"Hey hey hey" derken Bartu'yu durdurmaya çalışıyordum. Okul çıkışında mutlu mesut evime giderken ara sokaklardan gelen bağırışlarla oraya yönelmiştim.
Niyetim ayırmak değildi tabiiki de izleyecektim ama kavga edenlerden birisi manyak sevgilim olunca mal gibi araya dalmıştım.
Yüzüme yediğim yumrukla ayırmaya çalışmaktan vazgeçip kenara çekildim. Bana vuran çocuğa kinle bakıp,
"Bir de diğer tarafına vur! AFERİN BARTU DAHA SERT" diye tezahurat yapamaya başladım. Bartu bir tane daha vurup üzerinden kalktı çocuğun. Yüzü gözü kan olmuş yerde yatan çocuk hareket etmeyince panikledim.
"Lan öldürdün mü?" deyip koşarak çocuğun yanına gittim. Çömelip nabzına baktığımda attığını hissedince rahatladım.
Bu yaşımda dul kalmayı kaldıramazdım. Kolumdan tutup kaldıran Bartu sinirle kolumu sıktı. Sinirli olduğunu göz önünde bulundurup sesimi çıkarmadım.
Beni sürüklemeye başladığında arkama,hâlâ kavga eden hayvanlara, kısa bir bakış attım. Cinayet işlenmezdi umarım.
"Ne bokuma karışıyorsun lan!" diye bağırdı Bartu. Kaşlarım çatılırken cevap vermedim.
"Ne işin vardı burada?!"
"Eve gidiyordum bir baktım dört beş tane hayvan birbirine girmiş. Ben de insanlık yapayım dedim ama görüyorum ki yaranamıyoruz." sona doğru tükürürcesine dökülen kelimelerle beni duvara yasladı.
Kolunu itip duvarla arasından çıktığımda gözlerindeki öfke tekrar alevlendi.
"Defol git Bartu. Sakinleşince gel." deyip arkamı döndüm. Evime gidip uyumak istiyordum.
Beni takip eden gerizekalı sevgilim ile bir müddet yürüdük.
"Sakinleştim." dediğinde durdum. Gözlerim onu bulduğunda masumca bana baktı.
"Emin misin?" dedim. "Hmhm" dediğinde omuzlarım düştü.
Gözleri yüzümde gezerken dudağımda durduğunda nefesimi tutmuştum ama elini uzatıp yediğim yumruk yüzünden kanayan yarama bastırdı. İnlediğimde gözlerinin rengi koyulaşmıştı.
"Acıyor mu?"
"Yok zevkine inliyorum." dediğimde hafifçe gülüp dudaklarını yarama bastırdı. Bedenimde yayılan duygularla kollarımı boynuna sardım.
"Beni bırak senin yüzün mahvolmuş. Sanırım bu sefer ben pansuman yapacağım." dedim.
Cevapsız bırakıp yanağımı birkaç defa öptü.
"Hassiktir!" diyen sese gözlerim kaydığında bize şok olmuş bir şekilde bakan Aykut ve Cemal'i gördüm.
Ah,sanırım sıçmıştık.
**
hiçkimse:
Bartu ve Su birbirilerine karşı: Defol git/siktir git.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『Ruh Değişimi』|Gay
Random"Arafta;ruhlarımız henüz kavuşmamışken,yazılan kaderimiz bir sarmaşık gibi dolandı birbirine Su. Aynı kolumun beline,dilinin dilime dolandığı gibi."