec to neni protože autourka nezná nic jiného než Mojito a ještě nejdřív vubec nevěděla jak se to píše neeeeee vubeeeeec))

„Mhm," zamumlal Sap a vydal se k baru kde vzal jedno pitíčko pro Karla a jedno pro sebe. ((mi připomnělo Capri-sun a mam na něj teď chuť tak doufam že vy taky))

Pak se vrátil a s Karlem si jen tak povídali dokud Karl neodpadl únavou.

guys nemam tucha jak se pak dostali domů ale myslim že je Dream určitě neodvezl protože ten se tam nachlastá až až :D

Vy úchylný hovada je tady u mě babička proč jste mě donutili to dopsaaatttt :')

jsem líná to číst znovu takže jestli tam jsou někde chyby, není to moje chyba XD

a ano, byla to jen taková rychlovka, omlouvám se, ale na nic lepšího jsem neměla náladu a radši jsem se do toho nepouštěla tak buďte rádi že máte alespoň tohle xd

tak pa xd

Karlnap oneshotsKde žijí příběhy. Začni objevovat