3.Bölüm

6.6K 428 328
                                    

İyi okumalar.❤️

" Arem. Benim adım Arem. Sizin bu günden sonra korumakla yükümlü olan meleğinizim." demişti aniden resmi bir şekilde konuşmaya başlayarak. Melodi birden resmi bir şekilde konuşan ses ile ciddileşip " Neden birden resmi konuştun ki?" diye sormuştu. Arem yüksek sesle kahkaha attıktan sonra
" Yüzünün halini .... görmeliydin. Çok komikti." demişti hala gülmeye devam ederek. Melodi eli ile alnına vurup " Ha ha ha çok komik." demiş ardından gözlerini devirmişti.

Arem yeni bir oyuncak almış gibi sevinerek Melodi'ye bakmış ve " Sana şuan beş dakika sonrasını söylüyorum. Arkadaşınla izlediğin film sana çok saçma gelecek bu yüzden sürekli göz devireceksin. Vee sürekli göz delirdiğin için göz bebeğin kayacak." demişti. Melodi endişeli bir şekilde gözlerine dokunmuş ve " Ciddi olamazsın." demişti. Arem yine yüksek sesle güldüğünde Melodi tekrar kandırıldığını anlayıp tekrar göz devirmişti.

Melodi hala gelmeyince Nefes içerden " Film buldum. Üzerini giymedin mi hâlâ gel artık." diye bağırmıştı. Melodi Nefes'in sesini duyduğunda "Geliyorum." diye bağırdıktan sonra dolabın oraya gitmiş ve kısa kol tişört almıştı.

Arem bir süre ona baktıktan sonra
" Acele etsen iyi olur." demişti. Melodi kafa salladıktan sonra tişörtü yatağın üzerine bırakmıştı. Tam üzerindeki uzun kollusunu çıkaracağı sırada Arem yine söze atlayıp " Hey hey hey. Benim önümde değişmeyeceksin değil mi?" diye uyarmıştı. Melodi anında farkına vardığı şey ile " Doğru çık odamdan." demiş ve etrafa bakmaya başlamıştı. Arem o görmese bile yatağın üzerine oturup
" Ciddi misin beni kovacak mısın yani?" demişti Melodi'nin yüz tipine gülmemek için kendini zorlarken.

Melodi kafa sallamış ve " Kesinlikle çık odadan." demişti yatağın üzerindeki tişörtü eline alırken. Arem yerinden kalkıp kapının oraya gitmiş ve " Daha nerede olduğumu bile göremiyorsun. " dediğinde Melodi sinirle " Hadi ama." diye bağırmıştı. Arem Melodi'yi daha fazla sinir etmeden " Tamam tamam şaka yapıyorum sadece. Çıkıyorum üzerini değiştir arkadaşın birazdan yanına gelmeyi düşünüyor." demişti.

Melodi bir kaç saniye sonra " Gittin mi?" diye boş odaya seslenmişti. En sonunda gittiğinden kendince emin olduktan sonra hızla üzerini değiştirmişti. Odadan çıktığı an Nefes'i koridorun başında gördüğünde gerçekten yanına geldiğini fark etmişti. Nefes olduğu yerden Melodi'ye " Bende tam yanına geliyordum bir tişört değiştirmek ne kadar zaman alabilir ki. Gel hadi sen gelene kadar mısır bile patlattım." demişti. Melodi hızla Nefes'in yanına gidip koluna girmiş ve salona doğru çekiştirmişti.

Salona geçtiklerinde Melodi televizyonun oraya gidip Nefes'in seçtiği filme bakmıştı. Filme baktıktan sonra Nefes'e dönüp " Romantizm mi seçtin. Ya Nefes ya başka film yok muydu?" demişti suratını ekşiterek. Nefes çekingen bir şekilde " Ama bu film yeni çıkmış bak bunu seversin kesin. Hem nasıl bir kız romantik film sevmez ya bak tatlış tatlış duruyorlar." demişti kendisini korumaya alarak.

Melodi Nefes'in dediğine göz devirdikten sonra " Romantizmi sevmiyorum çok sıkıcı. Neyse izleyelim bakalım. Ama sırf sen istedin diye izliyorum bak. Sonraki filmi ben seçeceğim." demişti filmi başlattıktan sonra. Nefes ellerini çırpıp kanepeye oturmuş ve yaptığı mısırı kucağına çekmişti. Melodi Nefes'in yanına oturup mısırdan bir kaç tane aldıktan sonra başlayan filme bakmıştı.

Birkaç dakika sonra kulağının orda "Romantik komedi olsaydı bari arkadaşın zevksizmiş." diye ses duyduğunda kafasını çevirip sesin geldiği yere bakmıştı. Küçük bir kıkırtı duyduğunda sesin sahibinin Arem olduğunu anlayıp tekrar önüne dönmüştü.

Neredeyse filmin yarısına geldiklerinde defalarca yaptığı gibi gözlerini devirip
" İki gün sonra tekrar ayrılacak niye tekrar sevgili oldular şimdi?" demişti. Nefes ona bakıp " Niye ayrılsınlar ki bak bu kez evlenecekler." demişti duygusal bir şekilde. Melodi tekrar göz devirip " Film iki saat biz yarısındayız ve bu ikisi dört kez ayrıldı." demişti. Nefes gözlerini kırpıştırıp " Bu evlenmeyecekleri anlamına gelmiyor ama." demişti.

Benim Meleğim ( Melez) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin