A/N: Юуны өмнө миний анхны зохиолыг уншиж буйд баярлалаа <3 Анхных учир алдаа дутагдал их байна байхаа. Шүүмж сонсох учраас хэлээд өгвөл баярлана шүү <3.
.
.
.
.
.
.
Намайг Жихэ гэдэг энэ жил 11-р анги.
Хэт дотогшоогоо, илэн далангүй биш учраас хүүхдүүд надтай нэг их ойртоод байдаггүй.~~~~~~~~~~~~~~~~
Өнөөдөр бол даваа гараг. Өдөр бүр эгэл жирийн эхэлдэг шигээ эхэлнэ.
Үсээ дээшээ шуугаад, өчигдөр орой
индүүдсэн формоо өмсөөд өөрийгөө
толинд харж нэг шалгачихаад гэрээсээ гарлаа.Сургууль дээр эхний цаг эхлэхээс 30 минутын өмнө ангийн багш орж ирээд шилжиж ирсэн эрэгтэй сурагчийг танилцуулав. Би ч нэг их тоосон шинжгүй цонх руу гөлөрч суутал нөгөөх хөвгүүн хажууд суун мөрөн дээр товшоод " Сайна уу намайг Тэхён гэдэг" гээд их л бахдалтай нь аргагүй мишээнэ.
Би ч инээмэр аядан "Жихэ" гэж хэлээд түүний зүг рүү харахад өтгөн хөмсөг, урт сормуус, өндөр хамар, зүрхэн хэлбэртэй уруултай байх нь тэр.
Гэвч түүний хойно байх охидууд намайг цоолох аятай муухай харж байв. Нэг их хүндээр тусгаж авалгүй хичээлээ давтаж байтал ахиад л тэр мөрөн дээр товшоод " Чи их дуу цөөтэй хүүхэд юмаа?" гээд дөрвөлжин инээвхийлнэ. Яг л тэр агшинд биеэр минь тог гүйж, зүрхний минь цохилт түргэсэнэ.
Яагаад? Яагаад хэдэн арван жил өөр нэгнээс авч байгаагүй энэ сонин
мэдрэмжийг миний хажууд суух хөвгүүнээс аваад байна аа? Энэ яг юун мэдрэмж юм?A/N: Заа тэгэхээр эхний хэсэг богихон ороод явна аа. Дараа дараагаас урт болоод явах болно оо<3 Таалагдвал vote хийгээрэй😘
YOU ARE READING
•Pluie• //Complete//
RomanceМиний зүрх яг одооноос хамгийн төгс. Яагаад гээч? Яагаад гэвэл өнөөдрөөс зүрхэнд минь чи оршин тогтнож байгаа учраас"