13.

74 17 4
                                    

Тэхёнаас ийм зурвас авсан анхны удаа минь болохоор догдлоод унтаж ч чадахгүй байв. Тийм болохоор таблэтаа асаан түүнийг зурж эхлэв.

 Тийм болохоор таблэтаа асаан түүнийг зурж эхлэв

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Зурж дуусаад харвал муугүй болсон байв. Багаасаа хайртай хүнээ зураад түүндээ бэлэглэнэ гэсэн мөрөөдөлтэй байсан учир мөрөөдөл минь бага багаар биелэх шиг.

 Багаасаа хайртай хүнээ зураад түүндээ бэлэглэнэ гэсэн мөрөөдөлтэй байсан учир мөрөөдөл минь бага багаар биелэх шиг

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Бэлэн болчихсон болохоор утас руугаа явуулчихаад дэлгэцэн дээрээ тавив. Үнэхээр зураг нь дээр ч царайлаг юм гээч.

~~~

Өглөө утасны дуугаар сэрвэл Тэхён залгаж байв. Гайхан авбал тэр:

-"Яа! У Жихэ, сэр л дээ яасан их унтдаг юм! цагийн дараа гараад ирээрэй хамтдаа зугаалцгаая."

-"З-За удахгүй уулзъя."

Өнөөдөр амралтын өдөр болохоор сайн унтаад авъя гэж бодсон юмсан. Юутай ч Тэхёнтай цаг товлочихсон болохоор өөрийгөө бэлдээд гэрээсээ гарлаа.

Гэрээс гарвал Тэхён Жимин 2 саравчинд сууж байгаа харагдана. Тэр 2 дээр очин юу болсон талаар асуувал Жимин Юүбид үерхэх санал тавих гэж байгаа бололтой төлөвлөгөө гаргаж ядна.

2 цаг ярилцаж суусны эцэст нэг төлөвлөгөө олов. Би Юүбиг гэрээс нь авч ирэхээр болсон юм. Тэр хооронд тэд гоёл чимэглэлүүдээ бэлдэхээр үлдэв.

~~~~

Юүбиг арай гэж нойрноос нь сэрээгээд аваад гарахад амандаа үгэлсээр араас даган явна.

'"Тэхён муу золиг яах гээд хүний амар амгалан байдлыг алдагдуулаад байдаг байна аа!"

Арай гэж цэцэрлэгт хүрээлэнд авч ирээд Тэхён руу залган бэлэн эсэхийг асуувал бэлэн гэв.

Юүбигийн нүдийг хар туузаар боон бэлтгэсээ газар хүртлээ дагуулан явлаа. Гадаах талбай, цаг агаар, орчин гээд л бүх зүйлс зохицож басхүү хажуугаар өнгөрөх хүмүүсийн ч харцыг булаагаад амжив.

Боолтыг нь авах мөчтэй зэрэгцэн Жимин хаа нэгтээгээс дуулан гарч ирэн бүжиглэж эхлэнэ. Түүний араас Тэхён Жонгүүк 2 бүжиглэх нь улам орчнийг нь чимж байгаа мэт.

Яг одоо Юүбигийн нүдэнд нулимс хурж байв. Баярын нулимс.

Дуулж дуусчихаад Жимин Юүбигийн өмнө сөгдөөд:

-"Надтай үерхээч? Уурлуулж гомдоохгүй гэж хэлж чадахгүй ч тэгэхгүйн төлөө хамгийн сайнаараа хичээх болно оо чинийхээ төлөө."

-"Тэгье ээ! Зөвшөөрч байна"

Хэмээхэд тэд үнэхээр жаргалтай харагдаж байв. Хэтэрхий жаргалтай. Тэднийг харан мишээхэд Тэхён гарнаас минь барин:

-"Чиний утасны дэлгэцний зураган дээрх залуу их царайлаг юм байна лээ, ирээдүйн найз банди чинь хэрэг үү?"

гэчихээд ёжлон инээнэ. Тэгэхээр харчихсан байх нь ээ...?

•Pluie•  //Complete//Where stories live. Discover now