Omzumdan dürtüldüğmde sıçrayarak uyandım. Beni uyandıran kişiye kısık gözlerle bakarken kulaklığım çekilip alınınca kaşlarımı çattım.
"Su! Dersimi dinlemeyeceksen çabuk çık dışarı!" diyen fizikçiyle yüzümü buruşturdum. Ne tiz sesi vardı bu kadının anasını satayım.
Sinirle masasına yürüyüp şiddetle kulaklığımı masaya çarptığında ağlayacak hale geldim. Orjinaldi o kaşar karı.
Başım tekrar sıraya düştüğünde çığlığa dönüşen tiz sesiyle bağırmıştı.
"Su! Çık dışarı!" dediğinde baygınca bakıp ayağa kalktım. Uyumam neden batıyordu am*na koyayım?
Masasına ilerleyip kulaklığımı alacakken sinirle elimden koparırcasına aldı.
"Bu bende kalacak. Şimdi defol." dediğinde omuz silkip ellerimi cebime koyarak sınıftan çıktım.
Menopoza girdiği için tüm sinirini stresini bizim üzerimizden boşaltıyordu. Boş koridorda yürürken lavaboya gitmeye karar verdim.
Lavaboya girdiğimde işeyen Bartuyu görünce sırıtarak yanına gittim. Hemen yanındaki pisuvara dönüp işemeye başladığımda garip garip bakmaya başladı.
"O kadar boş yer varken ne diye yanıma geldin?" Çükünü görmek için.
"Canım istedi." dediğimde sinirle nefesini verdi. Bugün herkes çok gergin.
"Kısaymış." dediğinde gözlerimi kıstım.
Donumu kaldırıp panrolonumun düğmesini ilikleyip konuştum.
"Boş yapma." dediğimde cevap vermeyip pantolonunu kaldırdı.
Lavaboda ellerimi yıkayıp üzerime silerken yanımda ellerini yıkayan çocuğu süzdüm. Niye bu kadar güzel bu orospu çocuğu?
"Üzülme kısa olduğunu kimseye söylemem." dediğinde çoktan kabullendiğim erkeklik gururum bir an çatırdar gibi oldu.
Dibine girip onu lavaboyla arama sıkıştırdığımda gözlerinde sinir tomutcukları yeşermişti.
"Ne yapıyorsun?" dedi.
Sorusunu görmezden gelip yüzüne yaklaştım. "İçinde hissetmeden kısa deme. Kim bilir belki sakat bırakır falan?" dediğimde omzumdan itti.
"Ne diyorsun lan?" dediğinde üzerimi düzelttim. Hayvan gibi itince tipim kaymıştı.
"Açık açık söylemiştim ama sen yinede düşün belki anlarsın." deyip gülerek dışarı çıktım.
Yerine gelen keyfimle ıslık çalarak merdivenlerden aşağı inmeye başladım. Bu çocukla fena eğlenecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『Ruh Değişimi』|Gay
De Todo"Arafta;ruhlarımız henüz kavuşmamışken,yazılan kaderimiz bir sarmaşık gibi dolandı birbirine Su. Aynı kolumun beline,dilinin dilime dolandığı gibi."