Byłem jak zwykle na patrolu. Od miesiąca chodząc między uliczkami nieświadomie wpatrywałem się w jeden z wyższych budynków wypatrując białowłosej nastolatki. Od naszego pierwszego spotkania cały czas mam w głowię naszą rozmowę. Muszę przyznać, że zaintrygował mnie jej quirk, gdyż mimo wieloletniej pracy jako pro-hero oraz nauczyciel w U.A nie spotkałem nikogo z przynajmniej podobnym. Chodziłem zamyślony po ciemnych ulicach wpatrując się, a to w rozgwieżdżone niebo, a to ludzi, którzy wracali do domów z pracy, to na budynki oświtlone blskiem lamp ulicznych. Sprawą, która również zajmowała moje myśli była Liga Złoczyńców. Konkretnie to, że ostatnio dziwnie ucichli. Do końca nie wiem jak mam to rozumieć. Moje spekulacje są takie, że planują jakąś bardziej złożoną akcję i potrzebują czasu aby dopracować każdy element planu. Westchnąłem przeczesując swoje kruczoczarne włosy. To, że Liga tymczasowo zaprzestała jakiś akcji nie oznacza, że reszta poszła ich śladami. Można nawet powiedzieć, że aktywność złoczyńców znacznie wzrosła w ciągu tych dwóch miesięcy.
Moje dalsze rozmyślania przerwał kolejny atak - jakże inaczej złoczyńców. Odłożyłem więc dalsze rozmyślania na później skupiając się na pracy.
*--(Aut.)--
Czerwonowłosy nastolatek wracał do domu przechodzjąc się ciemnymi uliczkami oświetlanymi jedynie światłami lamp. Przez całą drogę miał dziwne wrażenie, że ktoś go obserwuje oraz podąża za nim. Kilka razy spojrzał przez ramię jednak nikogo nie zauważył. Stwierdzając, że to jedynie wymysł jego wyobraźni spokojnie szedł dalej z każdą chwilą coraz bardziej zbliżał się do celu swojej podróży. Gdy zostało mu do przejścia ostatnie pięć metrów poczuł zaciskającą się na jego ramieniu, obcą dłoń, która szybkim ruchem zaciągnęła go do ciemnej uliczki przy okazji zduszając jego krzyk ręką, która wylądowała na jego ustach.
________________________________
*--(Aut.) --- jest to perspektywa "narratora". Czasami będzie się ona pojawiała.
W końcu macie perspektywe Aizawy. Pisze ten rozdział w na lekcjach nie mając co na nich robić (nie bierzcie ze mnie przykładu). Mam nadzieję, że mimo iż jest on krótki spodoba się wam.
Miłego dnia życzę.
CZYTASZ
|•|𝑩𝒆𝒆𝒕𝒘𝒆𝒏|•| ᴀɪᴢᴀᴡᴀ x Oᴄ
Teen FictionNie jestem bohaterką..... Nie jestem złoczyńcą..... Nie jestem też zwykłym cywilem..... Kim więc jestem?.... Zapraszam do książki "|•|Pomiędzy|•| Aizawa x Oc". Zaznaczam iż postacie oprócz ocki pochodzą z anime "Boku no Hero Academia". Niektóre...