V

294 28 2
                                    

Kantinin kapısından girdiğimde mahşer kalabalığını gördüğüm gibi geri adım attım.

Sırtım birine çarptığında hemen o tarafa döndüm.

"Pardo-" Bartu'yu görünce duraksadığımda omzumdan beni itti.

"Dikkatli olsana!" sesi yükselince birkaç kişi bize dönmüştü.

"Yanlışlıkla çarptım gerizekalı." dedim.

Cevap vermeyip omuz atarak yanımdan geçtiğinde arkasından baktım. Gözlerimi devirip bir şeyler almak için arkasından ilerledim.

Dönüp bana baktığında arkasından geldiğimi görünce ofladı.

"Ne takip ediyorsun lan?"

Aynı yere gidiyorduk anasını satayım.

"Aynı yere gidiyoruz  ne takip etmesi."

Gerizekalıydı yemin ederim, önüne dönüp hızlı hızlı gitti. Kek ve meyve suyu alıp ödediğimde boş yer var mı diye etrafa baktım. Cama yakın boş masayı görünce gidip oturdum. Meyve suyunu açıp içmeye başladığımda gözlerimi etrafta gezdirmeye başladım.

Bana bakan üç dört kişiyle gözgöze gelince önlerine dönüp fısır fısır konuşmaya başlamışlardı.

Dedikodumu yaptıkları her hallerinden belliydi. Bari belli etmeseydiniz am*na koyim.

Olduğum tarafa doğru gelen Bartu ve arkadaşlarını görünce omuz silkip önüme döndüm.

Sadece ben yoktum burada değil mi?

Yok,doğrudan buraya geliyorlardı. Arkadaşlarından ikisi sandalye çekip oturduğunda Bartu ayakta kalmıştı.

"Kalk,"

"Ne?"

"Kalk dedim aptal. Burası bizim masamız."

"Hadi ya? Öyle mi?" dediğimde başını salladığında güldüm.

"Ne gülüyorsun lan?" deyip yakama sarıldığında,

"Nereden sizin oluyormuş am*na koyayım?"

"Kalk dedim sana."

"Kalkmıyorum.Çok istiyorsan gel otur." kucağımı işaret ettiğimde arkadaşlarından esmer olan öksürük krizine girmişti.

"Ne diyorsun beyinsiz?" dedi gözlerini kısıp.

Yüzüne yaklaşıp, "Çok istiyorsan.Kucağıma.Otur.Dedim." tane tane söylediğim cümleyle beni ittiğinde tekrar sandayleyey oturmuştum.

"Pezevenk..." diye mırıldanıp yandan sandalye çekti. Oturduğunda arkadaşları garip garip ona bakıyordu.

"Ne var amk?" başını sallayıp onlara kızdı.

"Yok bir şey." dedi kumral olan.

Onlar yemeklerini yerken meyve suyumu bitirdim. Ayaklandığımda gözleri bana dönmüştü.

"E bana müsade beyler."

"Siktir git." dedi Bartu.

Yanağından makas alıp ibnelik yapmak istemiştim ama ileri gidersem sonum dayak olacak gibiydi. Yine de geri kalmadım.

"Sen siktir ben giderim." dedim. Sinirle ayağa kalktığında dil çıkarıp kapıya koştum.

Kantinden çıkıp sınıfa geri döndüğümde çok fazla kişinin olmadığını gördüm.

Kulaklıklarımı takıp başımı sırama koyduğumda rahat bir nefes verdim.

Gözlerimi kapatıp şarkıya odaklandım.

**
anlamam nedenini üzmüşler bebeğimi aaaahhhh aağağağağahhhahah

『Ruh Değişimi』|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin