"Ya abi," dedi Alev. Okuldan gelmiş evde mal gibi oturuyorduk. Bir ton ödev vardı ama kimin umrunda?
"He söyle?" dediğimde saçlarıyla oynamayı bıraktı.
"Şu Bartu var ya," dediğinde gözlerim ona döndü.
"Ee? Ne taksit taksit söylüyorsun kızım?" dediğimde gözlerini baydı.
"Onun arkadaşlarından birinden hoşlanıyorum ben galiba." dediğinde kaşlarım çatıldı.
Kolunu cimcikledim. "Kız insan biraz çekinir abinim ben seninin." drdiğimde kıkırdayıp boynuma sarıldı.
"Ama sen demedin mi böyle bir durumda gel anlat diye?"
"Hıı demişim." dediğimde ayrıldı.
"Abi sen Bartu ile konuşuyorsun aramızı yapamaz mısın?" dediğinde alnına vurdum.
"Salak. Çocuk beni görür görmez yumruğu çaktı. Ne konuşması düşman gibi bir şeyiz." dediğimde yüzü düşmüştü.
Koltuğa yaslanıp dudaklarını büzdüğünde derin nefes aldım. Abilik hormonları beni boğarken üzgün hali içimi acıtmıştı.
"Hangisi?" dediğimde hevesle başını kaldırdı.
"Aykut." dedi.
"Aykut hangisi am*na koyayım?" dedim gerginlikle.
"Of abi esmer olan işte." dediğinde başımı salladım.
"Yine de bana çok güvenme her şey mahvolabilir." dediğimde umursamayıp ayağa kalktı.
Yanağımı öpüp sekerek gittiğinde iç çektim. Salak aşık olacak başka insan bulamadın sanki.
**
sıfır şaka 3 kişi için yazıyorum ĞAŞŞDÜEŞDLCMMCVMVKF
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『Ruh Değişimi』|Gay
Random"Arafta;ruhlarımız henüz kavuşmamışken,yazılan kaderimiz bir sarmaşık gibi dolandı birbirine Su. Aynı kolumun beline,dilinin dilime dolandığı gibi."