bazıları kaderin bizim emrimiz dışında olduğunu söylüyor ama kaderimizin içimizde olduğunu da iyi biliyorum, sadece onu görebilecek kadar cesur olmalısın-MERİDA
Küçükken en sevdiğim prenses Merida oldu hep. Çünkü Merida bir prenses olabilmek için bir prense ihtiyacı olmadığını kanıtlayabilen tek prensesti.
Külkedisi, prensle evlenmese belki de üvey annesi ve kötü kız kardeşleriyle yaşamaya mecbur kalmaya devam etmek zorunda kalıcaktı.
Rapunzel, o prens kuleyi hiç görmemiş olsa o kulede olmasının kabullenişiyle yaşamaya devam edicekti.
Pamuk Prenses zehirlenip bayıldığında yine bir prens tarafından kurtarıldı.
Uyuyan güzelse, prensi ona gerçek aşk öpücüğü vermese hiç uyanamayacaktı. Ama prenses Aurora onu öpen prensi hiç tanımıyordu bile bu masalın içinde ne yazıldıysa ona uymak zorunda kaldı. Hayatımız gibi, insanlar bizim hakkımızda birşeyler yazıyorlar,birşeyler planlıyorlar çoğu insansa bunlara boyun eğiyor. Kendi hayatlarının yönetilmesine izin veriyor.
Prensesler içinde farklı olan tek prenses Brave ve Tiana.
Tiana, alışılagelmiş düzeni bozuyor ve kurbağa bedenine mahsur kalmış bir prensi öperek büyüyü bozuyor. Prenslerin de prenseslere ihtiyacı olduğunu gösteriyor. Çünkü Tiana olmasa o kurbağanın içinde bulunmaya devam ediyor olucaktı.
Prenses Merida, bir prenses o evet ama prens sayesinde değil kralın kızı olduğu için.O hayallerinin peşinden gitti. Ona yazılan bu masala uymadı.Düzeni bozdu. Hayallerini gerçekleştirmek için bir prense ihtiyacı yoktu çünkü. Her zorluktan kendi başına çıktı. Kendine yetebilmeyi gösterdİ.
İşte bu yüzden Rapunzel değil, Aurora, Pamuk Prenses veya külkedisi değil. Merida, Brave diye tanınıyor, çünkü hayalleri karşısında hep cesur oldu.Ondan, bir prenses gibi davranması ve prenses olduğu için hayallerini, hayal olarak yaşatması, yazılan bu masala ayak uydurması istenmişti. Tam aksine o kendi fikirlerini ve hayallerini ön plana çıkardı. Bu kurallar altında sevemediği dünyasını, hayalleriyle süsledi ve hayallerini gerçekleştirdi. O yüzden bana yazılan bu masalda, masalıma hayallerime göre yön vereceğim.
Hayatımın sırları 17 yaşımı bile doldurmadan çözülmeye ısrarcı. Ben de artık çözmeye hazırım. İçinde bulunduğum bu oyunda güçsüz olmayacağım. Kimse "gibi" olmadan, "EZO GİBİ" olarak çünkü Merida'yı örnek alıyor olsam da bu benim hikayem ve benim hikayem olduğu için de EŞSİZ.
Mete'yi seviyor olabilirim,ama beni buraya getirdiğine göre hikayelerimizin ortak bir noktası olmalı. Bunu anlayamayacak kadar da salak değilim şuan. Ama ben farklıyım ben Ezo'yum ve benim hikayem sıradan olmayacak. Eğer bu hikayenin kötü karakteriysen Mete sana olan sevgime yenilmeme izin vermeyeceğim. Ama eğer iyi krakteriysen senin beni kurtarmadan önce bu hikaye için benim de savaşmam gerekicek. Şuan herşeyin çok başındayız ve korkuyorum..çok..çok korkuyorum. Bu olanlar senin suçun değilse artık bana birşeyler söyle. Söyle ki ben de bileyim. Güçlü olmaya çalışsam da duygularım kontrolüm altında değiller.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UĞURSUZ: 21
Teen FictionEylül'ün 21'i Herşey bugün başladı Hayatımı değiştirecek olan olay bugün başladı Üzerimdeki bu lanet nasıl çözülür, kim tarafından, nerede çözülür? Ya da çözülür mü? Hiçbir fikrim yok ama tek umudum 21 sayısının üzerimdeki etkisini değiştirecek bi...